eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa transformatora blokowego dla bloku 460 MW w Elektrowni Łagisza



Ogłoszenie z dnia 2006-05-25

POZYCJA 27720

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Katowice: dostawa transformatora blokowego dla bloku 460 MW w Elektrowni Łagisza Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Południowy Koncern Energetyczny Spółka Akcyjna, do kontaktów: Krzysztof Piątek, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice, tel. 0048 32 7312135, fax 0048 32 7312440, e-mail: kpiatek@pke.pl, www.pke.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Południowy Koncern Energetyczny Spółka Akcyjna; mgr inż. Bogdan Król - zastępca dyrektora ds. technicznych Projektu budowy bloku 460 MW, inż. Grzegorz Matuszczyk - główny inżynier ds. przygotowania Projektu, inż. Zdzisław Baran - główny inż. ds. elektrycznych i AKPiA; ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice, tel. 032 7312000, 7312211, 7742840; 7312000, 7312250, 7742850; 7312000, 7312388, 7742880, fax 0 32 7312212, 7742812, e-mail: bkrol@pke.pl, gmatuszczak@pke.pl, zbaran@pke.pl, www.pke.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Południowy Koncern Energetyczny Spółka Akcyjna, inż. Grzegorz Matuszczyk - główny inżynier ds. przygotowania Projektu, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice, tel. 0048 32 7312000, 7312250, 7742850, fax 032 7312212, 7742812, e-mail: gmatuszczak@pke.pl, www.pke.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa transformatora blokowego dla bloku 460 MW w Elektrowni Łagisza 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa transformatora blokowego wraz z urządzeniami i instalacjami elektrycznymi, rozładunek, ustawienie transformatora blokowego na stanowisku, zmontowanie wszystkich elementów nie zamontowanych na okres transportu, napełnienie olejem, uczestnictwo w badaniach pomontażowych, nadzór nad pracami zamawiającego, w tym nadzór nad podłączeniem obwodów pierwotnych i wtórnych na miejscu budowy, sprawdzenie poprawności podłączenia, nadzór nad uruchomieniem, a także udział we wszystkich testach i próbach sprawdzających przed uruchomieniem transformatora blokowego w jego miejscu zamontowania oraz po jego uruchomieniu (w tym udział w próbach prądowo-napięciowych transformatora blokowego, poprzedzających jego uruchomienie), przekazanie do eksploatacji i podpisanie protokołu przejęcia transformatora blokowego dla bloku 460 MW do eksploatacji, współudział w pomiarach gwarancyjnych bloku 460 MW w zakresie gwarantowanych parametrów technicznych dotyczących transformatora blokowego, odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi, a także inne usługi świadczone przez wykonawcę, niezbędne dla kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: PKE S.A. Elektrownia Łagisza, ul. Pokoju 14, 42-504 Będzin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.21.32.00 - Transformatory przesyłowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.32.00 - Transformatory przesyłowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Poniżej 5 000 000 EUR. Tak jak w pkt II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 32.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 270 000,00 PLN (słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy złotych), wnoszone przed upływem terminu składania ofert. Zabezpieczenie należytego wykonania kontraktu w wysokości 8 % ceny całkowitej podanej w ofercie (ceny ofertowej brutto) wnoszone najpóźniej w dniu zawarcia kontraktu w sprawie zamówienia publicznego. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający podaje w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia sektorowego w trybie przetargu nieograniczonego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.117 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą i na tą okoliczność złożą oświadczenie, jak w pkt III .2.1)a); b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę - żaden z wykonawców (podmiotów) nie może podlegać wykluczeniu; c) w przedmiocie swojej działalności mają działalność objętą przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę - zakresy działalności wykonawców (podmiotów) muszą łącznie odpowiadać zakresowi przedmiotu zaamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, a mianowicie że wykonawca: 1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę, należy złożyć jedno wspólne oświadczenie, podpisane przez wszystkich wykonawców (podmioty) albo podpisane i złożone w imieniu wszystkich wykonawców (podmiotów) przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z pkt III.2.1)f) nin. ogłoszenia. Każdy z wykonawców (podmiotów) musi spełniać warunki wg pkt 1 i 4 oświadczenia; łącznie wykonawcy (podmioty) muszą spełniać warunki wg pkt 2 i 3. oświadczenia. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu tego musi wynikać, że zakres działalności wykonawcy zawiera działalność objętą przedmiotem zamówienia. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę, dokument składa każdy wykonawca (podmiot). Zakresy działalności wykonawców (podmiotów) występujących wspólnie muszą łącznie odpowiadać zakresowi przedmiotu zamówienia. c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (dot. osób fizycznych, spółek jawnych, spółek partnerskich, spółek komandytowych i osób prawnych), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców (podmiotów) dokument składa każdy wykonawca (podmiot). d) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dot. podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę, dokument składa każdy wykonawca (podmiot). e) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę, dokument składa każdy wykonawca (podmiot). f) Wykonawcy (podmioty) wspólnie składający ofertę zobowiązani są złożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (kontraktu) w sprawie zamówienia publicznego. