Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Mysłakowice: Zakup pojemników i kontenerów do PSZOK oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 276720 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Karkonoskich , ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 7182415, 7183323, faks 75 7131089.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojemników i kontenerów do PSZOK oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup pojemników i kontenerów do PSZOK oraz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia I.Zbiornik na zużyty olej (5 szt.):-fabrycznie nowe, rok produkcji 2012 lub 2013, -pojemność 200 l,-wykonany z polietylenu, dwupłaszczowy,-wyposażony w króciec poboru oleju,-wyposażony w sygnalizator przecieku,-wyposażony w wlew z zamykaną pokrywą chroniącą przed dostępem osób niepowołanych,-wyposażony w tabliczkę informacyjną lub napis: ZUŻYTY OLEJ,-Wykonawca zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty opis techniczny (specyfikację)oraz kolorową fotografię oferowanych zbiorników,-każdy pojemnik musi być wyposażony w tabliczkę lub napis: Związek Gmin Karkonoskich, wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 50 mm i nie większa niż 70 mm,-Okres gwarancji ustala się na 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń.II.Kontener zamknięty (1 szt.)-fabrycznie nowe, rok produkcji 2012 lub 2013,-wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera:długość: 6,50 m,szerokość: 2,30 m,wysokość: 2,10-2,30 m -wykonany zgodnie z normą DIN 30 722 - odbiór hakowy 1570 mm,-wyposażony w stały dach,-dno wykonane z blachy o grubości min. 4 mm,-boki wykonane z blachy o grubości min. 3 mm,-drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe na dwóch podwójnych zawiasach, zamykane z blokadą-płozy wykonane z dwuteownika zakończone rolkami, -zabezpieczony antykorozyjne,-kolor kontenera RAL 6011,-wyposażony w podłogę z przechwytującą wanną z rusztem,-Wykonawca zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty opis techniczny (specyfikację) oraz fotografię oferowanych kontenerów, -każdy kontener musi być wyposażony w tabliczkę lub napis na drzwiach: ODPADY NIEBEZPIECZNE, wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 100 mm i nie większa niż 120 mm,-każdy kontener musi być wyposażony w tabliczkę lub napis: Związek Gmin Karkonoskich, wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 50 mm i nie większa niż 70 mm,-Okres gwarancji ustala się na 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. III.Kontener otwarty dwudzielny (3 szt.)-fabrycznie nowe, rok produkcji 2012 lub 2013,-Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera:długość: 6,50 m,szerokość: 2,30 m wysokość: 1,50 m,wykonany zgodnie z normą DIN 30 722 - odbiór hakowy 1570 mm, uchylna wewnętrzna przegroda w połowie długości kontenera, blokada otwarcia na zewnątrz kontenera,kontener musi być wyposażony w zwijaną plandekę,dno wykonane z blachy o grubości min. 4 mm,boki wykonane z blachy o grubości min. 3 mm,drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe na dwóch podwójnych zawiasach, zamykane z blokadą,płozy wykonane z dwuteownika zakończone rolkami,zabezpieczony antykorozyjne,-kolor kontenera RAL 6011,-każdy kontener musi być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera: pierwsza część kontenera od strony haka - GRUZ BUDOWLANY, druga część kontenera - ODPADY WIELKOGABARYTOWE, wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 100 mm i nie większa niż 120 mm, -każdy kontener musi być wyposażony w tabliczkę lub napis: Związek Gmin Karkonoskich, wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 50 mm i nie większa niż 70 mm,-Wykonawca zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty opis techniczny (specyfikację)oraz fotografię oferowanych kontenerów,-Okres gwarancji ustala się na 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń.IV.Kontener zamknięty trójdzielny (4 szt.)-fabrycznie nowe, rok produkcji 2012 lub 2013,-wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera:długość: 6,50 m,szerokość: 2,30 m,wysokość: 1,50 m-wykonany zgodnie z normą DIN 30 722 - odbiór hakowy 1570 mm,-2 uchylne wewnętrzne przegrody kontenera z blokadą otwarcia na zewnątrz kontenera, przegrody mają podzielić kontener na trzy równe części,-kontener musi posiadać 6 otworów wrzutowych zamykanych pokrywami (po 2 na każdą część kontenera),-dno wykonane z blachy o grubości min. 4 mm, -boki wykonane z blachy o grubości min. 3 mm,-drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe na dwóch podwójnych zawiasach, zamykane z blokadą-płozy wykonane z dwuteownika zakończone rolkami,-zabezpieczony antykorozyjne,-kolor kontenera RAL 6011,-każdy kontener musi być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera: pierwsza część kontenera od strony haka - OPONY, druga część kontenera - ODZIEŻ, TEKSTYLIA, trzecia część kontenera - TRAWA, LIŚCIE, wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 100 mm i nie większa niż 120 mm, -każdy kontener musi być wyposażony w tabliczkę lub napis: Związek Gmin Karkonoskich, wysokość liter napisu powinna być nie mniejsza niż 50 mm i nie większa