Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Inowrocław: Usługa kompleksowego utrzymania porządku i czystości oraz transportu wewnętrznego w PS ZOZ Inowrocław.
Numer ogłoszenia: 2773 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3545587, faks 052 3574667.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania porządku i czystości oraz transportu wewnętrznego w PS ZOZ Inowrocław..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości oraz transportu wewnętrznego w budynkach Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonych w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 97 oraz w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 32..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW NAPRZÓD W KRAKOWIE
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW NAPRZÓD W KRAKOWIE
- Spółdzielnia Inwalidów Naprzód w Krakowie, ul. Żabiniec 46, 31-215 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235275,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 264152,09
Oferta z najniższą ceną: 264152,09 / Oferta z najwyższą ceną: 264152,09
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 67 ust.1 pkt.6 - zamówienie uzupełniające przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. W dniu 23 września 2011 roku w PS ZOZ Inowrocław przeprowadzono negocjacje w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z wolnej ręki na wykonanie usługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości oraz transportu w PS ZOZ Inowrocław.Negocjacje odbyły się pomiędzy Zamawiającym tj. PS ZOZ Inowrocław a Wykonawcą - tj. Spółdzielnia Inwalidów NAPRZÓD w Krakowie przy ul. Żabiniec 46, 31-215 Kraków. Po przeprowadzeniu negocjacji na wykonanie usługi kompleksowego utrzymania porządku i czystości oraz transportu wewnętrznego w PS ZOZ Inowrocław, strony ustaliły, że przyjmują warunki zawarcia umowy, określone we wzorze umowy z wynagrodzeniem za przedmiot umowy w wysokości: 235 275,61 zł netto + należny podatek VAT = 264 152,09 zł / 1 miesiąc brutto i zobowiązują się do zawarcia umowy na okres dwóch miesięcy, poczynając od dnia 01.10.2011r. do dnia 30.11.2011r.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu w zakresie prac budowlanych
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Zakup usług szkoleniowych dla pracowników Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy - urząd rozwojowy"
- "Generalny pomiar ruchu na drogach powiatowych w 2025 roku"
- "Likwidacja przełomów oraz remont odcinków dróg powiatowych w 2025 roku"
- Remont wentylacji kuchni w pawilonie mieszkalnym ,,A'' Zakładu Karnego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie zlokalizowanych w kompleksie przy ul. Kocjana 3 w Warszawie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.