To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Gniezno: Regeneracja nawierzchni jezdni ul. Roosevelta poprzez ułożenie nakładki z betonu asfaltowego wraz z regulacją studni kolektorowych, zaworów gazowych i wpustów ulicznych
Numer ogłoszenia: 276819 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245197 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regeneracja nawierzchni jezdni ul. Roosevelta poprzez ułożenie nakładki z betonu asfaltowego wraz z regulacją studni kolektorowych, zaworów gazowych i wpustów ulicznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w ilości 3600 m2, na odcinku ul. Roosevelta w Gnieźnie, od zatok autobusowych przy Kauflandzie do sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych przy parku, w tym : - frezowanie zawyżonych fragmentów nawierzchni z wywozem na odległość do 3 km, - oczyszczenie nawierzchni na całej szerokości jezdni, - skropienie międzywarstwowe emulsją kationową modyfikowaną szybkorozpadową w ilości 0,8 kg/ m2, - ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego o średniej gr. 3 cm, - ponowne skropienie międzywarstwowe emulsją kationową modyfikowaną szybkorozpadową w ilości 0,8 kg/ m2, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm dla ruchu KR 4, - regulację wysokościową, zaworów gazowych szt. - 8, kratek ściekowych szt. - 17 i włazów kanałowych szt. - 9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 1. Oznakowanie miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.03.177.1729), na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zatwierdzonego przez Zarządcę dróg gminnych, Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe, Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne w celu realizacji zamówienia, w tym między innymi: min. dwa walce dostosowane tonażem do grubości warstwy rozkładanej masy (w tym min. jeden metalowy), środki transportowe, skrapiarkę z listwą do spryskiwania emulsją na szerokości min jednego pasa ruchu, rozkładarkę mas bitumicznych o szerokości do 5,00 m, frezarkę, szczotkę mechaniczną, samochody wywrotki dostosowane do przewozu masy i inny drobny sprzęt do wykonania zamówienia. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji zadania winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w ten sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. 3. Utrzymanie w czystości (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 ze zm./) ulic przylegających do placu budowy oraz przywrócenie ich do stanu pierwotnego w razie uszkodzenia nawierzchni. 4. Po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenu objętego przedmiotem zamówienia. Wymagania jakościowe: 1. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być nowe i posiadać gwarancję jakości min. 36 m-cy. Dostarczone materiały i urządzenia powinny posiadać określone obowiązującymi w tym polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (PN, atesty, aprobaty techniczne itp.), ewentualnie certyfikaty bezpieczeństwa oraz gwarancje uzyskane od producenta, które zostaną przekazane Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. Ww. materiały winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz.881 ze zm.). 2. Okres rękojmi na wykonane roboty wynosi min. 12 m-cy, na cały umowny zakres usługi, licząc od daty jej odbioru końcowego. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Drogowe Ogólne Specyfikacje Techniczne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o., Al. Reymonta 9 - 11, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 239273,48
Oferta z najniższą ceną: 239273,48 / Oferta z najwyższą ceną: 289872,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej Miasta Gniezna
- Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Stary Dwór Ćwierdzin 52, 62-230 Witkowo
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla członków rodzin lub opiekunów osób z niepełnosprawnością w miejscu zamieszkania osoby z niepełnosprawnością w ramach pobytu dziennego
- Budowa oświetlenia drogowego w m. Goślinowo, Os. Leszka Białego
- Budowa sieci wodociągowej w m. Lulkowo działki nr 128/33, 128/34, 128/35, 128/36 oraz w m. Strzyżewo Paczkowe działki nr 29/4, 12
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią z płytami winylowymi - 2 części
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Montaż przeciwpożarowych wyłączników prądu w bud. nr 1 i 3 oraz 9, 10, 11, 15 i 64 w kompl. wojsk. m. Słupsk, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej uzgodnionej z rzeczoznawcą ds. ppoż.
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.