Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Nowy Sącz: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych.
Numer ogłoszenia: 276703 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz , Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych. II. Zamawiający dzieli zamówienie na części, zwane dalej Zadaniami, tj.: 1. Zadanie I - Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Wycena Nieruchomości przy ul. 1 Maja; 2. Zadanie II - Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Wycena Nieruchomości przy ul. Mała Poręba; 3. Zadanie III - Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Wycena Nieruchomości przy ul. Ogrodowej; 4. Zadanie IV - Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - Wycena działek wydzielonych pod drogi publiczne; 5. Zadanie V - Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - aktualizacja opłat Skarbu Państwa; 6. Zadanie VI - Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Wycena Nieruchomości przy ul. Rokitniańczyków. III. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. IV. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców, którzy dysponują osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości (dotyczy Zadania I, Zadania II, Zadania III, Zadania IV, Zadania V, Zadania VI). 2. Ocena spełniania tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Prezydenta Miasta - Zespół Zamówień Publicznych, ul. Rynek 27, 33-300 Nowy Sącz, tel. 018 444 43 68, fax 018 443 78 63 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. Cena: 8,40 PLN + koszty przesyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowego Sącza, ul. Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, pok. nr 9 Biuro Obsługi Mieszkańców..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Wycena Nieruchomości przy ul. 1 Maja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej nieruchomości objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00099 784/2, stanowiącej zabudowaną garażem murowanym działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 135/9 w obrębie 89 o powierzchni 0,0025 ha. położonej w Nowym Sączu przy ulicy 1 Maja. 2. Wycena związana jest z sprzedażą ww. nieruchomości w drodze przetargu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Wycena Nieruchomości przy ul. Mała Poręba.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia: wartości rynkowej nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00083026/6, będącej własnością Miasta Nowy Sącz, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 311/3 w obrębie 115 o powierzchni 0,0590 ha. położonej w Nowym Sączu przy ulicy Mała Poręba, określenia wartości nakładów poniesionych przez właściciela nieruchomości przyległej, na wybudowanie części budynku murowanego mieszkalnego na nieruchomości gruntowej, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 311/3 w obrębie 115, położonej w Nowym Sączu przy ulicy Mała Poręba. Pozostała część budynku usytuowana jest na działkach 310/6 i 312/5 w obr. 115. 2. Celem wyceny jest ustalenie ceny nieruchomości w związku z jej sprzedażą w trybie bezprzetargowym na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00045894/3, będącej własnością osoby fizycznej, stanowiącej działki gruntu o numerach ewidencyjnych 310/6 i 312/5 w obrębie 115 położonej w Nowym Sączu przy ulicy Mała Poręba..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Wycena Nieruchomości przy ul. Ogrodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej: a) nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00098285/7, stanowiącej działki gruntu o numerach ewidencyjnych: 88/6 w obrębie 77 o powierzchni 2,4890 ha, 88/7 w obrębie 77 o powierzchni 0,0516 ha; b) nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00092117/7, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 88/10 w obrębie 77 o powierzchni 0,7017 ha; c) nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00117447/1, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 88/12 w obrębie 77 o powierzchni 0,4220 ha. 2. Nieruchomości położone są przy ulicy Ogrodowej w Nowym Sączu, stanowią wydzieloną część Parku Strzeleckiego i są zabudowane budynkami, budowlami i urządzeniami w szczególności: ogrodzenie wydzielonej części Parku o długości ok. 785 m, zadaszenie sceny i scena drewniana, budynek sanitariatów w stanie surowym, altanki drewniane - 5 szt., oświetlenie parku, barak kryty blachą dachówkową Kinga, obiekt małej architektury; kaskada, place zabaw, tymczasowe baraki drewniane: biuro, garderoby, kasa, stróżówka, budynek sanitariatów w stanie surowym otwartym, zadaszenie sceny i scena drewniana, muszla koncertowa, alejki asfaltowe. 