To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-19
Warszawa: Badanie rocznych sprawozdań finansowych Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. za lata 2013 i 2014 r. oraz audyt finansowy projektu pn. Poprawa otoczenia biznesu i dostępu do finansowania małych
i średnich przedsiębiorstw poprzez wspieranie funduszy podwyższonego ryzyka w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy za okres od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 276795 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246011 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A., ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 578 26 86, faks 0-22 578 26 87.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: określony w art. 3 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie rocznych sprawozdań finansowych Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. za lata 2013 i 2014 r. oraz audyt finansowy projektu pn. Poprawa otoczenia biznesu i dostępu do finansowania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wspieranie funduszy podwyższonego ryzyka w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy za okres od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2013 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania rocznych sprawozdań finansowych Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. odpowiednio za lata 2013 i 2014 r. oraz audyt finansowy projektu pn. Poprawa otoczenia biznesu i dostępu do finansowania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wspieranie funduszy podwyższonego ryzyka w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy za okres od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2013 roku. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do przeprowadzenia: 1. Badania rocznych sprawozdań finansowych Krajowego Funduszu Kapitałowego S.A. w Warszawie (dalej KFK lub Spółka lub Zamawiający) odpowiednio za rok 2013 i 2014. Badania zostaną przeprowadzone zgodnie z następującymi przepisami, a w szczególności: 1) Ustawą z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223, z późn. zm.), dalej Ustawa o rachunkowości, 2) Ustawą z dnia 7 maja 2009 roku o biegłych rewidentach i ich samorządzie, podmiotach uprawnionych do badania sprawozdań finansowych oraz o nadzorze publicznym (Dz. U. Nr 77, poz. 649, z późn. zm.), dalej Ustawa o biegłych rewidentach, 3) Normami badania ustalonymi przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów. W ramach badania każdego z rocznych sprawozdań finansowych KFK odpowiednio za rok 2013 i 2014, Wykonawca zobowiązuje się wyodrębnić: 1) audyt wyceny inwestycji portfelowych KFK w fundusze podwyższonego ryzyka w ramach dotacji celowej Ministra Gospodarki, odpowiednio za rok 2013 i 2014, 2) audyt wyceny inwestycji portfelowych KFK w fundusze podwyższonego ryzyka w ramach projektu Wspieranie funduszy kapitału podwyższonego ryzyka przez Krajowy Fundusz Kapitałowy w ramach działania 3.2 Wspieranie Funduszy Kapitału podwyższonego ryzyka osi priorytetowej 3. Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (dalej Projekt PO IG), odpowiednio za rok 2013 i 2014, 3) audyt wyceny inwestycji portfelowych KFK w fundusze podwyższonego ryzyka w ramach projektu Poprawa otoczenia biznesu i dostępu do finansowania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wspieranie funduszy podwyższonego ryzyka w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (dalej Projekt SPPW), odpowiednio za rok 2013 i 2014. 2. Audytu finansowego Projektu SPPW za okres od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2013 roku, a w szczególności: 1) przeprowadzenia weryfikacji kompletności danych finansowych zawartych we wnioskach o płatność oraz raportach okresowych przygotowanych przez KFK w ramach Projektu SPPW, w tym kwestii prawidłowości wydatkowania środków na zarządzanie projektem w kontekście realizowania przez KFK projektów finansowanych z trzech różnych źródeł oraz sposobu ewidencji czasu pracy pracowników zaangażowanych w różne projekty i finansowanych z różnych źródeł, 2) przeprowadzenia weryfikacji zasadności wydatków poniesionych na koszty zarządzania oraz informacji i promocji za okres od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2013 roku, 3) oceny stabilności finansowej Projektu SPPW po roku 2017, 4) analizy zarządzania ryzykiem walutowym i zapobiegania nadmiernemu gromadzeniu funduszy na zarządzanie projektem na koncie KFK. Wykonawca przy przeprowadzaniu audytu finansowego Projektu SPPW będzie przestrzegać Międzynarodowych Standardów Rewizji Finansowej (ISA) wydanych przez Międzynarodową Radę Standardów Rewizji Finansowej (International Auditing and Assurance Standards Board - IAASB Międzynarodowej Federacji Księgowych (IFAC). Opis Spółki KFK prowadzi działalność na podstawie Ustawy z dnia 4 marca 