Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Opole: P/18/2014 DOSTAWA TOKSYNY BOTULINOWEJ
Numer ogłoszenia: 277306 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/18/2014 DOSTAWA TOKSYNY BOTULINOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków stosowanych w leczeniu porażenia mózgowego i dystonii do Apteki Szpitalnej mieszczącej się w siedzibie Zespołu ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 2 pakiety: PAKIET 1 Toksyna botulinowa fiolki po 500 j.m : w ilości 100 fiolek, PAKIET 2 Toksyna botulinowa typ A fiolki po 100 j.m.: w ilości 100 fiolek. 2. Zamawiający zastrzega, że podane w Załączniku nr 1A ilości leków na leczenie porażenia mózgowego i dystonii są ilościami szacunkowymi - maksymalnymi leku (prawo opcji) nie stanowiąc tym samym zobowiązania Zamawiającego do pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości zamówienia. Zamówienie to może ulec zmniejszeniu do ilości stanowiących rzeczywiste zapotrzebowanie na lek dla pacjentów nie więcej jednak niż o 30% w przypadkach nietolerancji leku albo z innego powodu uniemożliwiającego kontynuację terapii lekowej gdy dojdzie do zawarcia kontraktu z NFZ na rok 2015. UWAGA: Zamawiający informuje, że w przypadku gdy nie dojdzie do przedłużenia kontraktu z NFZna finansowanie programów leczenia porażenia mózgowego i dystonii na rok 2015 niniejsza umowa ulega rozwiązaniu z dniem 31.12.2014 r. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o nie zawarciu kontraktu z NFZ na rok 2015- patrz § 2 ust. 6 i 8 wzoru umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP , tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa w ofercie wymagane prawem koncesję/zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (tj. zezwolenie/koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub na wytwarzanie produktów leczniczych lub zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do obrotu środkami farmaceutycznymi, tj. Wykonawca posiada dokument potwierdzający, że obrót asortymentem będącym przedmiotem oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych. 2.UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Prawa w zakresie ww. uprawnień za wystarczające do uznania spełniania warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 jest fakt posiadania wymaganego uprawnienia przez, co najmniej jeden z konsorcjantów, który będzie realizował tę część zamówienia, z którym wiąże się obowiązek ustawowego posiadania tego uprawnienia. 3. Na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki postawione przez Zamawiającego w SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu, a ich oferty uznane zostaną za odrzucone.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, tj. oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego jakie muszą zostać dołączone do oferty: 1.1 Zamawiający wymaga załączenia do oferty : a) Oświadczenie Wykonawcy zawarte w pkt 13 Oferty Przetargowej- że Wykonawca posiada ważne świadectwa rejestracji oferowanych leków, tzn. że oferowane leki-i został-y dopuszczony-e do obrotu na terenie RP i spełniają normy jakościowe określone przez instytucje upoważnione z ramienia Ministra Zdrowia do badania produktów leczniczych oraz, że zobowiązuje się do natychmiastowego dostarczenia w/w świadectw na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami - Załącznik nr 1A, 3, 4 i 5 do niniejszej specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku: a) zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inna firmą. 3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Ponadto Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych netto przez cały okres obowiązywania umowy. Ewentualna zmiana ceny brutto może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT proporcjonalnie do tej zmiany. Wprowadzenie nowych cen brutto z uwagi na zaistnienie niniejszej okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego poprzez przesłanie załącznika nr 1A zawierającego wskazanie nowych cen brutto. Zawiadomienie to nie stanowi zmiany niniejszej umowy, w konsekwencji czego nie winno mieć charakteru aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin obowiązywania umowy dla pakietów 1 i 2: od 01.09.2014 r. do 31.08.2015 r. Zamawiający informuje, iż wskazana data rozpoczęcia realizacji umowy jest w przypadku pakietu 1 i 2 tylko datą przewidywaną rozpoczęcia realizacji zamówienia. 2. Termin realizacji zamówień cząstkowych dla obu pakietów: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do Apteki Szpitalnej do godziny 12:00 w terminie do 3 dni od złożenia zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego. 3. Zamówienia cząstkowe mogą być składane w formie telefonicznej lub pisemnie, w tym też dopuszczalne jest przesłanie zamówienia faksem. Wybór sposobu składania zamówienia należy do Zamawiającego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa przyborów i środków do utrzymania higieny, konserwacji obuwia, środków czystości oraz estetyki przygotowania i wydawania posiłków.
- Zakup samochodu osobowego
- [U/2/TP/2025] Usługa cateringowa eventów odbywających się podczas meczów na Stadionie Opolskim.
- Wykonanie instalacji klimatyzacji - O/Opole, ul. Wrocławska (budynek A,B,C)
- Wykonanie usług na sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości.
- Przeprowadzeniu niestacjonarnych, studiów podyplomowych dla nauczycieli szkół zawodowych z terenu woj. opolskiego w ramach Projektu pn. "Opolskie Szkolnictwo Zawodowe".
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy płynów dializacyjnych i produktów leczniczych
- Dostawa leków do Apteki szpitalnej w SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- Dostawa leków programowych 4
- DFP.271.38.2025.EM. Dostawa produktów leczniczych.
- Dostawa leków w 16 pakietach do Magazynu Apteki Szpitalnej do Samodzielnego Publicznego Szpitala Rejonowego w Nowogardzie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy
- "Dostawa produktów leczniczych stosowanych w ramach programu lekowego B.156 leczenie chorych z zapaleniem nosa i zatok przynosowych z polipami nosa na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.