Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Andrychów: Modernizacja stadionu sportowego L.K.S. Znicz w Sułkowicach w ramach programu ORLIK PLUS (z możliwością składania ofert częściowych)
Numer ogłoszenia: 276634 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza , Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, faks (0-33) 875-29-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stadionu sportowego L.K.S. Znicz w Sułkowicach w ramach programu ORLIK PLUS (z możliwością składania ofert częściowych).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ I - Renowacja boiska o wymiarach 70 x 20 m: a)niwelacja terenu, b)wykonanie drenażu boiska sportowego, c)rozłożenie geowłókniny, d)nawiezienie warstwy nośnej i uprawnej, e)posiew nawozu, f)rozścielenie trawy rolowanej wraz z pielęgnacją. Termin wykonania zamówienia - do dnia 30.10.2009r. CZĘŚĆ II - Remont stropodachu, wyłożenie kostką brukową terenu wokół budynku, remont pomieszczeń sanitarno-szatniowych wraz z pomieszczeniem gospodarczym oraz montaż trybun sportowych: a)Remont stropodachu: zerwanie istniejącej wylewki na stropodachu izolacja i położenie nowej wylewki, położenie płytek posadzkowych mrozoodpornych, wyłożenie schodów płytkami mrozoodpornymi na stropodachu. b)Wyłożenie kostką brukowa terenu wokół budynku c)Remont pomieszczeń sanitarno-szatniowych i pomieszczenia gospodarczego: wymiana drzwi zewnętrznych, tynkowanie pomieszczenia gospodarczego, wykonanie wylewki i położenie płytek posadzkowych, impregnacja ścian, wymiana podłogi - zerwanie starych paneli drewnianych i położenie płytek posadzkowych. d)Montaż trybun sportowych: Trybuna o długości 20,0 m, głębokości 1,50 m. Trybunę należy wykonać jako dwurzędową z 2 podestami drewnianymi impregnowanymi na warunki atmosferyczne. Pierwszy podest szerokości 60 cm a drugi podest szerokości 90 cm. Pierwszy rząd (górny) na 40 miejsc siedzących, drugi rząd (dolny): 8 miejsc siedzących, przejście szerokości 1,50 m, następnie 18 miejsc siedzących, przejście 1,50 m i ponownie 8 miejsc siedzących. Ogólna ilość siedzisk 74 szt. Siedziska w kolorze niebieskim. Za górnym rzędem poręcz zabezpieczająca. Termin wykonania zamówienia - do dnia 30.11.2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: przedłożą dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (dotyczy części II przedmiotu zamówienia); Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w części I uważa wykonanie zamówienia związanego z układaniem murawy typu sportowego na obiektach sportowycha w częśći II uważa wykonanie co najmniej jednego zamówienia polegającego na robotach modernizacyjnych wykonywanych na obiektach sportowych. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: przedłożą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000 zł.; dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy: A. Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji). B. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 5). C. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D. Aktualne zaświadczenie/-a właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. E. Wzór umowy (załącznik nr 6 do specyfikacji) zatwierdzony przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. F. Kosztorys ofertowy według cen netto dla zakresu określonego w przedmiarze robót, który stanowi odpowiednio załącznik nr 3a i 3b do specyfikacji. G. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami) dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ( dotyczy części II przedmiotu zamówienia).; H. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym: osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. I. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (według wzoru - załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji). J. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 10 000 zł dokument ten winien dotyczyć przedmiotu faktycznie wykonywanej przez wykonawcę działalności i winien być zbieżny z przedmiotem zamówienia. Dotyczy Wykonawców składających wspólną ofertę: W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt. A, E, F, G, H, I, J składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty, o których mowa w pkt. C, D składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument określony w pkt. B składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w zakresie, w jakim spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 15, pok. 117 (Wydział Inwestycji) w godzinach: 7.30 - 15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek oraz 8.00 - 16.00 wtorek lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Andrychowie: 34-120 Andrychów, Rynek 15, pok. nr 221 (II piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja boiska o wymiarach 70 x 20 m:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)niwelacja terenu, b)wykonanie drenażu boiska sportowego, c)rozłożenie geowłókniny, d)nawiezienie warstwy nośnej i uprawnej, e)posiew nawozu, f)rozścielenie trawy rolowanej wraz z pielęgnacją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont stropodachu, wyłożenie kostką brukową terenu wokół budynku, remont pomieszczeń sanitarno-szatniowych wraz z pomieszczeniem gospodarczym oraz montaż trybun sportowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Remont stropodachu: zerwanie istniejącej wylewki na stropodachu izolacja i położenie nowej wylewki, położenie płytek posadzkowych mrozoodpornych, wyłożenie schodów płytkami mrozoodpornymi na stropodachu. b)Wyłożenie kostką brukowa terenu wokół budynku c)Remont pomieszczeń sanitarno-szatniowych i pomieszczenia gospodarczego: wymiana drzwi zewnętrznych, tynkowanie pomieszczenia gospodarczego, wykonanie wylewki i położenie płytek posadzkowych, impregnacja ścian, wymiana podłogi - zerwanie starych paneli drewnianych i położenie płytek posadzkowych. d)Montaż trybun sportowych: Trybuna o długości 20,0 m, głębokości 1,50 m. Trybunę należy wykonać jako dwurzędową z 2 podestami drewnianymi impregnowanymi na warunki atmosferyczne. Pierwszy podest szerokości 60 cm a drugi podest szerokości 90 cm. Pierwszy rząd (górny) na 40 miejsc siedzących, drugi rząd (dolny): 8 miejsc siedzących, przejście szerokości 1,50 m, następnie 18 miejsc siedzących, przejście 1,50 m i ponownie 8 miejsc siedzących. Ogólna ilość siedzisk 74 szt. Siedziska w kolorze niebieskim. Za górnym rzędem poręcz zabezpieczająca..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.