To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Pruszcz Gdański: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 277795 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263729 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego, materiałów i akcesoriów informatycznych na potrzeby Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku, tj.: 1) Notebook - 15 szt. 2) Drukarka przenośna - 15 szt. 3) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3/A4 - 3 szt. 4) Przełącznik sieciowy zarządzalny 48-portowy 10/100/1000 - 1 szt. 5) Dysk przenośny - 2 szt. 6) Mysz komputerowa optyczna - 10 szt. 7) Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 420 (SC420I) - 69 szt. 8)Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 620 (SC620I)- 3 szt. 9) Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 1000 (SUA1000RMI2U) - 2 szt. 10) Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS S.C. 650 (BK650EI) - 10 szt. 11) Zestaw akumulatorów wymiennych do urządzenia APC Back-UPS 2200 (SUA2200RMI2U) - 1 szt. 1.2 Szczegółowe wymagania i parametry, w tym wymagania dotyczące gwarancji sprzętu, materiałów i akcesoriów określone zostały w załączniku A do SIWZ - Charakterystyka techniczna przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wraz z zamówieniem wszystkich dokumentów określonych w § 6 umowy, m.in. takich jak Certyfikaty CE, Energy Star, ISO 9001, ISO 14001 - w zależności od rodzaju dostarczanego towar; a także gwarancje i stosowne oświadczenia dotyczące gwarancji - jeśli będą one wymagane, instrukcje oraz wszelkie niezbędne nośniki z oprogramowaniem i sterownikami, a także licencje i klucze. 1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w załączniku A do SIWZ. Wskazane znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu jedynie wskazanie jakości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania opisane przez Zamawiającego. Wszystkie wymienione w załączniku A do SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 1.5 Opis produktów równoważnych zawarty został w Załączniku A do SIWZ. 1.6 Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie dostarczone wraz z notebookiem określonym w poz. 1 tabeli cenotwórczej A /Formularza ofertowego/ - system operacyjny i pakiet biurowy - były preinstalowane wraz ze wszystkimi oficjalnymi ServicePackami, które go dotyczą. 1.7 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko, w terminie od dnia podpisania umowy do 30 grudnia 2013 r., do siedziby Zamawiającego, Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, w dni powszednie w godzinach 8.00-15.00, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 1.8 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w tym dotyczące przedmiotu zamówienia oraz warunków realizacji zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KOMA NORD Sp. z o.o., ul. Łużycka 2, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 159539,31 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169384,71
Oferta z najniższą ceną: 169384,71 / Oferta z najwyższą ceną: 169384,71
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Odbieranie odpadów z terenu dwóch cmentarzy komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i zagospodarowanie tych odpadów - w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w 2025 roku
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w 2025 roku- 4 zadania częściowe
- Ubezpieczenie mienia należącego do Powiatu Gdańskiego oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Powiatu Gdańskiego
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oraz instalacja sprzętu sieciowego i oprogramowania umożliwiającego budowę i obsługę sieci SD-WAN w Centrali i w Sekcjach Zamiejscowych KOWR
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.