3. Celem wyceny jest z ustalenie wysokości opłaty rocznej z tytułu oddania ww. nieruchomości w trwały zarząd..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - Wycena działek wydzielonych pod drogi publiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości, w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej działek gruntu w Nowym Sączu: a) wydzielonych w postępowaniu podziałowym pod drogi publiczne lub pod poszerzenia tych dróg - w celu ustalenia przysługującego odszkodowania, 2. Prace wymienione w pkt. 1 obejmują w szczególności: a) sporządzenie operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej działek gruntu wydzielonych pod drogi publiczne lub pod poszerzenie tych dróg z nieruchomości, których podział dokonany został na wniosek właściciela lub użytkownika wieczystego, przechodzących na własność Miasta Nowy Sącz z dniem, w którym decyzja zatwierdzająca podział stała się ostateczna albo orzeczenie o podziale prawomocne, na podstawie art. 98 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami ( j. t. Dz. U. z 2010 roku Nr 102, poz. 651 zm. Dz. U. z 2010 roku Nr 106, poz. 675) - w celu ustalenia odszkodowania, stosownie do przepisów art. 98 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami. 3. Liczba działek planowanych do wyceny - 5 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatów szacunkowych - aktualizacja opłat Skarbu Państwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace w zakresie wyceny nieruchomości w wyniku której zostaną sporządzone operaty szacunkowe określenia wartości rynkowej nieruchomości stanowiących własność lub będących w użytkowaniu wieczystym Skarbu Państwa - w celu ustalenia wysokości opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu, stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 roku Nr 102, poz. 651 zm. Dz. U. z 2010 roku Nr 106, poz. 675) - określenia wartości rynkowej 10 nieruchomości. 2. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 7 do specyfikacji oraz stanowiący integralną część umowy. 3. Liczba nieruchomości planowanych do wyceny - do 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prace związane ze sporządzaniem operatu szacunkowego - Wycena Nieruchomości przy ul. Rokitniańczyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego określenia wartości rynkowej: a) nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00122847/3, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 6/22 w obrębie 68 o powierzchni 0,0009 ha, b) nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00122846/6, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 6/40 w obrębie 68 o powierzchni 0,3825 ha, c) nieruchomości gruntowej objętej księgą wieczystą Nr NS1S/00122848/0, stanowiącej działkę gruntu o numerze ewidencyjnym 6/42 w obrębie 68 o powierzchni 0,3868 ha. 2. Nieruchomości położone są przy ulicy Rokitniańczyków w Nowym Sączu, są zabudowane budowlami i urządzeniami w szczególności: częścią boiska uniwersalnego do gier sportowych o nawierzchni trawiastej (pas szerokości ok. 2,5m długości ok. 36 m), częścią boiska uniwersalnego do gry w koszykówkę i piłkę siatkową ( pas szerokości ok. 2,5m długości ok. 28 m), część bieżni czterotorowej (ok. 43 m ), rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia uniwersalna - w dal i wzwyż, zespół kortów tenisowych - 2 szt. (wymiary 36,5x36,5), parking o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 800m2), ciąg pieszo-jezdny o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (powierzchnia ok. 350m2), 3. Ww. nieruchomości uzbrojone są w sieci: kanalizacja opadowa boisk i placów (rurociągi PCW, kratki ściekowe), instalacja do zraszania boisk, drenaż boisk z rur PCW perforowanych, oświetlenie terenu (kabel n/n YAKI, słupy S -100 z oprawami OUSA -250W). 4. Celem wyceny jest ustalenie ceny nieruchomości w związku z koniecznością przeprowadzenia rokowań o nabycie w/w nieruchomości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa specjalistycznego sprzęt do laboratorium tłumaczeń symultanicznych na potrzeby Wydziału Nauk Humanistycznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawy implantów oraz materiałów zespalających
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora.
- Usługa w zakresie doradztwa i pozyskiwania personelu lekarskiego celem udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego
- Zamówienie na usługę opracowania uproszczonych planów urządzenia lasu na powierzchni około 4 400 ha dla lasów osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie Gminy Łososina Dolna (...)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, art. biurowych oraz opasek kodów kreskowych.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.