Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Głowaczów: Dostawa nowego lekkiego samochodu dla ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie
Numer ogłoszenia: 277712 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów , ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, faks 048 6231217.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego lekkiego samochodu dla ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy fabrycznie nowego (z 2009 r.) lekkiego samochodu do ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie o wyposażeniu zgodnym z warunkami minimalnymi dostawy samochodu zawartymi w specyfikacji technicznej samochodu, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ - Specyfikacja techniczna dla lekkiego samochodu ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie, gmina Głowaczów. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakiekolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
Specyfikacja techniczna dla nowego lekkiego samochodu ratownictwa drogowego dla OSP w Brzózie gmina Głowaczów.
1. Pojazd pożarniczy powinien być zbudowany i wyposażony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministrów: Spraw Wewnętrznych i Administracji, Obrony Narodowej i Finansów oraz Sprawiedliwości, z dnia 24.11.2004 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów specjalnych i pojazdów używanych do celów specjalnych Policji, ABW, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, kontroli skarbowe, Służby celnej, Służby Więziennej i Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 262 z 2004 r., poz.2615).
2. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji (świadectwo należy dołączyć do oferty). Pojazd musi posiadać ważne świadectwo dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej (świadectwo należy dołączyć do oferty). Zamawiający dopuszcza dostarczenie pojazdu z pozytywną opinią techniczną wydaną przez CNBOP zamiast świadectwa dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej.
3. Podwozie z kabiną podwójną 3-drzwiową lub 4-drzwiową, na ramie posiadającej oryginalną homologację producenta podwozia. Przeszklenie w części osobowej. Przystosowany do przewozu co najmniej 5 osób. Podłoga kabiny w wykonaniu antypoślizgowym. Oświetlenie wewnętrzne włączane niezależnie dla tylnej i przedniej części kabiny po otwarciu drzwi, z możliwością włączania przy zamkniętych drzwiach. Uchwyty do trzymania dla wszystkich członków załogi z wyłączeniem kierowcy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdu z drzwiami do przedziału załogi po obydwu stronach kabiny.
4. Nadwozie typu furgon, drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierające się co najmniej o kąt 180o, drzwi przedziału załogi umieszczone po prawej stronie pojazdu, wszystkie fotele przodem do kierunku jazdy, przedział osobowy wyłożony tapicerką i podsufitką, podłoga przedziału ładunkowego pokryta antypoślizgową blachą aluminiową, półki aluminiowe zapewniające miejsce na wyposażenie samochodu w sprzęt zgodnie z wymaganiami.
5. Wyposażenie: sygnały świetlne i dźwiękowe (belka świetlna na dachu pojazdu z min. 2 lampami błyskowymi koloru niebieskiego i napisem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Opis warunków udziału w postępowaniu:
2.1. Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedkłada:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.2. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
2.3. Ponadto na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymaganych warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 3 ustawy Pzp.(Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia).
3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą:
, na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiającego zgodnie z pkt 6 SIWZ.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje:
1.1. Wypełniony formularz Zamawiającego
- zał. 1 SIWZ, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. .(Uwaga: w pkt. 2 należy dokonać odpowiedniego zaznaczenia. W przypadku nie dysponowania potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia). 1.4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - zał. nr 3 SIWZ. 1.5. Wykaz podwykonawców - zał. nr 4 do SIWZ. 1.6. Specyfikację techniczną dostawy pojazdu z wyszczególnieniem wszystkich warunków minimalnych podanych przez Zamawiającego potwierdzająca spełnienie tych warunków wraz z podaniem marki pojazdu, typu oraz producenta. 1.7. świadectwo homologacji producenta podwozia pojazdu. 1.8. świadectwo dopuszczenia pojazdu do stosowania w ochronie przeciwpożarowej. 1.9. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów ul. Rynek 35, pokój nr 3 lub 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, 26-903 Głowaczów ul. Rynek 35, pokój nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GŁOWACZÓW
- Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Głowaczów ETAP II- Budowa Stacji Uzdatniania Wody Sewerynów
- POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY GŁOWACZÓW - ETAP I - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ WODOCIĄGOWEJ W M. BRZÓZA (UL. PRZECINKA)
więcej: przetargi GŁOWACZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji samochodu pożarniczego Mercedes Benz 13.290 (mototruck) z napędem 4x4
- Zakup sprzętu i wyposażenia do prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gmin: Nysa, Kamiennik, Pakosławice i Otmuchów"
- Zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla OSP w Złotkowie
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostki OSP Burzenin.
- Dostawa sprzętu ratowniczego w celu podniesienia efektywności działania systemu ratownictwa, przeciwdziałania zagrożeniom i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych na terenie gminy i miasta Nisko
- Zakup pojazdu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Tursku Małym
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.