eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninUtrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych oraz wałów przeciwpowodziowych na terenie powiatu konińskiego w 2014 r. OBIEKT NR 18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Konin: Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych oraz wałów przeciwpowodziowych na terenie powiatu konińskiego w 2014 r. OBIEKT NR 18
Numer ogłoszenia: 276728 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie , ul. Okólna 59, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2421075, faks 63 2432083.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie śródlądowych płynących wód powierzchniowych oraz wałów przeciwpowodziowych na terenie powiatu konińskiego w 2014 r. OBIEKT NR 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa obiektu: Obiekt Nr 18 Inspektorat Słupca, powiat koniński Zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie Nr 1 - Kanał Lubiecz 4,00 km Zakres robót obejmuje odcinek w km 13+500-17+500 w tym: ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 10 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego urobku oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich mechanicznym rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Golina. Zadanie Nr 2 - Czarna Struga Defet 5,000 km Zakres robót obejmuje odcinek w km 24+000-29+000 w tym: ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 10 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego urobku oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich mechanicznym rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Rychwał i Grodziec. Zadanie Nr 3 - Kanał Główny 11,270 km Zakres robót obejmuje odcinek w km 00+830-12+100 w tym: ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 10 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego urobku, hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody powyżej 60% w km 03+900-04+200 oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich mechanicznym rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Krzymów i miasto Konin. Zadanie Nr 4- Struga Zarzewska 6,500 km Zakres robót obejmuje odcinek w km 14+500-21+000 w tym: ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 10 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego urobku oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich mechanicznym rozdrobnieniem. Lokalizacja robót: gmina Rychwał. Zadanie Nr 5 - Powa 6,669 km Zakres robót obejmuje odcinek w km 0+000-6+569 w tym: ręczne wykoszenie porostów ze skarp cieku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów, mechaniczne usunięcie namułu z dna cieku warstwą 20 cm, mechaniczne rozplantowanie wydobytego urobku oraz ręczne ścinanie krzewów rosnących na skarpie cieku wraz z ich mechanicznym rozdrobnieniem. Ponadto w km 7+700-7+800 (0,100 km) zaplanowano zabudowę wyrwy. Lokalizacja robót: gmina Stare Miasto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagań nie określa się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Za główne roboty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważane będą następujące roboty: trzy roboty w zakresie wodno-melioracyjnym i/lub utrzymania (konserwacji) cieków naturalnych lub urządzeń melioracji podstawowych, w tym co najmniej jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagań nie określa się

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą, co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami z branży wodno-melioracyjnej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagań nie określa się

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony formularz oferty wraz z kosztorysem ofertowym szczegółowym sporządzonym zgodnie z opisem sposobu obliczania ceny oferty - upoważnienie Wykonawcy do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie (oryginał)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. Zmiany umownego terminu realizacji robót w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferyczno-hydrologicznych, uniemożliwiających wykonywanie prac utrzymaniowych przez okres dłuższy niż 14 dni. Przedłużenie terminu realizacji robót może nastąpić, po uzgodnieniu z zamawiającym maksymalnie o okres zaistniałych niekorzystnych warunków. 2. Wystąpienia robót zamiennych, dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin, pokój Nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu Rejonowy Oddział w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin, pokój Nr 10 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.