Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-19
Tarnów: wykonanie usług dla zadań pn:
Część 1
Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 wymiana pokrycia dachu i odnowienie elewacji
Część 2
Stacja pomp Mędrzechów wymiana ogrodzenia
Część 3
- Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 0+880
- Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Uszewka w km 9+600
Część 4
- Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Gróbka w km 8+600
- Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 12+750
Część 5
Stacja pomp Zabrnie 2 - naprawa pompy nr 3 typ 60P18
Numer ogłoszenia: 277462 - 2015; data zamieszczenia: 19.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług dla zadań pn: Część 1 Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 wymiana pokrycia dachu i odnowienie elewacji Część 2 Stacja pomp Mędrzechów wymiana ogrodzenia Część 3 - Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 0+880 - Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Uszewka w km 9+600 Część 4 - Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Gróbka w km 8+600 - Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 12+750 Część 5 Stacja pomp Zabrnie 2 - naprawa pompy nr 3 typ 60P18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadania pn: Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 wymiana pokrycia dachu i odnowienie elewacji Zamówienie obejmuje: Naprawa przeciekającego dachu stacji pomp przez wymianę pokrycia dachowego z papowego na pokrycie z blachy trapezowej powlekanej T18 na łatach drewnianych, odnowienie zniszczonej elewacji przez reparację uszkodzeń i nałożenie akrylowego tynku dekoracyjnego o fakturze nakrapianej, zamurowanie zbędnych otworów okiennych i otynkowanie miejsc przemurowań, malowanie ochronne farbą chlorokauczukową obróbek blacharskich dachów oraz rynien i rur spustowych i ślusarki drzwiowej oraz innych elementów metalowych, wymiana skorodowanych blach wypełniających drzwi wejściowe do hali pompowni na blachę trapezową powlekaną T8 z zewnątrz i blachę powlekaną płaska od wewnątrz z ociepleniem styropianem grubości 5cm, wymiana skorodowanych drzwi wejściowych do budynku dyżurki na drzwi z PCV ocieplone i przeszklone. Montaż rynien i rur spustowych z PCV na budynku stacji trafo. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: Stacja pomp Mędrzechów wymiana ogrodzenia Zamówienie obejmuje: Wymiana starego zniszczonego ogrodzenia pompowni z siatki na słupkach stalowych na ogrodzenie z paneli o wysokości panela 1,5 m na podmurówce prefabrykowanej wys. 25 cm ponad teren, panele z drutu ocynk PCV kolor RAL 6005 zielony, drut 4-5 mm, rozstaw drutów 50x200mm, słupki z kształtownika zamkniętego 40x60mm utwierdzone w monolitycznym fundamencie betonowym zakończone deklami oraz wymiana bramy wjazdowej z kształtowników wypełnionych siatką na bramę przesuwną szerokości 4m wys. 1,5m i furtki szer. 1 m wys. 1,5m. Wypełnienie bramy i furtki jak panele ogrodzeniowe. Część 3 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: -Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 0+880 w m. Górka gm. Szczurowa -Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Uszewka w km 9+600 w m. Niedzieliska gm. Szczurowa Zamówienie obejmuje: Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 0+880 w m. Górka gm. Szczurowa - udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA dopływu i odpływu. Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Uszewka w km 9+600 w m. Niedzieliska gm. Szczurowa - udrożnienie dopływu i odpływu od śluzy, naprawa przyczółków śluzy wałowej, demontaż, oczyszczenie, zakonserwowanie i zamontowanie klapy, wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu KRATA dopływu i odpływu. Część 4 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: - Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Gróbka w km 8+600 w m. Cerekiew gm. Bochnia - Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 12+750 w m. Bratucice gm. Rzezawa Zamówienie obejmuje: Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Gróbka w km 8+600 w m. Cerekiew gm. Bochnia - naprawa przyczółków przepustu wałowego, wykoszeniu z wygrabieniem porostów z rowków oraz skarp wału oraz usuniecie humusu w obrębie przyczółku wylotowego przepustu i częściowo przewodu rurowego, naprawie części betonowych przyczółków i przewodu, oczyszczenie i zakonserwowanie klapy zwrotnej, zasypanie ziemią z ubiciem w obrębie przyczółka przepustu, plantowanie i humusowanie skarp przy przepuście wałowym, umocnienie skarp i dna przy przyczółku wylotowym-płyty betonowe, na rowku płyty ażurowe. Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 12+750 w m. Bratucice gm. Rzezawa - naprawa przyczółków przepustu wałowego, wykoszeniu z wygrabieniem porostów z rowków oraz skarp wału oraz usuniecie humusu w obrębie przyczółku wylotowego przepustu i częściowo przewodu rurowego, naprawie części betonowych przyczółków i przewodu, oczyszczenie i zakonserwowanie klapy zwrotnej, zasypanie ziemią z ubiciem w obrębie przyczółka przepustu, plantowanie i humusowanie skarp przy przepuście wałowym, umocnienie skarp i dna przy przyczółku wylotowym-płyty betonowe, na rowku płyty ażurowe. Część 5 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dla zadań pn: Stacja pomp Zabrnie 2 - naprawa pompy nr 3 typ 60P18 Zamówienie obejmuje: Demontaż pompy ze stanowiska pracy, rozebranie pompy na części, wykonanie i wymiana panewek z brązu łożyskowego oraz stalowych tulei łożyskowych, regeneracja łopatek wirnika i wykładziny wirnika, wymiana łożyska baryłkowego wraz z wymianą oleju, scalanie pompy w całość i montaż na stanowisku pracy, uruchomienie, wymiana łożyska silnika typ Sve315M8A, moc: 75 kW, obroty:735/min wraz z wyważaniem dynamicznym wirnika i wymaganymi pomiarami i badaniami oraz pomalowanie zewnętrznych powierzchni silnika (kolor jak pozostałe w hali) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają również przedmiary i formularze ofertowe stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3, 71.31.50.00-9, 50.51.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości dla części 1 zamówienia - 1700 PLN dla części 2 zamówienia - 700 PLN dla części 3 zamówienia - 600 PLN dla części 4 zamówienia - 500 PLN dla części 5 zamówienia - 700 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie ul. Szlak 73 31-153 Kraków -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę (potwierdzoną dowodami, że została wykonana należycie): dla części 1 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze dla części 2 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze dla części 3 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze dla części 4 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze dla części 5 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość: dla części 1 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) dla części 2 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) dla części 3 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) dla części 4 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) dla części 5 zamówienia - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Warunki płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a.zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b.zmiany kont bankowych, c.wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e.zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, f.zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 2.Zmiana terminów wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 16..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2015 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stacja pomp Dąbrówki Breńskie 2 wymiana pokrycia dachu i odnowienie elewacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w części ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Warunki płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stacja pomp Mędrzechów wymiana ogrodzenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w części ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Warunki płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 0+880 w m. Górka gm. Szczurowa - Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Uszewka w km 9+600 w m. Niedzieliska gm. Szczurowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w części ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Warunki płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - Naprawa przepustu wałowego na lewym wale potoku Gróbka w km 8+600 w m. Cerekiew gm. Bochnia - Naprawa przepustu wałowego na prawym wale potoku Gróbka w km 12+750 w m. Bratucice gm. Rzezawa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w części ogolnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.34.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Warunki płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stacja pomp Zabrnie 2 - naprawa pompy nr 3 typ 60P18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w części ogólnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Warunki płatności - 5
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników żywnościowych jednorazowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA EKRANU AKUSTYCZNEGO WYDZIELAJĄCEGO HALĘ SPORTOWĄ OD POZOSTAŁEJ CZĘŚCI OBIEKTU ACSD PŁ "ZATOKA SPORTU" W ŁODZI PRZY AL. POLITECHNIKI 10 W FORMULE WYBUDUJ
- OPRACOWANIE KONCEPCJI TECHNICZNO DLA ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI RETENCYJNEJ RZEKI MLECZNEJ WRAZ ZE ZBIORNIKIEM RETENCYJNO - ZALEWOWYM NA ODCINKU OD MOSTU W UL. WARSZAWSKIEJ DO MOSTU W UL. ALEKSANDROWICZA
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- Budowa budynku Muzeum Kanału Augustowskiego
- Awaryjne naprawy po okresie zimowym dróg wojewódzkich województwa śląskiego.
- Usuwanie szkód górniczych w Oddziałach Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. oraz podmiotów w imieniu których Spółka naprawia szkody górnicze na podstawie udzielonych pełnomocnictw.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.