eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówremont i termorenowacja elewacji, wymiana stolarki okiennej oraz remont dziedzińca budynku Sądu Rejonowego w Miechowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-16

POZYCJA 27674

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont i termorenowacja elewacji, wymiana stolarki okiennej oraz remont dziedzińca budynku Sądu Rejonowego w Miechowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Okręgowy w Krakowie, do kontaktów: Anna Skalska, ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6195092, fax 012 6195049, e-mail: askalska@krakow.so.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krakow.so.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; Wymiar sprawiedliwości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i termorenowacja elewacji, wymiana stolarki okiennej oraz remont dziedzińca budynku Sądu Rejonowego w Miechowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 32-200 Miechów, pl. Kościuszki 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i termorenowacja elewacji, wymiana stolarki okiennej oraz remont dziedzińca budynku Sądu Rejonowego w Miechowie. Zakres robót obejmuje: remont i docieplenie elewacji (ok. 2335 m kw.), wymiana stolarki okiennej (ok. 230 m kw.) oraz remont dziedzińca (ok. 330 m kw.). Okres gwarancji – 3 lata. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w dokumentacji projektowej i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Przy odbiorze końcowym wymagane przepisami prawa polskiego wszelkie atesty i pozwolenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.22.11.35 - 45.22.11.35 Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 euro a poniżej 137 000 euro. Remont i termorenowacja elewacji, wymiana stolarki okiennej oraz remont dziedzińca budynku Sądu Rejonowego w Miechowie. Zakres robót obejmuje: remont i docieplenie elewacji (ok. 2335 m kw.), wymiana stolarki okiennej (ok. 230 m kw.) oraz remont dziedzińca (ok. 330 m kw.). Okres gwarancji – 3 lata. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 30 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane obejmujące swoim zakresem remont wraz z dociepleniem i wymianą okien co najmniej jednej elewacji zabytkowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 900 000 zł brutto oraz załączą dokumenty od wszystkich wymienionych w wykazie zamawiających, potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia łącznie z pracami konserwatorskimi. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków zobowiązani są złożyć wymagane dokumenty. 5. Złożą w terminie kompletną ofertę zgodną z SIWZ oraz wniosą wadium. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1 - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz. 177 ze zm.), 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 3 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4 - wypełniony wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlaych obejmujących swoim zakresem remont wraz z dociepleniem i wymianą okien co najmniej jednej elewacji zabytkowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 900 000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami od wszystkich wymienionych w wykazie zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 5 - uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 6 - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej Izby na dzień składania ofert, 7 - uprawnienia do prowadzenia robót konserwatorskich na budynkach wpisanych do rejestru zabytków, 8 - dowód złożenia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 08:15, Sąd Okręgowy w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, II p., pok. E-203.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.