Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Warszawa: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, prac konserwatorskich oraz kompleksowej ochrony osób, budynku, terenu Agencji Oceny Technologii Medycznych przy Alei Lotników 22 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 277685 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Oceny Technologii Medycznych , Aleja Lotników 22, 02-668 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5667200, fax. 022 5667202.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aotm.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, prac konserwatorskich oraz kompleksowej ochrony osób, budynku, terenu Agencji Oceny Technologii Medycznych przy Alei Lotników 22 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sprzątanie pomieszczeń Agencji Oceny Technologii Medycznych oraz drobne prace konserwatorskie. 1. Czynności wykonywane raz dziennie pięć razy w tygodniu : a) Sprzątanie łazienek kompleksowo, b) Opróżnianie koszy na śmieci. 2. Czynności wykonywane dwa razy w tygodniu w środę i sobotę : a) Odkurzanie wykładziny podłogowej, b) Wycieranie na mokro parapetów, grzejników, mebli ( szafek, półek, foteli, biurek), gablot, klamek itp. 3. Czynności wykonywane raz w miesiącu : mycie okien od wewnątrz. 4. Czynności wykonywane dwa razy w roku : zewnętrzne mycie okien. 5. Czynności wykonywane raz na kwartał lub w razie doraźnej potrzeby na wezwanie Zamawiającego : pranie wykładziny podłogowej. 6. Czynności wykonywane w miarę potrzeby na wezwanie Zamawiającego : a) zamiatanie, b) odśnieżanie terenu, c) usuwanie śliskości, d) usuwanie liści, e) koszenie trawnika. w obrębie posesji należącej do Zamawiającego, czynności dotyczą wymienione w pkt. 1-4 dotyczą również podjazdu i chodnika przed Obiektem. 7. Czynności dodatkowe : a) wykonywanie drobnych napraw sprzętu elektro-mechanicznego np. czajników, wentylatorów, lampek, grzejników itp. b) doraźne przeglądy oświetlenia budynku Zamawiającego wraz wymianą niesprawnych świetlówek, żarówek, gniazd (1 i 3 fazowych), wyłączników oświetlenia, przełączników, puszek rozgałęźnych, kloszy, c) doraźne usuwanie wykrytych usterek dotyczących instalacji hydraulicznych, w tym m.in. wymiany kompletnej armatury wypływowej i ceramicznej, wymiany uszczelniaczy w armaturze wypływowej, udrażniania instalacji przepływowych itp. 8. Koszty materiałów eksploatacyjnych wymienionych w ramach dokonywanych czynności wskazanych w ust. 7 pkt. a-c ponosi Zamawiający po wcześniejszej akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wstępnych wyliczeń i zestawień elementów podlegających wymianie. 9. Akceptacja zakupu części eksploatacyjnych odbywa się w formie pisemnej. Wykonawca przedstawia pisemną informację przedstawicielowi Zamawiającego. Zamawiający akceptuje, Wykonawca dokonuje zakupu i dokonuje wymiany i naprawy. 10. Czynności wskazane w ust. od 1-5 wykonywane będę poza godzinami urzędowania Zamawiającego. Pozostałe czynności w porach ustalonych przez Strony w drodze porozumienia. 2) Kompleksowej ochrony osób i mienia Agencji Oceny Technologii Medycznych Usługa podlegać będzie na stałym wykonywaniu, tzn. 7 dni w tygodniu, 24 godziny w ciągu doby, w ramach jednego stanowiska bezpośredniej ochrony fizycznej. Zakres jednostanowiskowej stałej ochrony mienia i osób obejmować będzie w szczególności następujące czynności: 1. zapewnienie ochrony bezpośredniej pomieszczeń Zamawiającego oraz mienia stanowiącego własność i pozostającego w dyspozycji Zamawiającego, które znajduje się w tych pomieszczeniach, zwłaszcza poprzez: a) ochronę przed dostępem do pomieszczeń osób nieupoważnionych, w tym zapobieganie włamaniom, b) ochronę mienia przed kradzieżą, celowym zniszczeniem lub celowym uszkodzeniem, c) zapobieganie wypadkom takim jak pożar, zalanie wodą itp. dotyczącym chronionych pomieszczeń i mienia oraz informowanie odpowiednich służb i osób upoważnionych przez Zamawiającego o zaistnieniu zdarzeń takich jak: pożar, awaria instalacji wodociągowej lub elektrycznej; w przypadku włączenia sytemu alarmowego należy niezwłocznie powiadomić osoby upoważnione, zgodnie z instrukcjami obowiązującymi w Obiekcie, 2. wzmożoną ochronę pomieszczeń i mienia, w których przechowywane są dokumenty, informacje, dane informatyczne itp., objęte ochroną tajemnicy służbowej przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, w tym przed filmowaniem, fotografowaniem i dokonywaniem zapisu w innych formach, 3. zapewnienie ochrony pracownikom Zamawiającego oraz jego interesantom, w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia podczas przebywania w obiekcie