To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-30
Przemyśl: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelnerskich i barmańskich w ramach projektu Szansa sukcesu
Numer ogłoszenia: 27738 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5461 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych, ul. Bakończycka 11, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6788486, faks 0-16 6788486.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelnerskich i barmańskich w ramach projektu Szansa sukcesu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie certyfikowanych kursów kelnerskich (część I) i barmańskich (część II) dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach projektu Szansa sukcesu współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010. Kursy mają na celu podniesienie zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia, samozatrudnienia i zwiększenia ich szans na rynku pracy. Kursy przeprowadzone będą w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Część I (kurs kelnerski). 1. Kurs kelnerski (min. 30 godzin na grupę) dla 80 uczniów przeprowadzony w czterech grupach kursowych (20 osobowych) w systemie piątkowo-sobotnio-niedzielnym (bądź innym w okresie ferii zimowych uzgodnionym z Zamawiającym) w terminach: 2 grupy - po 30 godzin zajęć przeprowadzonych w terminach od lutego do końca czerwca 2012r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00 - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach w okresie ferii zimowych), 2 grupy - po 30 godzin zajęć przeprowadzonych od stycznia 2013r. do końca czerwca 2013r. . (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00 - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach w okresie ferii zimowych) 2. Minimalny zakres tematyczny kursu: - sposoby obsługi konsumenta, - sylwetka kelnera (ćwiczenia w noszeniu tacki, ćwiczenia z zakresu serwowania) - wizerunek zawodowy, - wyposażenie służbowe kelnera, - wyposażenie sali konsumenckiej (bielizna stołowa, zastawa stołowa, szkło, porcela-na, zasady nakrywania stołów, sztuka układania sztućców, serwetek, technika nosze-nia zastawy stołowej oraz tac), - zasady obsługi gości przez kelnera (obsługa gości restauracyjnych - powitanie, serwis, podziękowanie i pożegnanie, zasady zbierania brudnych naczyń ze stołu, metody serwowania), - formy przyjęć w zakładzie gastronomicznym, - przeprowadzenie końcowego egzaminu wewnętrznego z zakresu stanowiącego przedmiot kursu. 3. Wykonawca zapewni sprzęt i niezbędne materiały do przeprowadzenia kursu (co najmniej karty dań, zastawa stołowa, sztućce, serwetki, bielizna stołowa, szkło), wraz z materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji programu kursu - materiały dla uczestnika kursu. 4. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić łącznie min. 120 godzin zajęć dla czterech grup kursowych po 30 godzin dla każdej grupy. Wykonawca na okres trwania kursu wyposaży salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt niezbędny do przeprowadzenia kursu. 5. Wykonawca przedłoży szczegółowy program kursu ze wskazaniem ilości godzin zajęć, uwzględniający zapisy w SIWZ. 6. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenie o ukończeniu kursu i certyfikat w języku polskim i angielskim posiadający logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - logotypy dostarczone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu. 8. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: a. listy obecności uczestników kursu, b. protokół z egzaminu wewnętrznego z wynikami egzaminu, c. karta egzaminacyjna, d. dziennik zajęć, e. protokół odbioru zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim, f. kserokopię zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim (po-świadczoną za zgodność z oryginałem). Część II (kurs barmański). 1. Kurs barmański (min. 30 godzin na grupę) dla 80 uczniów przeprowadzony w czte-rech grupach kursowych (20 osobowych) w systemie piątkowo-sobotnio-niedzielnym (bądź innym w okresie ferii zimowych uzgodnionym z Zamawiającym) w terminach: 2 grupy - po 30 godzin zajęć przeprowadzonych w terminach od lutego do końca czerwca 2012r. (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedzie-le od godz. 9.00-14.00 - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach w okresie ferii zimowych), 2 grupy - po 30 godzin zajęć przeprowadzonych od stycznia 2013r. do końca czerwca 2013r. . (zajęcia w piątki od. godz. 15.00-19.00, soboty od godz. 9.00-15.00, niedziele od godz. 9.00-14.00 - dopuszcza się przeprowadzenie kursów w innych dniach w okresie ferii zimowych) 2. Minimalny zakres tematyczny kursu: - wyposażenie baru (prezentacja przyrządów barmana itp.), - charakterystyka pracy (organizacja pracy w barze, ubiór barmana), - napoje alkoholowe mieszane w barze (podział alkoholi na podstawowe grupy i rodzaje, charakterystyka piw - teorie , zasady - nalewanie alkoholi bezpośrednio z butelki bez miar barowych, przygotowanie klasycznych drinków), - techniki miksowania i mieszania napojów, - zasady sporządzania i podawania napojów - nauka pracy shakerami, - przeprowadzenie końcowego egzaminu wewnętrznego z zakresu stanowiącego przedmiot kursu. 3. Wykonawca zapewni sprzęt i niezbędne materiały do przeprowadzenia kursu (co najmniej szkło, sprzęt barmański do ćwiczeń (wymieniony w pkt 4), owoce do dekoracji, napoje alkoholowe) wraz z materiałami dydaktycznymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji programu kursu - materiały dla uczestnika kursu. 4. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić łącznie min. 120 godzin zajęć dla czte-rech grup kursowych po 30 godzin dla każdej grupy. Wykonawca na okres trwania kursu wyposaży salę szkoleniową w odpowiedni sprzęt nie mniej niż: shakery - szt 2, miarki barmańskie - szt.2, łyżki barmańskie do stirowania - szt. 2 , szczypce o różnej wielkości - szt. 2, szkło barowe różnych wzorów do podawania napojów alkoholo-wych, bezalkoholowych i mieszanych - po 6 szt. , trybuszon - szt. 2, blender elek-tryczny- szt. 1, młynek do rozdrabniania lodu - szt. 1, zestaw noży dekoracyjnych - szt.2, dzbanki o różnej wielkości do kawy, soków i wody - szt. 6, cooler - szt. 2, mudler - szt. 1, kubki barmańskie - szt. 2 oraz surowce niezbędne do prawidłowej realizacji programu kursu. 5. Wykonawca przedłoży szczegółowy program kursu ze wskazaniem ilości godzin za-jęć, uwzględniający zapisy w SIWZ. 6. Po zakończeniu kursu Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenie o ukoń-czeniu kursu i certyfikat w języku polskim i angielskim posiadający logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego oraz zapis o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dostarczone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia warunków zgodnych z przepisami BHP w trakcie trwania kursu. 8. Dokumenty z kursu jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: a. listy obecności uczestników kursu, b. protokół z egzaminu wewnętrznego z wynikami egzaminu, c. karta egzaminacyjna, d. dziennik zajęć, e. protokół odbioru zaświadczeń i certyfikatów w języku polskim i angielskim, f. kserokopię zaświadczenia i certyfikatów w języku polskim i angielskim (po-świadczoną za zgodność z oryginałem)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Szansa sukcesu współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu 16/POKL/9.2/2010..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów kelnerskich w ramach projektu Szansa sukcesu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GEMINI Ośrodek Szkolenia Zawodowego Barmanów i Kelnerów,, Pardałówka 17, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24000,00
Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów barmańskich w ramach projektu Szansa sukcesu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COCTAILSHOW Rafał Wraga, Ul. Osiedle 6, 59-820 Leśna, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26400,00
Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.