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składając w ofercie wyżej wymienione dokumenty, stosuje zasady Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645), zwanego dalej "Rozporządzeniem". Zgodnie z par. 2 Rozporządzenia zamiast dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu w III.2.1) pkt b), d), e) (tj. w § 1 ust. 1 pkt 1, 5, 6 Rozporządzenia) wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (ad. pkt b) b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; (ad. pkt d) c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (ad pkt. e) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, potwierdzających sytuacje opisane w poprzednim akapicie oraz dokumentu, o którym mowa w III.2.1) pkt c) (tj. w § 1 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia), to wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym własne oświadczenie potwierdzające, że nie występują sytuacje w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 4-8, pkt 9 ustawy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wymogi: O udzielenie zamówienia sektorowego w trybie przetargu nieograniczonego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 EUR* (trzy miliony euro); *jeżeli wykonawca przedstawi wartość w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP, obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku wykonawców (podmiotów) składających wspólnie ofertę - wymóg powyższy musi być spełniony łącznie przez wykonawców (podmioty) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 000 000 EUR* (trzy miliony euro); *jeżeli wykonawca przedstawi wartość w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę, wymóg posiadania ubezpieczenia OC na powyższą kwotę musi być spełniony łącznie. Wymagane dokumenty: a) Informacja banku (lub banków), w którym (-ych) wykonawca posiada rachunek (rachunki) bankowy (bankowe), potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona/ne nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument musi potwierdzać, że wykonawca ma własne środki finansowe lub zdolność kredytową na wartość co najmniej 3 000 000 EUR (trzy miliony euro)*. Wykonawca może przedstawić opinie o posiadanych własnych środkach finansowych lub zdolności kredytowej z różnych banków, w których posiada rachunki bankowe. *jeżeli wykonawca przedstawi wartość w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania ofert. b) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokument musi potwierdzać, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 3 000 000 EUR (trzy miliony euro)* *jeżeli wykonawca przedstawi wartość w innej walucie niż EUR, to do przeliczenia zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę, dokument składa każdy wykonawca (podmiot). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów (jeżeli dotyczy) Wymogi: O udzielenie zamówienia sektorowego w trybie przetargu nieograniczonego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) wykażą się należytym wykonaniem, tzn. dostawą i instalacją przynajmniej 3 transformatorów blokowych dla bloków energetycznych o mocy co najmniej 200 MW; - Należyte wykonanie dostawy i instalacji transformatorów blokowych musi być potwierdzone np. listem referencyjnym, opinią użytkownika itp. - W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę, wymóg ten musi być spełniony łącznie przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że jeżeli wykonawcy (podmioty) występujące wspólnie w swoich dokumentach (wykaz wykonanych, tzn. dostarczonych i zainstalowanych przez wykonawcę transformatorów blokowych) przedstawią tę samą należycie wykonaną dostawę referencyjną - będzie to traktowane jako 1 (jedna) dostawa referencyjna. Wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych (tzn. należycie dostarczonych i zainstalowanych) w okresie ostatnich 3 lat (2003-2005) dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - to należy podać dostawy wykonane w okresie działalności firmy) z podaniem ich przedmiotu (zakresu), wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy inwestora/użytkownika oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane przez wykonawcę należycie (np. listy referencyjne, opinie użytkowników). Wykonawca składa wykaz własnych dostaw dotyczących wyłącznie niego, a nie np. podmiotu dominującego lub od niego zależnego w rozumieniu przepisów Kodeksu spółek handlowych (ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz.U. Nr 94 poz. 1057 z późn. zm.). Dokument ten musi potwierdzać wykonanie przynajmniej 3 transformatorów blokowych dla bloków energetycznych o mocy co najmniej 200 MW. Uwzględniane są tylko te dostawy, które są potwierdzone jako należycie wykonane, np. listem referencyjnym, opinią użytkownika. W przypadku wykonawców (podmiotów) wspólnie składających ofertę - zdolność techniczna - doświadczenie wykonawcy oceniane jest łącznie. Wykaz wykonanych przez wykonawcę dostaw składany jest w imieniu wszystkich podmiotów. 2.1.4) Inne informacje: a) Wykonawca w ramach niniejszego postępowania może złożyć tylko jedną ofertę. Może być samodzielnym wykonawcą, tzn. ofertę może złożyć samodzielnie albo może być uczestnikiem tylko jednej oferty składanej wspólnie przez podmioty występujące wspólnie. b) Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia i wymagania odnośnie składanej oferty podane są w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) zawierającej: Część A - Instrukcja dla wykonawców i wymagania formalnoprawne Część B - Wymagania zamawiającego Część C - Kontrakt na wykonanie przedmiotu zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 55 - 57701 z dnia 21.03.2006 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena ofertowa brutto (w PLN) waga 85% Okres gwarancji i rękojmi na transformator blokowy waga 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 013/ZC/06-01/DTI/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.06.2006, cena - 100 PLN + VAT. Warunki i sposób płatności: Wniosek o wydanie SIWZ powinien zawierać numer identyfikacji podatkowej (NIP) oraz nazwę i adres Wykonawcy, dla którego wystawiona zostanie faktura VAT. Zamawiający prześle SIWZ za zaliczeniem pocztowym lub wyda osobiście w siedzibie zamawiającego w dni robocze w godz. 7.00. - 15.00. po okazaniu dowodu wpłaty na rachunek nr 84 1160 2202 0000 0000 6003 3077. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 26.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.06.2006, godzina 13:00, PKE S.A., ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 17.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.