Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-08-13
Drawsko Pomorskie: dostawa Endoprotezy jednoprzedzia³owej
stawu kolanowego
Numer og³oszenia: 277566 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Matki Teresy z Kalkuty , ul. Boles³awa Chrobrego 4/12, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3630353, faks 094 3630353.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-drawsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa Endoprotezy jednoprzedzia³owej stawu kolanowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : dostawa Endoprotezy jednoprzedzia³owej stawu kolanowego dla Szpitala Powiatowego w Drawsku Pom. 2. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w za³±czniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia ( formularz cenowy ) 3. Wymagania Zamawiaj±cego do przedmiotu zamówienia; Zamawiaj±cy wymaga: a) utworzenia depozytu minimum 1 kpl endoprotez na czas trwania umowy ( w ci±gu 2 tygodni od dnia podpisania umowy ) . Zamawiaj±cy p³aci tylko za zu¿yte elementy na podstawie przes³anej do Wykonawcy informacji o zu¿yciu; b) uzupe³nienia depozytu ( zu¿ytych endoprotez ) w ci±gu 24 godzin; c) aby wszystkie implanty posiada³y metryczki i by³y fabrycznie , sterylnie zapakowane; d) przeszkolenia personelu z zakresu technik operacyjnych , po podpisaniu umowy w terminie uzgodnionym przez strony..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Postêpowanie prowadzi siê poni¿ej kwoty okre¶lonej w przepisach wydanych na podstawie art.11ust.8 na dostawê. Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: W organizowanym postêpowaniu, mo¿e wzi±æ udzia³ ka¿dy Wykonawca, który z³o¿y wszelkie wymagane o¶wiadczenia i dokumenty których wymaga Zamawiaj±cy, spe³nia warunki zawarte w art. 22 Ustawy- Prawo Zamówieñ Publicznych. 1. posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2. posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz potencja³ techniczny, a tak¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4. zaoferuj± i dostarcz± produkty lecznicze odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego . Ocena spe³nienia nast±pi na podstawie przedstawionych przez wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla udokumentowania spe³nienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawno¶ci, oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em ich podpisy lub kserokopie, za³±czone do oferty: I. W cel potwierdzenia spe³nienia wymogu § 8 pkt. 1 Wykonawca dostarczy: 1. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2. aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków- wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3. aktualne za¶wiadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze sk³adkami na ubezpieczenie spo³eczne- wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. II. W cel potwierdzenia spe³nienia wymogu §8 pkt. 2 Wykonawca dostarczy: 1. wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie - wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ III. W cel potwierdzenia spe³nienia wymogu §8 pkt. 3 Wykonawca dostarczy: 1. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, IV. W cel potwierdzenia spe³nienia wymogu §8 pkt. 4 Wykonawca dostarczy: 1. wype³niony formularz oferty wg za³±czonego wzoru - za³±cznik 1 do SIWZ, 2. Podpisany i wype³niony formularz cenowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ 3. Podpisany wzór umowy - za³±cznik nr 4 do SIWZ, 4. Podpisane O¶wiadczenie Oferenta - wzór - za³±cznik nr 5 do SIWZ , ¿e Oferent posiada aktualne ¶wiadectwa, certyfikaty, dopuszczenia zgodnie z wymogami ustawowymi dotycz±cymi przedmiotu zamówienia, i ¿e dostarczy je na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego. 5. Polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej (orygina³ lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez oferenta ), VI Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §9. pkt 1,2,3 1 pkt. 1,2,3 ,- sk³ada dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2 Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonaw§9 , zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. VI stosuje siê odpowiednio. VII . Pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 2.1. - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie lub opatrzone adnotacj± za zgodno¶æ z orygina³em pieczêci± wykonawcy, imienn± piecz±tk± osoby upowa¿niaj±cej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.1. oraz jej podpisem. VIII. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty sk³adanej wspólnie przez kilku Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy wykonawca) - wzór za³±cznik nr 6 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drawsko.pl ; www.bip.spmt.powiatdrawski.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Powiatowy im. Matki Teresy z Kalkuty
78-500 Drawsko Pomorskie, ul. B. Chrobrego 4.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Matki Teresy z Kalkuty 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. B. Chrobrego 4 budynek amnistracji , sekretariat.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.