eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Zielona Góra: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 277689 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3298360, faks 068 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub częściach dostaw wyrobów medycznych jednorazowego użytku, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ, Szczegółowy wykaz materiałów stanowiących przedmiot zamówienia określono poniżej: Zadanie 1 poz.1) Pipeta Pasteura 3 ml z podziałką 3,0/0,5 ml 15,5 cm ilość: szt. 25 000,00 ; Zadanie 1 poz.2) Końcówka do pipety automatycznej do 1200 ?l z tworzywa sztucznego, j. uż. do mikropipety ORTHO (1 op. a 960 szt.) ilość: op. 10,00 ; Zadanie 2 poz.1) Probówka o pojemności 4 - 5 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego,bez znacznika, przezroczysta, j. uż. - z gładkim dnem ilość: szt. 24 500,00 ; Zadanie 2 poz.2) Probówka o pojemności 8 ml (16x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczysta, nieperląca płynu, j. uż. - z gładkim dnem ilość: szt. 12 000,00 ; Zadanie 3 poz.1) Plastry aktywne dla dawców po oddaniu krwi ilość: szt. 40 000,00 ; Zadanie 4 poz.1) Igły (nakłuwacze) z grzybkiem do nakłuwania 1, 8 mm ilość: szt. 27 000,00 ; Zadanie 5 poz.1) Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnych z koncentratu krwinek czerwonych (KKCZ) z jednej jednostki ilość: szt. 3 400,00 ; Zadanie 6 poz.1) Filtr do laboratoryjnego usuwania zanieczyszczeń leukocytarnych z koncentratu krwinek czerwonych (KKP) ilość: szt. 1 000,00 ; Zadanie 7 poz.1) Kompres wyjałowiony z gazy 5 cm x 5 cm (12 warstw) 1 op. a 3 szt. ilość: op. 2 600,00 ; Zadanie 7 poz.2) Kompres wyjałowiony 10 cm x 10 cm 1 op. a 3 szt. ilość: szt. 1 220,00 ; Zadanie 7 poz.3) Opaska dziana podtrzymująca 4 m 5 m ilość: szt. 32,00 ; Zadanie 7 poz.4) Przylepiec z opatrunkiem 1 m x 6 cm (plaster) ilość: szt. 36,00 ; Zadanie 8 poz.1) Filtr do ambu ilość: szt. 13,00 ; Zadanie 9 poz.1) Nakłuwacze do pilotek 12 mm DIAMED ilość: szt. 33 700,00 ; Zadanie 10 poz.1) Licznik do sterylnego łączenia drenów a 2500 połączeń ilość: op. 5,00 ; Zadanie 11 poz.1) Bagietka o długości 12,5 cm średnicy 4 mm z tworzywa sztucznego j. uż., 1 op. a 100 szt. ilość: szt. 5 000,00 ; Zadanie 12 poz.1) Korek z tworzywa sztucznego do próbówki o poj. 4-5 ml 12 mm x 75 mm średnica korka 11 mm ilość: szt. 2 000,00 ; Zadanie 13 poz.1) Łącznik S.C.-W017 do TSCD do jałowego łączenia drenówNr kat. S.C.-WO17 producent Terumo ilość: szt. 7 840,00 ; Zadanie 14 poz.1) Maseczka chirurgiczna ilość: szt. 100,00 ; Zadanie 15 poz.1) Pipeta j.uzytku 1 ml z cienka końcówką ilość: szt. 100,00 ; Zadanie 16 poz.1) Strzykawka 10 ml jednorazowego użytku ilość: szt. 480,00 ; Zadanie 16 poz.2) Strzykawka 20 ml jednorazowego użytku ilość: szt. 30,00 ; Zadanie 17 poz.1) Zestaw do separatora Haemonetics MCS+ do pobierania ubogoleukocytarnego koncentratu krwinek płytkowych zawierający: pojemniki do 5-dniowego przechowywania KKP (co najmniej 2 szt.) oraz igłę ilość: zest. 32,00 ; Zadanie 18 poz.1) Komora zliczeniowa wg Nageotte ilość: szt. 1,00 ;.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.19.25.00 - Probówki 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.30 - Filtry osocza krwi 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.10 - Opatrunki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Dodatkowo na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca do oferty załączy wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonana i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku posiadania doświadczenia Zamawiający uzna, gdy Wykonawca: dla zadania nr 1 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 5 700,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 2 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 1 400,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 3 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 20 000,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 4 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 4 000,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 5 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 67 500,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 6 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 45 700,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 7 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 900,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 8 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 100,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 9 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 12 000,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 10 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 70 500,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 11 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 400,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 12 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 100,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 13 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 64 400,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 14 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 100,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 15 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 100,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 16 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 100,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 17 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 12 200,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia ; dla zadania nr 18 przedstawi w wykazie minimum jedną dostawę wyrobów medycznych, której wartość jest większa od 200,00 zł ze wskazaniem Zamawiającego oraz dokumentów wskazujących na należyte wykonanie zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 o następującej treści: Wykonawca oświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia jest wysokiej jakości oraz posiada deklarację zgodności i znak CE. Dodatkowo, jeśli dotyczy - oświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Ustawie o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679) - tzn. jest wpisany do rejestru wyrobów medycznych. Oferowany przedmiot zamówienia współpracuje z urządzeniami podanymi w formularzu ofertowym. W przypadku zawarcia umowy, dokumenty poświadczające spełnienie powyższych wymagań zostaną okazane na pisemne żądanie Zamawiającego. 2) Dla zadania 1 poz. 1 w celu potwierdzenia wymagań określonych w dziale III pkt. 14.1 Wykonawca dołączy do oferty 5 (pięć) oferowanych pipet. 3) Dla zadania 2 w celu potwierdzenia, że oferowane próbówki w zadaniu nr 2 są z gładkim dnem Wykonawca dołączy do oferty: a) dla pozycji 1 probówkę o pojemności 4 - 5 ml (12x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczystą, j. uż. - z gładkim dnem, b) dla pozycji 2 probówkę o pojemności 8 ml (16x75mm) z tworzywa sztucznego, bez znacznika, przezroczystą, nieperląca płynu, j. uż - z gładkim dnem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP: a) zmiany warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, b) zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami -niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofania z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne, - pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, d) zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków lub ceł, które podwyższają lub obniżają cenę przedmiotu zamówienia, co będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, d) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji umowy, b) powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. 6. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra Salka konferencyjna poikój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.