To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-17
Ogłoszenie nr 27705 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.
Pszczyna: Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 2466-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny
27629196300000, ul.
ul. Sygietyńskiego
20,
43200
Pszczyna, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 212-80-68, faks
32 212-80-69, e-mail
pzd.pszczyna@gmail.com
Adres profilu: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZD.ZP.271.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego na drogach: a) powiatowych zarządzanych przez Zamawiającego, b) wojewódzkich powierzonych do utrzymania Zamawiającemu. 4.5.1. Zamawiający wskazuje następujące czynności które muszą być realizowane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy: - roboty w zakresie montażu i instalacji oznakowania pionowego. 4.5.2. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności wym. w pkt. 4.5.1. SIWZ na podstawie umowy o pracę tj. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób zgodnie z wymogami zawierające dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, ilość zatrudnionych osób wykonujących te czynności oraz podpisane przez osoby uprawnione. 4.5.3. Nieprzedstawienie przez wykonawcę w dniu podpisania umowy dokumentów wym. w pkt. 4.5.2. SIWZ lub przedstawienie dokumentów niekompletnych tzn. nieobejmujących wymienionych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.5.4. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia w zakresie wymienionym w pkt. 4.5.1. jest wykonywany przez osoby będące pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy tj. kopie umów o pracę w których wykonawca/podwykonawca dokona stosownej anonimizacji danych osobowych w zakresie informacji nie wymaganych przez zamawiającego. 4.5.5. W przypadku niezatrudniania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osób o których mowa w pkt. 4.5.1. lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów wymienionych w pkt. 4.5.2. i 4.5.4 SIWZ Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną w § 12 ust. 1 lit. j i k wzoru umowy (załącznik 1 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233290-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT109743.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 110603,46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie-postępowanie powtórzone.
- Dostawa sprzętu jednorazowego oraz materiałów medycznych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie (zamówienie powtarzane po unieważnieniu niektórych części w procedurze ZP/40/2024)
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie (procedura powtarzana po unieważnieniu postępowania nr ZP/3/2025)
- Wymiana oświetlenia w placówkach oświatowych w Gminie Pszczyna: 1. ZSP w Łące, 43-241 Łąka, ul Fitelberga 2. ZSP w Pszczynie, 43-200 Pszczyna, ul. Staromiejska
- 1. Budowa sieci elektroenergetycznej - oświetlenie ul. Czyżyków w Studzienicach 2. Budowa sieci elektroenergetycznej - oświetlenie ul. Kamiennej w Brzeźcach
- Wykoszenie poboczy, skarp i przeciwskarp dróg powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania PZD w Pszczynie - 2 części
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.