eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Wrocław: 7/PZM/2009
Numer ogłoszenia: 277688 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o. , ul. Mikołaja Reja 53, 50-343 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3212522, 3211315, faks 071 3228046.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzm-patron.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 7/PZM/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu klatki schodowej, posadzki na strychu oraz wymianie bramy wejściowej w budynku mieszkalnym stanowiącym własność Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Barlickiego 42 we Wrocławiu, w zakresie zgodnym z przedmiarem robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w niniejszym ogłoszeniu. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykaz winien zawierać, co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto). 4. Dysponują kierownikiem budowy z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 ), zarejestrowanym w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Zapewnią przed przystąpieniem do robót, sporządzenie przez kierownika budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r Dz. U. Nr 120, poz. 1126), uwzględniając specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z wymogami Prawa budowlanego ( art. 21a). 7. Posiadają aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną min.100 000 złotych. 8. Udzielą nie krótszej niż 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Kryteria oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Doświadczenie: 1) według ilości zrealizowanych robót budowlanych o wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia : - 1 robota budowlana - 1 pkt - 2 roboty budowlane - 2 pkt - 3 roboty budowlane - 3 pkt - 4 roboty i powyżej 4 robót budowlanych - 4pkt 2) według ilości zrealizowanych robót budowlanych - dekarskich o wartości równej 100 000 złotych brutto lub większej: - 1 robota budowlana - 1 pkt - 2 roboty budowlane - 2pkt - 3 roboty budowlane - 3 pkt - 4 roboty i powyżej 4 robót budowlanych - 4 pkt 2 Wysokość polisy: - 100.000,00 zł. - 0 pkt - powyżej 100.000,00 zł. - 1 pkt - 200.000,00 zł. i powyżej 200.000,00 zł. - 2 pkt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (załącznik nr 1): 7.1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2) oraz:: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania Wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument składa ten Wykonawca, który spełnia warunek Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartości podane będą w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski bieżącego średniego kursu na dzień przesłania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych (BZP). 7.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (według załącznika nr 3). (wykaz winien zawierać, co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto). 7.3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(załącznik nr 4). Należy załączyć oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów potwierdzających właściwe uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiednie do profilu zamówienia oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.. 7.4. Wskazanie przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazwy podwykonawcy oraz wartości powierzonej części zamówienia - (załącznik nr 5). 7.5. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub, jeśli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym). 7.6. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną min. 100 000 złotych. Wszystkie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta lub osobę upoważnioną i winny stwierdzać stan faktyczny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PRYWATNY ZARZĄD MIESZKANIAMI SP. Z O.O. ODDZIAŁ I UL. ROOSEVELTA 10 WROCŁAW.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 08:00, miejsce: PRYWATNY ZARZĄD MIESZKANIAMI SP. Z O.O. UL. H. SIENKIEWICZA 8 WROCŁAW II PIĘTRO POK. NR 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.