Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Ustronie Morskie: wykonanie trzech planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie.
Numer ogłoszenia: 277655 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ustronie Morskie , ul. Rolna 2/1, 78-111 Ustronie Morskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3514190, fax. 094 3515597.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustronie-morskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie trzech planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego gminy Ustronie Morskie obejmujących obszary : Zadanie 1. Obrębu ewidencyjnego Ustronie Morskie i części obrębów Wieniotowo i Gwizd. Zadanie 2. Obrębu ewidencyjnego Sianożęty i części obrębu Bagicz. Zadanie 3. Obrębu ewidencyjnego Kukinka. Zakres merytoryczny opracowania wynika z przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z 2003r. , poz. 717 z późn. zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164 z 2003r., poz. 1587)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy oferent przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium do terminu składania ofert w kwocie odpowiednio do zadania : - Zadanie 1. - 5.000.- złotych , - Zadanie 2. - 2.500.- złotych , - Zadanie 3. - 2.500.- złotych , 2. wadium może być wnoszone w pieniądzu , poręczeniach bankowych , gwarancjach bankowych , gwarancjach ubezpieczeniowych , poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Białogardzie oddział Dygowo numer 45 8562 0007 0040 0914 2000 0090.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. DZ.U. z 2006r., Nr.164, poz.1163 z późn. zm.) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: - wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających datę złożenia oferty , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa plany zagospodarowania przestrzennego o powierzchni co najmniej 150 ha każdy, - dysponują osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. co najmniej : Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną tym osobom powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde wymienione niżej stanowisko: - 1 urbanista. Wymieniona osoba musi posiadać odpowiednie uprawnienia, przynależność do izby zawodowej oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: (spełnia - nie spełnia) na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia. 3. Wymagania dodatkowe: Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił 14 dniowego terminu płatności 2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wyraził zgodę na płatność wynagrodzenia za przedmiot zamówienia: - 15% wynagrodzenia wypłacone zostanie Wykonawcy po pozyskaniu map dla celów planistycznych , w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - 20% wynagrodzenia wypłacone zostanie Wykonawcy po pozytywnym zaopiniowaniu przez Komisję Urbanistyczno-Architektoniczną projektu miejscowego planu, w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. - 40% wynagrodzenia, wypłacone zostanie Wykonawcy po wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, - pozostałe 25 % wynagrodzenia wypłacone zostanie Wykonawcy po przekazaniu kompletnej dokumentacji planistycznej Zamawiającemu oraz publikacji uchwalonego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego, 3) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano w projekcie umowy (Część IV SIWZ) 4) Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji w terenie celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty odwiedzenia miejsc objętych planami poniesie Wykonawca. 5) Złożą kosztorys ofertowy na wykonanie niniejszego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone wg Załącznika nr 2 do niniejszej instrukcji, 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 wykaz kluczowych osób , które będą wykonywać przedmiot zamówienia sporządzony wg Załącznika nr 4 do niniejszej instrukcji , 1.4 kserokopia uprawnień + zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert - urbanista, 1.5 wykaz wykonanych usług w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia sporządzony według Załącznik nr 5 do niniejszej instrukcji oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 1.6 wykaz podmiotów - podwykonawców , którzy będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia sporządzony według Załącznika nr 6 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: - Pełnomocnictwo określone w Rozdziale 11 Instrukcji , - Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 do 1.2 przedstawia każdy z tych Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustronie-morskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ustronie Morskie ul. Rolna 2 78-111 Ustronie Morskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ustronie Morskie ul. Rolna 2 78-111 Ustronie Morskie pok. nr 12 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obrębu ewidencyjnego Ustronie Morskie i części obrębów Wieniotowo i Gwizd.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plan zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Ustronie Morskie i części obrębów Wieniotowo i Gwizd. Powierzchnia opracowania : ok. 835 ha w tym na cele rolne ok. 269 ha , zgodnie z uchwałą Nr XXII/132/2008 Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 26 września 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Ustronie Morskie i części obrębów Wieniotowo i Gwizd ,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obrębu ewidencyjnego Sianożęty i części obrębu Bagicz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plan zagospodarowania przestrzennego obrębu Sianożęty i części obrębu Bagicz. Powierzchnia opracowania : ok. 350 ha w tym na cele rolne ok. 139 ha ,zgodnie z uchwałą Nr XXII/133/2008 Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 26 września 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Sianożęty i części obrębu Bagicz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obrębu ewidencyjnego Kukinka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plan zagospodarowania przestrzennego obrębu Kukinka. Powierzchnia opracowania : ok. 354 ha w tym na cele rolne ok. 184 ha , zgodnie z uchwale Nr XXII/134/2008 Rady Gminy Ustronie Morskie z dnia 26 września 2008 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obrębu ewidencyjnego Kukinka..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.