eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączOchrona fizyczna Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Nowy Sącz: Ochrona fizyczna Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 277023 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu , ul. Lwowska 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4437708, faks 018 4437865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.sacz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna Miasteczka Galicyjskiego położonego w Nowym Sączu ul. Lwowska 226, będącego oddziałem Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi: Ochrona fizyczna Miasteczka Galicyjskiego , Nowy Sącz , ul Lwowska 226, Realizowana poprzez dozorowanie obiektów i terenu oraz ochronę mienia. Ochrona fizyczna wykonywana jest jednoosobowo i całodobowo przez pracownika ochrony posiadającego licencję pierwszego stopnia. 2. Teren wykonywania usług obejmuje następujące obiekty: Obiekty Miasteczka Galicyjskiego : a) ratusz, pow. zabud. 741 m2, kubatura 7 224 m3, pow. użytkowa 973,40 m2, b) dwór pow. zabud. 363,1 m2, kubatura 2 051 m3, pow. użytkowa 467 m2, c) dom usługowy (fotograf, zegarmistrz) pow. zabud. 117,6 m2, kubatura 574,3 m3, pow. użytkowa 94,8 m2, d) dom usługowy (garncarz) pow. zabud. 192,9 m2, kubatura 1 038,7 m3, pow. użytkowa 160 m2, e) remiza budynek parterowy pow. zabud. 92 m2, kubatura 405,2 m3, pow. użytkowa 71,5 m2, f) kapliczka Św. Floriana pow. zabud. 12,9 m2, kubatura 61,9 m3 g) budynek usługowy (karczma) pow. zabud. 450,86 m2, kubatura 3.313,00 m3, pow. użytkowa 674,77 m2, h) budynek obsługi (recepcja) pow. zabud. 204,85 m2, kubatura 1.511,00 m3, pow. użytkowa 304,41 m2, i) budynek usługowy (sklep retro, pamiątki) pow. zabud. 68,67 m2, kubatura 359,00 m3, pow. użytkowa 53,84 m2, j) budynek usługowy ,(ekspozycja) pow. zabud. 100,42 m2, kubatura 571,00 m3, pow. użytkowa 80,18 m2, k) budynek usługowy (ekspozycja) pow. zabud. 93,80 m2, kubatura 536,00 m3, pow. użytkowa 76,52 m2, l) budynek usługowy (apteka retro) pow. zabud. 115,72 m2, kubatura 801,00 m3, pow. użytkowa 84,41 m2, m) budynek ekspozycyjny, (wystawa wnętrz) pow. zabud. 115,42 m2, kubatura 922,15 m3, pow. użytkowa 88,56 m2, n) budynek usługowy (piekarnia, cukiernia) pow. zabud. 156,00 m2, kubatura 1.674,00 m3, pow. użytkowa 128,41 m2, o) budynek usługowy (poczta retro) pow. zabud. 99,00 m2, kubatura 892,00 m3, pow. użytkowa 77,73 m2, p) budynek usługowy (sklepik kolonialny) pow. zabud. 87,15 m2, kubatura 480,00 m3, pow. użytkowa 60,56 m2, q) budynek ekspozycyjny, (krawiec, fryzjer) pow. zabud. 74,40 m2, kubatura 415,50 m3, pow. użytkowa 53,25 m2, r) budynek obsługi, (ochrona obiektów) pow. zabud. 59,46 m2, kubatura 307,50 m3, pow. użytkowa 39,52 m2, s) kapliczka słupowa z Czchowa t) studnia miejska 3. Zakres obowiązków Wykonawcy i sposób wykonywania obowiązków określony jest szczegółowo w załączniku określającym Szczegółowe warunki wykonywania umowy, stanowiącej załącznik nr 3 do umowy. 4. Łącznie cały teren o powierzchni ok.1,7 ha - oświetlony, ogrodzony i budynki wyposażone w systemy alarmu włamania i pożaru. 5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia zamawiający nie dopuszcza zlecanie żadnej części usługi podwykonawcom. 6. Szacunkowa ilość godzin ochrony (ochrony fizycznej) za cały okres obowiązywania umowy wynosi 17 520 godzin /słownie: osiem tysięcy siedemset sześćdziesiąt godzin /.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 6 ustawy o wartości nieprzekraczającej 20% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie koncesji w zakresie ochrony mienia oraz posiadanie licencji pracownika ochrony pierwszego stopnia przez wszystkie osoby, które będą wykonywać zamówienie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia i wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 1 /jednej/ usługi ochrony, w sposób należyty, w czynnym obiekcie muzealnym, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Formularz ofertowy zał nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, 33 - 300 Nowy Sącz, ul. Lwowska 3 Dział Administracji i Kadr.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu, Sekretariat ul. Lwowska 3, 33 - 300 Nowy Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.