eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszTermomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - po³o¿niczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-07-30

Pisz: Termomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - po³o¿niczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu
Numer og³oszenia: 276586 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu , ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 087 425 47 00, faks 087 425 46 51.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.powiat.pisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - po³o¿niczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1) Budynek pawilonu jest dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z jednej strony na poziomie parteru i piêtra ci±gami komunikacyjnymi/³±cznik/ ³±czy siê z budynkiem g³ównym szpitala, z drugiej strony poprzez parterowy ³±cznik z budynkiem administracyjnym czê¶ciowo podpiwniczonym. Powierzchnia zabudowy pawilonu pediatryczno-po³o¿niczego-1007,00m2, pow.u¿ytkowa-2,469,00m2, kubatura - 10.070,00m3. Budynek administracyjny jest budynkiem dwukondygnacyjnym/ z czê¶ciowym podpiwniczeniem /.Pow. zabudowy - 253,00m2, pow. u¿ytkowa -418,60m2, kubatura- 1753,00m2. Zakres podstawowych robót dotycz±cych zakresu termomodernizacji budynków obejmuje: 1. Docieplenie ¶cian nadziemia p³ytami styropianowymi gr. 14cm /frezowane/ z wykonaniem tynku mineralnego silikatowego metod± lekko-mokr± - ca 1.570,00 m2 2. Docieplenie ¶cian nadziemia p³ytami styropianowymi gr.12cm/frezowane/ z wykonaniem tynku mineralnego silikatowego metod± lekko-mokr± - ca 113,00 m2 3. Docieplenie ¶cian piwnic p³ytami polistyrenowymi/ styrodur/ o gr.14cm z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej - ca 251,00 m2 4. Docieplenie ¶cian piwnic p³ytami polistyrenowymi / styrodur/ o gr.10cm z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej - ca 94,00 m2 5. Docieplenie ¶cian coko³u p³ytami styropianowymi/fazowane/ o gr 14cm z wklejeniem 2 warstw siatki i wykonaniem tynku mozaikowego/¿ywicznego / - ca 175,00 m2 6. Docieplenie ¶cian coko³u p³ytami styropianowymi /fazowane/ o gr.10 cm z wklejeniem 2 warstw siatki i wykonaniem tynku mozaikowego / ¿ywicznego / - ca 88,00 m2 7. Docieplenie ¶cian p³ytami styropianowymi o gr.10cm /fazowane/ z wykonaniem tynku mineralnego metod± lekko-mokr± - ca 26,00 m2 8. Rozbiórka ¶cian o konstrukcji drewnianej ob³o¿onych p³yt± azbestowo-cementowa / pasy miêdzyokienne / i wykonanie nowych z pustaków gr.20cm - ca 230,00 m2 9. Wymiana istniej±cej stolarki okiennej na now± z profili PCV - ca 237,00 m2 10. Monta¿ okien aluminiowych - ca 12,00 m2 11. Monta¿ ¶cianek aluminiowych oszklonych - ca 35,00 m2 12. Monta¿ drzwi aluminiowych /czê¶ciowo szklonych / - ca 25,00 m2 13. Monta¿ podokienników z konglomeratu - ca 74,00 m2 14. Monta¿ podokienników betonowych lub lastrikowych o l> 1,50m - 135,00 szt. 15. Docieplenie stropodachu wentylowanego budynku pawilonu granulatem z we³ny mineralnej na gr.18cm - ca 887,00 m2 16. Docieplenie stropodachu budynku administracyjnego we³n± mineraln± tward± o gr.18cm - ca 313,00 m2 17. Pokrycie po³aci dachowych 2x papa termozgrzewalna/ z rozbiórk± istniej±cego pokrycia papowego/ - ca 1.200,00 m2 18. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - ca 365,00 m2 19. Monta¿ prefabrykowanych rur spustowych z blachy powlekanej o ¶rednicy.12cm - ca 28,00 mb 20. Monta¿ prefabrykowanych rynien z blachy powlekanej o ¶rednicy 15cm - ca 68,00 m2 21. Uzupe³nienie tynku zwyk³ego wewn. kat.III z zaprawy cementowo-wapiennej/ o pow. 2,00m2 w 1 miejscu/ - ca 234,00 m2 22. Wykonanie wewnêtrznych g³adzi gipsowych dwuwarstwowych na ¶cianach gipsem szpachlowym - ca 234,00 m2 23. Przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych z zeskrobaniem farby pow.stropów - ca 1.049,00 m2 24. Przecieranie istniej±cych tynków wewnêtrznych z zeskrobaniem farby pow. ¶cian - ca 2.292,00 m2 25. Dwukrotne malowanie farb± emulsyjn± pow. sufitów - ca 1.049,00 m2 26. Dwukrotne malowanie farb± emulsyjn± pow. ¶cian - ca 2.292,00 m2 27. