eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńZakup kontenerów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Toruń: Zakup kontenerów biurowych
Numer ogłoszenia: 277235 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, fax. 056 6612109.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kontenerów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i montaż kontenerów biurowych przeznaczonych docelowo na biuro realizacji projektu mostowego w Toruniu o łącznej powierzchni około 126 m2. Kontenery po montażu będą tworzyły 8 pomieszczeń. Zestaw składać się ma z: dwóch pomieszczeń biurowych po ok. 30 m2 , dwóch pomieszczeń biurowych po ok. 10 m2 , dwóch pomieszczeń biurowych po ok. 7,5 m2 , pozostała część - korytarz i sekretariat ok. 25 m2 oraz łącznik ok. 6 m2 . Schemat rozmieszczenia pomieszczeń, drzwi i okien - załącznik nr 3 do siwz. W ramach realizacji zadania należy wykonać: 1) dostawę i montaż kontenerów z przeznaczeniem na biuro realizacji projektu mostowego przy siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu i usytuowanie kontenerów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2) warunki jakie muszą spełniać kontenery:konstrukcja: stalowa malowana farbami podkładowymi oraz emalią nawierzchniową;podłoga: stalowa izolowana termicznie, izolacja termiczna U = 0,54 W/m2 K wewnętrzna po-wierzchnia - płyta wiórowa laminowana pokryta wykładziną elastyczną zmywalną z podwyższoną odpornością na ścieranie, obciążenie użytkowe 350 kg/ m2 dach: zewnętrzna powierzchnia blacha stalowa pomalowana farbą akrylową RAL 9002, we-wnętrzna powierzchnia - płyta wiórowa laminowana, izolacja termiczna U = 0,37 W/m2 K, za-pewnić należy odpływ wody deszczowej z powierzchni dachu, ściany: elewacja zewnętrzna - blacha stalowa pomalowana farbą akrylową RAL 9002, izolacja termiczna U = 0,37 W/m2 K , elewacja wewnętrzna - płyta wiórowa laminowana lub materiał równoważny, stolarka: okna PCV, białe wraz z zintegrowaną skrzynką na roletę, roleta z prowadnicą, okucie umożliwiające otwieranie i uchylanie, wymiar min. 1400 x 1100 (mm), U = 1,1 W/m2 K , sztuk 10, drzwi zewnętrzne metalowe z uszczelką i samozamykaczem, ocieplone U = 0,37 W/m2 K - 1 szt., drzwi wewnętrzne o wymiarach 900 x 2000 (mm) z PCV lub drewniane, minimalna wysokość wewnętrzna pomieszczeń - 2500 mm, pomieszczenia wyposażone w ciągi elektryczne (przewody, przełączniki, gniazda podwójne - 20 szt, oświetlenie, skrzynka bezpieczników automatyczna), oprawy oświetleniowe. Wykonawca w ramach zamówienia wykona podbudowę do usytuowania kontenerów, Wykonawca zapewnia: transport kontenerów do miejsca przeznaczenia tj. do miejscowości Toruń, rozładunek oraz montaż kontenerów na miejscu na wcześniej przygotowanym przez Wykonawcę podłożu, pomieszczenie musi spełniać wymogi BHP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne, które muszą spełniać Wykonawcy: 1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 3. Warunki ogólne mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe. 1. Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadania polegające na montażu kontenerów biurowych o powierzchni min. 80m2 , składających się z min. 6 kontenerów - każde zadanie. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, iż łącznie spełniają warunki określone w pkt 5.2.1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią załącznika Nr I. 1 do niniejszego Rozdziału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia: 3. Informację o doświadczeniu wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy) na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr I.2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2.1 niniejszej siwz. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. - oraz: 4. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (Formularz oferty) sporządzony według wzoru zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 5. Dokładną specyfikację techniczną oferowanych kontenerów biurowych. 6. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, pokój nr 17.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:45, miejsce: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.