eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawiczprzedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, makaronu oraz innych art. żywnościowych z grupy CPV 158 10000 - 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-16

POZYCJA 27729

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rawicz: przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, makaronu oraz innych art. żywnościowych z grupy CPV 158 10000 - 9 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Karny w Rawiczu, do kontaktów: Radosław Rydz, Marek Przybylski, Ireneusz Skrzypczak, ul. 17 Stycznia 28, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5468500, 5468551,53,56, fax 065 5454266, e-mail: zp_rawic@sw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa, makaronu oraz innych art. żywnościowych z grupy CPV 158 10000 - 9. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Zakład Karny w Rawiczu, ul. 17 stycznia 28, 63 - 900 Rawicz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest/są: Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. Chleb żytni, baltonowski, krojony, foliowany o wadze 0,4 kg, ilość 150.000 kg CPV 15811100 - 7 PN-93/A-74105 Chleb pszenny, krojony, foliowany o wadze 0,4 kg, ilość 15.500 kg, CPV 15811100 - 7, PN-93/A-74105 Bułka tarta, ilość 1.100 kg, CPV 15811400 - 0, PN-A-74113:1997 Bułka pszenna , o wadze 100g, ilość 40.000 szt. CPV 15811400 - 0, PN-93/A-74105 Pączek z nadzieniem ( marmoladą ), o wadze 60 g, ilość 8.000 szt. CPV 15812100 - 4, PN-A-88106:1998 Placek drożdżowy z kruszonką, ilość 1000 kg CPV 15812120-0, PN-A-88106:1998 Zadanie nr 2: Dostawy makaronu Makaron - forma łazanka, ilość 13.500 kg CPV 15851110 - 2, PN-A-74131:1999. Zadanie nr 3: Dostawy artykułów żywnościowych z grupcy CPV 158 10000 - 9 Czekolada mleczna - tabliczka 100g, ilość 100 kg, CPV 15842100 - 3, PN-A-88102:1998/Ap1:2000 Ketchup - ilość 1.700 kg, CPV 15871230 - 5, PN-V-74009:1999 Przyprawa warzywna do potraw - typu \Vegeta\ lub równoważna, ilość 1.100 kg CPV15871000-4, PN-A-86967;98 Przyprawa do zup typu \ MAGI\ lub równoważna- ilość 1700 litr., CPV 15871000 - 4, PN-A-94052:1996 Pierz czarny mielony - ilośc80 kg, CPV 15872100 - 2, PN-A-86965:1997 Liść laurowy - ilość 10 kg, CPV 15872000 - 1, BN-67/3132-10 Majeranek - ilość 85 kg, CPV 15872000 - 1, PN-A-86958:1997 Sól - ilość 3.200 kg, CPV 15872400 - 5, PN-C-84081-2:1998 Ocet - ilość 600 litr., CPV 15871120 - 1, PN-72/A-79733 Musztarda - ilość 1.600 kg, CPV 15871250 - 1, PN-A-86964:2002 Papryka - ilość 35 kg, CPV 15871000 - 4, PN-A-86955:1997/Az1:2002 Ziele angielskie - ilość 20 kg, CPV 15872000 - 1, BN-67/8132-14 Sos grzybowy w proszku - ilość 350 kg, CPV 15871260 - 4, PN-A-86951:1997 Sos pieczeniowy w proszku - ilość 500, CPV 15871260 - 4, PN-A-86951:1997 Sos biały w proszku - ilość 700 kg, CPV 15871260 - 4, PN-A-86951:1997 Sos cygański w proszku - ilość 450 kg, CPV 15871260 - 4, PN-A-86951:1997 Zupa Barszcz biały w proszku - ilość 530 kg, CPV 15891000 - 0, PN-A-75980:1997 Zupa grzybowa w proszku - ilość 650 kg, CPV 15891000 - 0, PN-A-75980:1997 Oregano - ilość 5 kg, CPV 15871000 - 4, PN-A-86958:1997 Curry - ilość 8 kg, CPV 15871000 - 4, PN-A-86958:1997 Żurek, zupa w proszku - ilość 500 kg, CPV 15891000 - 0, PN-A-94050:1996 Zupa błyskawiczna - ilość 65 kg, CPV 15891000 - 0, PN-A-75980:1997 Cukier - ilość 21.000 kg, CPV 15831000 - 2, PN-A-74850:1996 Bulion drobiowy - ilość 1.550 kg, CPV 15891500 - 5, PN-A-94052:1996 Herbata granulowana - ilość 700 kg, CPV 15863000 - 5, PN-ISO 3720:1997 Kawa zbożowa - ilość 1.200 kg, CPV 15861000 - 1, PN-A-79010 Kwasek cytrynowy - ilość 25 kg, CPV 15800000 - 6, PN-81/A-79734 Miód sztuczny - ilość 3.200 kg, CPV 15831600 - 8, PN-A-79123:1999 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. -Wykaz podmiotów biorących udział w wykonaniu zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanych czynności; 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dla każdego z konsorcjantów; -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń Społecznych dla każdego z konsorcjantów; potwierdzających odpowiednio, że dany wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3.Pozostałe dokumenty : Oprócz dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: -oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych -formularz ofertowy -formularz cenowy -wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Oryginalny kod CPV: 15.81.11.00 - Chleb Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.11.00 - Chleb Oryginalny kod CPV: 15.85.11.10 - Makaron Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.11.00 - Makaron niegotowany Oryginalny kod CPV: 15.83.10.00 - Cukier Kod CPV wg słownika 2008: 15.83.10.00 - Cukier 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wielkość lub zakres: jak w SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.07.2007; lub data zakończenia: 30.06.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 9.000,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100. Dla zadania nr 1: w wysokości: 4.500,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100. Dla zadania nr 2: w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100. Dla zadania nr 3: w wysokości: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00/100. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Jak w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jak w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 10:00, Zakład Karny w Rawiczu 17 Stycznia 28 63-900 Rawicz Pokój konferencyjny Działu Kwatermistrzowskiego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: Dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich. 1) Krótki opis: Chleb baltonowski żytni 150.000 kg Chleb pszenny 15.500 kg Bułka pszenna 40.000 szt. Bułka tarta1.100 kg Pączki 8.000 szt. Placek drożdżowy 1.000 kg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2: Dostawy makaronu. 1) Krótki opis: Makaron - łazanka 13.500 kg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.10. 3) Wielkość lub zakres: Jak w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3: Dostawy artykułów żywnościowych z grupcy CPV 158 10000 - 9. 1) Krótki opis: Czekolada mleczna 100 kg Ketchup 1.700 kg Przyprawa warzywna do potraw 1.100 kg Przyprawa do zup 1.700 L Pieprz 80 kg Liść laurowy 10 kg Majeranek 85 kg Sól 3.200 kg Ocet 600 L Musztarda 1.600 kg Papryka 35 kg Ziele angielskie 20 kg Sos grzybowy 350 kg Sos pieczeniowy 500 kg Sos biały 700 kg Sos cygański 450 kg Barszcz biały 530 kg Zupa grzybowa 650 kg Oregano 5 kg Curry 8 kg Żurek 500 kg Zupa błyskawiczna 65 kg Cukier 21.000 kg Bulion drobiowy 1.550 kg Herbata granulowana 700 kg Kawa zbożowa 1.200 kg Kwasek cytrynowy 25 kg Miód sztuczny 3.200 kg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Jak w SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.07.2007; Zakończenie: 30.06.2008 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.