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - ca 365,00 m2 28. Monta¿ prefabrykowanych rur spustowych o ¶r.12 cm z blachy powlekanej - ca 28,00 mb 29. Monta¿ prefabrykowanych rynien spustowych o ¶rednicy 15 cm z blachy powlekanej - ca 68,00 mb 30. Wykonanie chodników i opasek przy budynku z kostki brukowej gr.6cm na podsypce piaskowej - ca 307,00 m2 31. Regulacja i przeróbka instalacji istniej±cej sieci c.o. w/g opisu i przedmiaru robót sanitarnych 32. Monta¿ instalacji odgromowej, o¶wietlenia wej¶æ oraz instalacji zasilania i sterowania klap dymowych w/g opisu i przedmiaru robót elektrycznych 33. Roboty towarzysz±ce robotom podstawowym Szczegó³owy zakres robót dotycz±cy w/w budynków zosta³ okre¶lony w czê¶ci opisowej Projektu wykonawczego. Architektura, Projektu regulacji instalacji c.o. i Projektu wykonawczego instalacji odgromowej, o¶wietlenia wej¶æ oraz instalacji zasilania i sterowania klap dymowych oraz przedmiarach robót poszczególnych bran¿. Uwaga: drzwi aluminiowe wej¶ciowe do budynku D 5-L i D 6-L nale¿y wyposa¿yæ w si³owniki, umo¿liwiaj±ce automatyczne otwarcie drzwi przyciskiem przez osoby niepe³nosprawne. Zmianê nale¿y uwzglêdniæ w kosztorysie ofertowym za³±czonym do oferty. Powy¿sza zmiana zosta³a uzgodniona z autorem dokumentacji - za³±cznik nr 21 do SIWZ. Budynki przewidziane do termomodernizacji nie podlegaj± ochronie konserwatorskiej i nie znajduj± siê w strefie konserwatorskiej. 2) Roboty bêd± prowadzone w obiekcie czynnym. 3) Przed z³o¿eniem oferty wskazana jest wizja lokalna na miejscu prowadzenia robót, po uprzednim uzgodnieniu z Dyrekcj± SP ZOZ - Szpitala Powiatowego w Piszu. 4) Zgodnie z zasadami udzielania dofinansowania ze ¶rodków Europejskiego Instrumentu S±siedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Wspó³pracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013, wszelkie materia³y i zasoby, które maj± byæ wykorzystywane do realizacji zamówienia powinny pochodziæ z krajów okre¶lonych w art. 21 ust. 6 Rozporz±dzenia (WE) Nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 pa¼dziernika 2006 r. Zamawiaj±cy informuje Wykonawców o wymogu dostarczenia dowodu pochodzenia dostaw nie pó¼niej ni¿ w chwili wystawienia pierwszej faktury. W przypadku materia³ów i zasobów, których jednostkowy koszt zakupu przekracza 5 000 euro ¶wiadectwo pochodzenia powinno zostaæ wystawione przez w³a¶ciwe w³adze pañstwa pochodzenia dostaw i musi byæ zgodne z zasadami okre¶lonymi we w³a¶ciwych przepisach Wspólnotowych (Rozporz±dzenie Rady EWG nr 2913/92 z dnia 12 pa¼dziernika 1992 roku ustanawiaj±cego Wspólnotowy Kodeks Celny). W przypadku materia³ów i zasobów, których koszt jednostkowy zakupu nie przekracza 5 000 euro za wystarczaj±c± uznaje siê deklaracjê dostawcy..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w kwocie 20 000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 0/100) 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 3. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 42 9364 0000 2002 0840 0015 0002 w Warmiñsko-Mazurskim Banku Spó³dzielczym z siedzib± w Piszu do dnia 14 sierpnia 2012 r. do godz. 10.00. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium bêdzie kopia przelewu (wp³aty) za³±czona do oferty. Wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ razem z ofert± w jednej kopercie. 4. Z tre¶ci gwarancji winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszenia przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowan± form± wadium na wymagany okres zwi±zania ofert± wg zasad okre¶lonych w niniejszym rozdziale zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie spe³niania warunku posiadania wiedzy i do¶wiadczenia Wykonawca winien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³, co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 1 600 000 z³otych brutto, polegaj±c± na wykonaniu termomodernizacji obiektu budowlanego wraz z robotami towarzysz±cymi.