eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleszczów › budowa mieszkań socjalnych; IZP-3410/10/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-16

POZYCJA 27672

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kleszczów: budowa mieszkań socjalnych; IZP-3410/10/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Kleszczów, do kontaktów: Marek Mituła, ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, fax (044 ) 731 31 30, e-mail: zampub@kleszczow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kleszczow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa mieszkań socjalnych; IZP-3410/10/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kleszczów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa mieszkań socjalnych oraz modernizacja budynków socjalnych przy ul. Tulipanowej w Kleszczowie. W zakres przetargu wchodzi: · budowa budynku parterowego niepodpiwniczonego z poddaszem nieużytkowym mieszczącym 4 lokale mieszkalne o powierzchni zabudowy 208,41 m2 (powierzchnia użytkowa 163,9 m2), · budowa infrastruktury technicznej, · rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego niemieszkalnego, · budowa dróg, placów i terenu zielonego, · modernizacja budynków socjalnych: docieplenie ścian zewnętrznych i naprawa uszkodzeń. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.33.25.20 - 45.33.25.20 Oryginalny kod CPV: 45.22.37.20 - Stacje benzynowe / tankowania gazu Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.37.20 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 11

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 6 000.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1)spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w SIWZ w punkcie: Wymagane oświadczenia. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania, tj. należycie zrealizowali rozpoczęli i zakończyli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy to w tym okresie nie mniej niż 2 obiekty odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, czyli każdy z nich winien stanowić budowę, przebudowę lub remont budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej (patrz Załącznik - Słownik użytych pojęć w SIWZ) o pow. użytkowej powyżej 150 m2 o wartości minimum 400 tys. zł netto. Wzór wykazu zrealizowanych obiektów zawiera SIWZ. 3)przy wykonywanych pracach zatrudnią pracowników nadzoru posiadających doświadczenie i uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz spełniających wymagania ustawy o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów tj. w specjalnościach: - konstrukcyjno budowlane wymagane dla kierownika robót budowlanych, - instalacyjne elektryczne dla kierownika robót elektrycznych, - instalacyjne dla kierownika robót instalacyjnych. 4)zatrudniali co najmniej 10 pracowników (w robotach budowlanych bez pracowników administracji i kierownictwa) w każdym z trzech ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania ( w przypadku, gdy okres powadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie). 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy 6)udzielą pełnej gwarancji na wykonywany obiekt na okres 5 lat oraz udzielą rękojmi na okres 5 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków wg. metody spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z pkt 8 i 9 SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl. Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie UG. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.06.2007, godzina 14:15, sala konferencyjna UG.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.