chronionym, 4. zapobieganie zakłóceniom porządku oraz podejmowanie interwencji wobec osób zakłócających pracę lub porządek publiczny w chronionym Obiekcie, 5. niezwłoczne powiadamianie kierownictwa Zamawiającego oraz Policji (właściwych organów ścigania) o czynach wyczerpujących znamiona przestępstwa zaistniałych w chronionym Obiekcie, a także w bezpośrednim jego otoczeniu, powodujących zagrożenie dla chronionego Obiektu i mienia, a także zabezpieczenie miejsca popełnienia przestępstwa do czasu przybycia Policji (właściwych organów ścigania), 6. wydawanie, odbieranie i przechowywanie kluczy od pomieszczeń, zgodnie z instrukcją, 7. bieżące prowadzenie dokumentacji przebiegu służby oraz kontrola wpisów w księgach ewidencyjnych, 8. w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek zagrożeń w chronionym Obiekcie - natychmiastowe powiadomienie odpowiednich służb i osób uprawnionych przez Zamawiającego o zaistniałym zagrożeniu oraz - jeżeli będzie to konieczne - wezwanie własnych załóg (grup) interwencyjnych, Policji i innych służb alarmowych, w celu wyeliminowania zagrożenia; maksymalny czas na podjęcie interwencji przez załogi (grupy) interwencyjne wynosi 10 minut (w ciągu dnia, w godzinach 6:00÷20:00) oraz 5 minut (wieczorem i w nocy, w godzinach 20:00÷6:00), licząc od odebrania zawiadomienia o zagrożeniach, o których jest mowa wyżej, do przybycia załogi na miejsce zdarzenia, 9. sprawdzanie, czy na terenie Obiektu objętego ochroną nie przebywają osoby obce, po godzinach urzędowania, 10. sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi do pomieszczeń, w tym stanu plomb i zabezpieczeń, a także okien znajdujących się poza pomieszczeniami zamkniętymi, po zakończeniu godzin pracy w Obiekcie, 11. prawidłowe obsługiwanie urządzeń zabezpieczenia technicznego pomieszczeń Obiektu oraz niezwłoczne informowanie Zamawiającego o awariach, uszkodzeniach i ewentualnej utracie urządzeń monitorujących. Pracownicy bezpośredniej ochrony fizycznej, pełniący służbę muszą być sprawni fizycznie, jednolicie umundurowani, nosić plakietki identyfikacyjne z nazwą Wykonawcy oraz z własnymi danymi personalnymi, a także być wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), b) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, c) posiadają Koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, d) posiadają polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na min. 200 000 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 2 3. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) - załącznik nr 4 5. Oświadczenie o niekaralności pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu zamówieniu - załącznik nr 5 6. Potencjał kadrowy - załącznik nr 6 7. Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjnej - załącznik nr 7 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Kopia koncesji MSWiA potwierdzająca uprawnienia na prowadzenie działalność z zakresu ochrony osób i mienia. 10. Kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej o wartości min. 200.000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aotm.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Oceny Technologii Medycznych
Al. Lotników 22
02-668 Warszawa.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 15:30, miejsce: Agencja Oceny Technologii Medycznych Al. Lotników 22 02-668 Warszawa Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie m.st. Warszawy
- Remont nawierzchni wokół brodzików na terenie basenów zewnętrznych Ośrodka Inflancka przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
- Mikroskop do badań materiałograficznych oraz układów elektronicznych z oprogramowaniem do zaawansowanej analizy obrazu
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny -2025.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Świętokrzyska 16 m 3 (ADK-5), część nr 2: Górnośląska 8 m 3 (ADK-6) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony.
- "Wynajem, transport, montaż, demontaż i bieżąca obsługa kontenerów na Wyspie Słodowej oraz kabin sanitarnych na terenach zieleni z podziałem na dwa Zadania"
- 2025 Świadczenie usług gospodarczych na terenie obiektów: wyłuszczarni nasion i stacji oceny nasion w Lasowicach Małych
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku IHAR-PIB, Oddział w Jadwisinie
- Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w budynku stanowiącym własność Powiatu Dąbrowskiego znajdującym się przy ulicy Szpitalnej 1 w Dąbrowie Tarnowskiej
- Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej znajdującym się przy ulicy Berka Joselewicza 5
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.