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie spe³niania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazaæ, ¿e dysponuje odpowiednim pod wzglêdem kwalifikacji potencja³em kadrowym zdolnym do realizacji zamówienia, w tym co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania budow± oraz po jednej osobie posiadaj±cej uprawnienia do kierowania robotami w poszczególnych ni¿ej wymienionych specjalno¶ciach, posiadaj±cych do¶wiadczenie zawodowe oraz mog±cych samodzielnie sprawowaæ te funkcje w budownictwie: a) Kierownik robót budowlanych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeñ kubaturowych oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w sprawowaniu tej funkcji, b) Kierownik robót sanitarnych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji bez ograniczeñ kubaturowych oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w sprawowaniu tej funkcji, c) Kierownik robót elektrycznych posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji bez ograniczeñ kubaturowych oraz co najmniej 2 letnie do¶wiadczenie zawodowe w sprawowaniu tej funkcji, W odniesieniu do obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z pó¼n. zm.), uprawnienia budowlane oznaczaj± równie¿ odpowiednie, równowa¿ne kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadaj±ce swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. W odniesieniu do obywateli pañstw cz³onkowskich zastosowanie bêdzie te¿ mia³a ustawa z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63 poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Na potwierdzenie spe³niania tego warunku Wykonawca za³±cza do oferty op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200.000 z³otych

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertê przetargow± [za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ] wraz z kosztorysami ofertowymi poszczególnych bran¿ (uproszczonymi), b) w przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y za³±czyæ dokument (np. pe³nomocnictwo) ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. c) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobê/-y, które nie s± wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru do oferty nale¿y za³±czyæ dokument potwierdzaj±cy prawo do reprezentowania podmiotu przez osobê/-y podpisuj±ce ofertê. d) propozycjê podzlecenia robót podwykonawcy [za³±cznik nr 8 do niniejszej SIWZ] e) zobowi±zanie podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia [za³±cznik nr 9 do niniejszej SIWZ] f) wstêpny harmonogram rzeczowo-finansowy. Zamawiaj±cy preferuje harmonogram rzeczowo- finansowy w rozbiciu na dwa etapy, przy czym zaznacza siê, ¿e bêdzie to dotyczy³o zarówno etapów robót jak i p³atno¶ci z nimi zwi±zanych.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte s± we wzorze umowy [za³±cznik nr 10 do SIWZ]. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ zawartej umowy w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, który mo¿e ulec przed³u¿eniu w nastêpuj±cych sytuacjach: - w przypadku braków i wad dokumentacji projektowej lub innych dokumentów budowy, - wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, - wykopalisk lub innych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, - w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbêdny dla dostosowania siê wykonawcy do takiej zmiany, 2) inne zmiany: - je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, - mo¿liwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy i zamawiaj±cego, za uprzedni± zgod± zamawiaj±cego wyra¿on± na pi¶mie, akceptuj±c± kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, - mo¿liwa jest zmiana podwykonawcy lub powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci robót ni¿ wskazana w ofercie wykonawcy po uprzednim skutecznym pisemnym zawiadomieniu Zamawiaj±cego, - mo¿liwa jest zmiana w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych i dodatkowych lub rezygnacji z czê¶ci robót je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu umowy, 3) Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, - uzasadnienie zmiany prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem niewa¿no¶ci w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Powiatu w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: w punkcie obs³ugi klienta Starostwa Powiatowego w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt wspó³finansowany jest ze ¶rodków Programu Wspó³pracy Transgranicznej Litwa- Polska- Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu S±siedztwa i Partnerstwa (ENPI BCBC) 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.