2005 roku o Krajowym Funduszu Kapitałowym (Dz. U. Nr 57 poz. 491, z późn. zm.). Jedynym akcjonariuszem Spółki jest Bank Gospodarstwa Krajowego. Działalność statutowa Spółki jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (Projekt PO IG) i przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej (Projekt SPPW). Działalność KFK polega na wspieraniu powstawania i współfinansowaniu działalności funduszy venture capital, które inwestują kapitałowo w małe i średnie przedsiębiorstwa polskie, w szczególności przedsiębiorstwa innowacyjne, prowadzące działalność badawczo-rozwojową oraz przedsiębiorstwa o wysokim potencjale rozwoju. Prowadzenie przez fundusz venture capital działalności inwestycyjnej należy rozumieć jako dokonywanie przez fundusz inwestycji, w rozumieniu Ustawy o rachunkowości, w przedsiębiorców (mikro przedsiębiorców oraz małych i średnich przedsiębiorców spełniających warunki określone w Załączniku I do rozporządzenia Komisji (WE) NR 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej, Dz. Urz. UE L 214 z 09.08.2008) poprzez objęcie nowych udziałów lub akcji nowych emisji, uczestnictwo w spółkach osobowych lub innych jednostkach nieposiadających osobowości prawnej, a także poprzez objęcie instrumentów dłużnych przedsiębiorców, w których fundusz objął akcje lub udziały lub podjął się uczestnictwa i udzielania im pożyczek - w celu osiągnięcia korzyści ekonomicznych wynikających z przyrostu wartości aktywów, uzyskania przychodów w formie odsetek, dywidend (udziałów w zyskach) lub innych pożytków. Szacunkowa liczba funduszy, które będą podlegały audytowi wyceny inwestycji portfelowych KFK w fundusze podwyższonego ryzyka jest następująca: 1) w ramach dotacji celowej Ministra Gospodarki - 2, 2) w ramach Projektu PO IG - 9 za 2013 r. oraz 10 za 2014 r., 3) w ramach Projektu SPPW - 4 za 2013 r. oraz 5 za 2014 r. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby funduszy, które będą za dany rok podlegały audytowi wyceny inwestycji portfelowych KFK w fundusze podwyższonego ryzyka. Podstawą do wyliczenia wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w Pkt. II.1 SIWZ będzie faktyczna liczba funduszy objętych audytem wyceny inwestycji portfelowych KFK w fundusze podwyższonego ryzyka w ramach dotacji celowej oraz każdego z Projektów (PO IG i SPPW) w roku podlegającym badaniu. Fundusze te funkcjonują w następujących formach: 1) spółka komandytowa -1, 2) spółka komandytowo-akcyjna -11, 3) fundusz inwestycyjny zamknięty -3. KFK nie sporządza sprawozdania finansowego skonsolidowanego. Spółka nie jest płatnikiem VAT, nalicza i odprowadza jedynie VAT od importu usług, nie posiada należności handlowych, natomiast zobowiązania wynikają z ponoszonych kosztów rodzajowych. Spółka posiada wartości niematerialne i prawne oraz rzeczowe aktywa trwałe w postaci sprzętu komputerowego i biurowego. Księgi rachunkowe prowadzone są w siedzibie Spółki zgodnie z Ustawą o rachunkowości. Dane za 2012 r.: 1) suma bilansowa: 702 118 918,19 zł, 2) sprzedaż nie występuje, 3) pozostałe przychody operacyjne: 10 803 809,33 zł, 4) przychody finansowe: 26 642 960,22 zł, 5) zatrudnienie: średnie 25 osób, na koniec 2012 r. 30 osób..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 79.21.20.00 - Usługi audytu 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - działanie 3.2 w ramach projektu Wspieranie funduszy kapitału podwyższonego ryzyka oraz przez Rząd Szwajcarii w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy Poprawa otoczenia biznesu i dostępu do finansowania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wspieranie funduszy podwyższonego ryzyka..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PKF CONSULT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PKF CONSULT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- PKF Consult Sp. z o.o., ul. Orzycka 6 lok. 1B, 02-695 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 214020,00
Oferta z najniższą ceną: 214020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 550732,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontrole finansowe projektów finansowanych przez Narodowe Centrum Nauki
- Przeprowadzenie w latach 2024-2026 audytów akredytowanych mazowieckich Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB) oraz świadczenie usług eksperckich w ramach procedury akredytacji mazowieckich IOB
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Grodków w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC)
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniami i szkoleniami w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dla Gminy Zakrzew
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu wewnętrznego w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie.
więcej: Usługi księgowe i audytorskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.