Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-19
Łódź: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 276810 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego , ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2516166, faks 042 2516166.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieganski.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia niniejszego postępowania stanowią dostawy materiałów opatrunkowych z podziałem na 34 pakiety asortymentowe.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7, 33.14.11.13-4, 33.14.11.16-6, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 34.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) dokumenty dopuszczające do obrotu przedmiot zamówienia, zgodnie z ustawą z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 z 2010 r. poz. 679 ze zm.), odpowiednie w zależności od klasyfikacji wyrobu medycznego (na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pozycji oraz pakietów dotyczą), b) dokumenty określające dane techniczne (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2, c) próbki asortymentu w ilościach określonych w pkt III.4 SIWZ (dot. pakietów 1 - 17, 19 - 25, 29, 33).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3. W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 3. 2. Strony przewidują możliwość zmian umowy polegające na: 1) obniżeniu cen jednostkowych netto towaru, 2) zmianie ilości poszczególnych pozycji asortymentowych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty, o której mowa w § 2 ust.1, 3) przedłużeniu okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące, w przypadku nie wykorzystania wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1, w okresie na jaki została zawarta 4) zmianie nazwy produktu, numerów katalogowych lub sposobu konfekcjonowania asortymentu określonego w załączniku do umowy, pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej oraz wszelkich innych parametrów i właściwości 5) zmianie objętego umową towaru (np. w sytuacji zakończenia produkcji) na asortyment o parametrach nie gorszych niż zamieszczony w ofercie, w tej samej cenie jednostkowej i po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego, 6) zmianie dotyczącej nieistotnych postanowień umowy, tj. zmianie, o której wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego 3. W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, ceny jednostkowe netto wg załącznika nr 1 do umowy pozostają bez zmian. Nowe stawki VAT obowiązują od dnia wejścia w życie stosownych aktów prawnych i ich stosowanie nie wymaga aneksu. 4. Strony przewidują możliwość odpowiedniej zmiany wysokości cen określonych w umowie, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. Wprowadzenie do umowy zmiany, o której mowa w ustępie 3, poprzedzone zostanie przedstawieniem przez stronę żądającą zmiany jej projektu zawierającego: - proponowane nowe ceny, - procentowy wskaźnik zmiany, - wykaz osób po stronie Wykonawcy wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, na dzień zawarcia umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę, - dokumenty potwierdzające wynagrodzenia lub zasady podlegania ubezpieczeniom osób wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, zawierające co najmniej numer pesel, wynagrodzenie pracownika oraz podstawę zatrudnienia na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę, - wykaz kontrahentów Wykonawcy na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieganski.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych - siedziba Zamawiającego, budynek administracji, III piętro, pok. 31.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych - siedziba Zamawiającego, budynek administracji, III piętro, pok. 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia określa się na okres do 31 października 2017r. od dnia: - podpisania umowy dla pakietów 1 - 17 oraz 19 - 33 - 11 maja 2016r. dla pakietów nr 18 oraz 34.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce i plastry - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbki - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbki - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wata - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski elastyczne - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe białe wysokochłonne - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe sterylne - 3 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elastyczna siatka opatrunkowa - 7 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał opatrunkowy - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał opatrunkowy - 5 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 4 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 10 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podciśnieniowy system leczenia ran - 8 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.16.40-8, 33.14.16.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka jednorazowa - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ściereczki, ręczniki do osuszania ciała - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ścierki - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki do zabezpieczenia drenów - 2 pozycje asortymentowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Setony - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 65
- 2. Ocena parametrów jakościowych - 30
- 3. Termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folia chirurgiczna - 1 pozycja asortymentowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie III
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.