eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa systemów zabezpieczenia technicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-21

Poznań: Dostawa systemów zabezpieczenia technicznego
Numer ogłoszenia: 277285 - 2011; data zamieszczenia: 21.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241171 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemów zabezpieczenia technicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i modernizacja elektronicznych systemów zabezpieczenia technicznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: Część I: Dostawa Systemu Kontroli Dostępu Urzędu Miasta Poznania w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 do wzoru umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych instalacji. Okres gwarancji na dostarczone urządzenia 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Część II: Dostawa i modernizacja elektronicznych systemów zabezpieczenia technicznego infrastruktury ochronnej Urzędu Miasta Poznania w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1A do wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych instalacji. Okres gwarancji na dostarczone urządzenia 24 miesiące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Występujące w SIWZ nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych innych producentów pod warunkiem zachowania minimalnych parametrów wskazanych w dokumentacji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń równoważnych należy w załącznikach: -nr 1 do wzoru umowy (str. 6) - dotyczy części I; -nr 1B do wzoru umowy - dotyczy części II podać ich nazwę (brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował urządzenie opisane w załącznikach do SIWZ.). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego. Zamawiający przewiduje spotkanie z Wykonawcami: -dla zainteresowanych częścią I - w dniu 14.09.2011 r. o godz. 9.00 - zbiórka przed wejściem głównym do budynku przy Placu Kolegiackim 17; -dla zainteresowanych częścią II -w dniu 14.09.2011 r. o godz. 11.00 - zbiórka przed wejściem głównym do budynku przy Placu Kolegiackim 17. Miejsce realizacji: wszystkie obiekty Urzędu Miasta Poznania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa Systemu Kontroli Dostępu Urzędu Miasta Poznania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Unicard S.A., ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250717,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 307500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 307500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa i modernizacja elektronicznych systemów zabezpieczenia technicznego infrastruktury ochronnej Urzędu Miasta Poznania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MDS System Dominik Szczyglewski, Straduń 30, 64-980 Trzcianka, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135382,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 210000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 215250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.