Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Poznań: wykonywanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych znajdujących się na terenie nieruchomości mieszkańców gmin powiatu poznańskiego Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, do kontaktów: Aleksandra Waszak - Dyrektor Wydziału Administracyjnego, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8410500, fax 061 8480556, e-mail: aleksandra.waszak@powiat.poznan.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Z-ca Dyrektora Wydziału Administracyjnego, Adam Habryło, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 8410 672, fax (061) 8480 556, e-mail: adam.habrylo@powiat.poznan.pl, www.bip.powiat.poznan.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie prac związanych z usuwaniem i unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych znajdujących się na terenie nieruchomości mieszkańców gmin powiatu poznańskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 45. Główne miejsce świadczenia usług: Powiat Poznański. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z usuwaniem wyrobów azbestowych, polegających w szczególności na demontażu tych wyrobów z obiektów, w których pełnią funkcję użytkową, np. z dachów budynków, gdzie stanowią pokrycie dachowe oraz na pracach związanych z unieszkodliwianiem wyrobów azbestowych, polegających w szczególności na ich odbiorze od ich posiadaczy, przetransportowaniu i przekazaniu na składowisko posiadające odpowiednie zezwolenie na ich unieszkodliwianie, znajdujących się na terenach nieruchomości mieszkańców gmin powiatu poznańskiego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu poznańskiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty; 2) zaświadczenie ADR; 3) umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą ich odbiór i składowanie na czas realizacji zamówienia; 4) wykaz środków transportu jakimi dysponuje oferent wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewoźnej o udźwigu od 1 Mg; 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem oferenta o przeszkoleniu min.2 osób w zakresie przedmiotu zamówienia; 6) wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem min. 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - łączna wartość zrealizowanych prac odpowiadających przedmiotowi zamówienia nie mniej niż 500.000,00 PLN; 7) wykaz osób upoważnionych do kontaktów w okresie realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik do siwz; 8) oświadczenie o spełnianiu kryteriów wymaganych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23.10.2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. nr 192 poz. 1876) oraz rozporządzeniu z 2.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71 poz. 649); 9) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokumenty potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z tytułu szkód w środowisku, na kwotę min. 100.000,00zł; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Obszar realizacji zamówienia - nieruchomości leżące na terenie 16 gmin powiatu poznańskiego (z wyłączeniem gminy Tarnowo Podgórne). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 11.000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 ze zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Handlowy O/Poznań, konto nr 77103012470000000034916047. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) zrealizowali w ostatnich 3 latach prace odpowiadające przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniej niż 500.000, 00 PLN 6) posiadają niezbędne środki techniczne do realizacji zamówienia, określone w rozporządzeniach Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23.10.2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. nr 192 poz. 1876) i w rozporządzeniu z 2.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71 poz. 649) 7) złożą wadium 8) zaakceptują projekt umowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że, mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do siwz; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ; 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) decyzję administracyjną zezwalającą na wytwarzanie na terenie powiatu poznańskiego odpadów azbestowych w ilościach nie mniejszych niż możliwe do wytworzenia w wyniku realizacji składanej oferty; 8) zaświadczenie ADR; 9) umowę podpisaną ze składowiskiem odpadów gwarantującą ich odbiór i składowanie na czas realizacji zamówienia; 10) wykaz środków transportu jakimi dysponuje oferent wraz z dokumentem dotyczącym legalizacji wagi przewoźnej o udźwigu od 1 Mg; 11) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z oświadczeniem oferenta o przeszkoleniu min.2 osób w zakresie przedmiotu zamówienia; 12) wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem min. 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - łączna wartość zrealizowanych prac odpowiadających przedmiotowi zamówienia nie mniej niż 500.000,00 PLN; 13) wykaz osób upoważnionych do kontaktów w okresie realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik do siwz; 14) oświadczenie o spełnianiu kryteriów wymaganych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 23.10.2003 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. nr 192 poz. 1876) oraz rozporządzeniu z 2.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. nr 71 poz. 649); 15) polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z tytułu szkód w środowisku, na kwotę min. 100.000,00zł; 16) zaakceptowany projekt umowy; 17) kserokopię dokumentu wadialnego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku przesłania specyfikacji pocztą - za pobraniem lub gotówką w siedzibie Starostwa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 11:05, OTWARCIE OFERT NASTĄPI DNIA 11.06.2007 r. O GODZ. 11:05, W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO UL. JACKOWSKIEGO 18, 60-509 POZNAŃ, NR SALI 315, PIĘTRO III.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.05.2007.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sporządzenie diagnoz psychofizycznych dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego
- Remont drogi powiatowej nr 2405P - ulicy Rynkowej w Przeźmierowie, na odcinku od drogi krajowej nr 92 - ul. Poznańskiej do drogi wojewódzkiej nr 307 - ul. Bukowskiej
- AD/ZP/42/25 Przedmiotem umowy jest dostawa oraz przedłużenie wsparcia dla zapory sieciowej firmy Checkpoint dla Politechniki Poznańskiej.
- Zapewnienie pakietów profilaktycznych i rehabilitacyjnych w ramach projektu ZDROWO-ZAWODOWO
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Nowym Tomyślu.
- Udostępnienie pomieszczeń do przechowywanie zwłok oraz do przeprowadzenia sądowo-lekarskiej sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Lesznie.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.