niż 70 mm,-Wykonawca zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty opis techniczny (specyfikację)oraz fotografię oferowanych kontenerów,-Okres gwarancji ustala się na 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń.V.Pojemniki na surowce wtórne (84 szt.: 28 niebieskie, 28 zielone, 28 żółte)-fabrycznie nowe, rok produkcji 2012 lub 2013,-wykonane z polietylenu, -spełniające normę PN-EN 13071-1,-posiadające atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz deklarację zgodności CE,-pojemność: 2,5 m3,-podstawa pojemnika niekołowa (w kształcie prostokąta, kwadratu, etc - umożliwiająca zestawianie ze sobą kilku pojemników),-wysokość pojemników wraz z zaczepami max. 1900 mm,-materiały zastosowane do produkcji pojemników muszą być odporne na działanie czynników atmosferycznych, wysoką i niską temperaturę, pierwiastków szkodliwych dla środowiska,-kolor pojemników, w zależności od przeznaczenia: pojemnik na makulaturę - niebieski, pojemnik na plastik i puszki - żółty, pojemnik na szkło - zielony,-pojemniki muszą być przystosowane do rozładunku (opróżniania) przy pomocy dźwigu HDS - z dennym systemem opróżniania (bez potrzeby wykonywania dodatkowych ręcznych prac),-w zależności od przeznaczenia pojemniki mają być wyposażone w 2 otwory wrzutowe, zabezpieczone fartuchem gumowym przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika,-każdy pojemnik musi być opatrzony trwałym napisem, informującym o rodzaju składowanego w nim odpadu: SZKŁO, PLASTIK I PUSZKI, PAPIER oraz posiadać opis: Związek Gmin Karkonoskich wysokość liter napisów: SZKŁO, PLASTIK I PUSZKI, PAPIER, powinna być nie mniejsza niż 100 mm i nie większa niż 120 mm. - wysokość liter z nazwą właściciela pojemników (Związek Gmin Karkonoskich) powinna być nie mniejsza niż 50 mm i nie większa niż 70 mm,-Wykonawca zobowiązany jest ponadto dołączyć do oferty opis techniczny (specyfikację) oraz kolorową fotografię oferowanych pojemników, -Okres gwarancji ustala się na 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń.VI.Pojemnik siatkowy typu gitterbox (4 szt.) -Wymiary:długość:1240 mm,szerokość: 835 mm,wysokość: 970 mm -wyposażony w otwieraną do połowy wysokości ścianę przednią,-zabezpieczony antykorozyjne, -kolor RAL 6011,-Okres gwarancji ustala się na 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń.3.Miejsce dostarczenia:Teren Zakładu Usług Komunalnych Związku Gmin Karkonoskich w Ścięgnach - Kostrzycy (składowisko odpadów)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:-dla części I-2 000,00 zł brutto-dla części II-3 000,00 zł brutto.Wadium może być wnoszone w następujących formach:Pieniądzu,Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,Gwarancjach bankowych,Gwarancjach ubezpieczeniowych,Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert,o którym mowa w pkt 15. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest, więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 50 1500 1429 1214 2004 9506 0000 w Banku Zachodnim WBK S.A. 6 Oddział w Jeleniej Górze. Na przelewie należy umieścić informację:Wadium: Zakup pojemników i kontenerów Część.Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice. Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w pkt 12.2.2. do 12.2.5.,wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji,poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,Kwotę gwarancji lub poręczenia,Termin ważności wadium,W przypadku Konsorcjum w treści dokumentu należy zaznaczyć zapis, że dotyczy ona Konsorcjum,Zobowiązanie gwaranta,poręczyciela do:bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.d)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że :a) posiada doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę dla części I-II, odpowiadającą swoją wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, przy czym za dostawy odpowiadające wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie:- dla Części I - dostawy o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto-dla Części II - dostawy o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowodami, o których mowa w sekcji III.4.1) ogłoszenia o zamówieniu są : a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit a).Wykonawca, w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy - zostały wykonane należycie, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817).W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy, wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.b)w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 9.1.3.a; c)w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.2 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 9.1.3 a i b
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zuk.zgk-karkonosze.pl/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Karkonoskich Pałac-Bukowiec ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice (pok.4).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Pałac-Bukowiec ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice (pok.4).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MYSŁAKOWICE
więcej: przetargi MYSŁAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.