eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaNaprawa K5 - zamówienie dodatkowe do zamówienia nr 133/KPW/STO/2013r.



Ogłoszenie z dnia 2014-08-20

Gdynia: Naprawa K5 - zamówienie dodatkowe do zamówienia nr 133/KPW/STO/2013r.
Numer ogłoszenia: 277348 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia, ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa K5 - zamówienie dodatkowe do zamówienia nr 133/KPW/STO/2013r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Naprawa K5 - zamówienie dodatkowe do zamówienia nr 133/KPW/STO/2013r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.11.00 - Usługi w zakresie naprawy statków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZRUO Sp. z o.o., ,, ul. B. Krzywoustego 1a, 81-035 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163180,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 265150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 265150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 265150,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki dotychczasowemu wykonawcy usług, w przypadku usług dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym (zamówienie podstawowe 133/KPW/STO/2013, opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: nr 2013/S 245 - 427510 z dnia 18.12.2013r., umowa nr 335/FIN/2014 z dnia 20.05.2014r., zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu ograniczonego na podstawie art. 47 oraz w związku z art. 131h ust. 1 ustawy Pzp - zamówienie w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa), których wartość nie przekracza 50 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie dodatkowe niezbędne jest do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a jego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego oraz z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Uzasadnienie faktyczne: Uzasadnienie faktyczne zostało opracowane przez oraz Centralny Organ Logistyczny tj. Szefostwo Techniki Morskiej IWspSZ w porozumieniu z Użytkownikiem tj. JW. 4250 Wyrażone zostało w przesłanej korespondencji oraz potwierdzone podczas negocjacji. Linia wału z śrubą napędową Wymiana łożysk oraz wykonanie nowej osłony jest niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego i nie było możliwe do przewidzenia na etapie tworzenia Wykazu Nrac Naprawczych (WPN) do umowy podstawowej. Urządzenie sterowe Szczegółowa weryfikacja jest możliwa po rozmontowaniu urządzenia na podzespoły składowe i wykonaniu pomiarów, które pozwolą zakwalifikować je do wymiany - prace są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Określenie części do wymiany nie było możliwe na etapie tworzenia WPN. WPN przewiduje rozszerzenie prac na podstawie protokołu weryfikacyjnego. Przeprowadzenie zamówienia podstawowego jest uzależnione od zamówienia dodatkowego - realizacja zasadna. Zbiorniki fekali Wykonanie nowego zbiornika stalowego wg istniejącego wzoru. Wymiana zbiornika z adaptacją rurociągów na zbiorniku. W związku z brakiem możliwości określenia szczelności zbiornika fekalia w trakcie eksploatacji okrętu prace należy wykonywać podczas postoju okrętu w zakładzie naprawczym. W celu przeprowadzenia próby szczelności należy zbiorniki oczyścić z medium roboczego, wyczyścić oraz wytworzyć nadciśnienie, które wskaże4 miejsce przecieku. W zbiorniku może występować korozja pod farbą dlatego też poddanie ocenie wzrokowej może nie przynieść pożądanych efektów - prace są nie zbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Instalacja rurociągów spalinowych zespołu prądotwórczego i silnika głównego Wymiana kompensatora rurociągu wydechowego SG na nowy - 1szt wynika z dopuszczenia weryfikacji całego układu wydechowego. Nieszczelności układu wymuszają wymianę - wymian niezbędna ze względów technologicznych. Rozdzielnica główna Powyższe prace wynikają z zapisów poz. 26 Wykazu Prac Naprawczych umowy podstawowej, które narzucają przeprowadzenie weryfikacji rozdzielnicy. Prace niezbędne do wykonania w celu przywrócenia sprawności urządzenia. Bez wykonania weryfikacji nie można było przewidzieć zakresu prac. Pulpit sterówki kutra Powyższe prace wynikają z zapisów poz. 34 Wykazu Prac Naprawczych umowy podstawowej, które narzucają przeprowadzenie weryfikacji pulpitu sterówki. Prace niezbędne do wykonania w celu przywrócenia sprawności urządzenia. Bez wykonania weryfikacji nie można było przewidzieć zakresu prac. Kadłub okrętu Zgodnie z zapisami pkt. 3 i 5 WPN Wykonawca miał dokonać pomiaru grubości poszycia kadłuba zgodnie z wymogami określonymi w Warunkach Technicznych pod nadzorem Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego. W przypadku stwierdzenia ubytków w grubości kadłuba (powyżej wartości kwalifikującej poszycie do wymiany lub napawania) zakres prac należy ująć w protokole oględzin okrętu w doku. Po zatwierdzeniu prac prze komisję dokową i Zamawiającego będą one przedmiotem odrębnego postępowania. Określenie stanu powłoki malarskiej i poszycia kadłuba nie jest możliwe podczas postoju okrętu na wodzie. Zakres prac nie był możliwy do wcześniejszego przewidzenia. Mógł zostać określony po wykonaniu pomiarów i stwierdzeniu ubytków w grubości poszycia kadłuba. Stan powłoki malarskiej i poszycia można określić po umyciu kadłuba oraz po wykonaniu szczegółowych oględzin i pomiarów grubości poszycia kadłuba, które wykonuje się po wejściu okrętu na dok. Powyższe prace są niezbędne do wykonania w celu zachowania bezpieczeństwa pływania okrętu oraz poprawnego przeprowadzenia prób morskich, a tym samy zakończenia remontu podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.