eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieWykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-07

Siemianowice Śląskie: Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 277840 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 47097 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia: Część I Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres kontroli obejmuje: Wykonanie okresowej kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego elementów budynków narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. Część II Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych oraz świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres prac obejmuje: 1).sprawdzenie drożności i szczelności przewodów kominowych, 2).sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, 3).sprawdzenie czy występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (rewizyjnych-wyciorowych), ław kominowych, nasad kominowych, 4).sprawdzenie czy występuje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych i urządzeń mających związek z kominami, 5).sprawdzenie czy w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO itp.), posiadają sprawne działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne, 6).sprawdzenie czy występują inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia. 7).W sytuacjach szczególnych wynikających ze zdarzeń losowych mogących skutkować zagrożeniem zdrowia i życia (np.: pożar; zatrucia; podtrucia) Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wykonywania usług kominiarskich całodobowo, a Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia bezpośrednich działań w ciągu godziny od przyjęcia takiego wezwania telefonicznie. 8).W przypadku zgłoszeń (np.: zgłoszenia lokatorskie dotyczące złego funkcjonowania odprowadzania spalin przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych; zgodności połączenia trzonów kuchennych, pieców pokojowych oraz piecyków gazowych) Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wykonania usług kominiarskich całodobowo, a Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia bezpośrednich działań (kontaktu z lokatorem) do 24 godzin od przyjęcia takiego wezwania telefonicznie bądź pisemnie. Szacunkowa ilość zgłoszeń w ciągu roku to około 400 razy. Część III Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz z wykonaniem prób szczelności w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie. Zakres kontroli obejmuje: 1) wykonanie przeglądu instalacji gazowej od kurka głównego do urządzeń gazowych, 2) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej za gazomierzem - 100% lokali mieszkalnych i użytkowych w danym budynku, 3) wykonanie próby szczelności instalacji gazowej przed gazomierzem w budynku mieszkalnym (część wspólnych instalacji- od kurka głównego do gazomierza) w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji wewnętrznej gazu w lokalu mieszkalnym należy umówić się z lokatorem na termin i wykonać jej uszczelnienia wraz z ewentualną konieczną wymianą niezbędnych elementów instalacji tj. zawory, kształtki, podejścia zgodnie z istniejącymi średnicami. w przypadku stwierdzenia nieszczelności przy gazomierzu należy wykonać uszczelnienie instalacji do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. Koszty związane z demontażem i montażem gazomierza ponosi Prowadzący Postępowanie. w przypadku stwierdzenia nieszczelności urządzeń odbiorczych w lokalu mieszkalnym takich jak kuchenka 4-palnikowa, przepływowe podgrzewacze wody i piece c.o. należy odciąć przy urządzeniu dopływ gazu na zaworze. Naprawa lub wymiana w/w urządzenia należy do obowiązków lokatora. w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji części wspólnych tj. poziomów i pionów budynku mieszkalnego należy wykonać ich uszczelnienie do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. w przypadku stwierdzenia wymiany odcinka rur w związku ze złym stanem technicznym (tj. korozja, pęknięcia) należy powiadomić Prowadzącego postępowanie odrębnym protokołem. Wymiana odcinka rur należy do obowiązków Prowadzącego Postępowanie. w przypadku stwierdzenia nieszczelności zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi należy natychmiastowo odciąć dopływ gazu bądź usunąć nieszczelność. 4) w razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do trzech razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu, która to listem poleconym poinformuje lokatora o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Projektowe Krzysztof Gruszka, ul. Zubrzyckiego 7/55, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31233,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19745,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 93340,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych oraz świadczenie usług kominiarskich w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Pracy Kominiarzy, ul. Głowackiego 9, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69295,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66654,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66654,00 / Oferta z najwyższą ceną: 127850,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz z wykonaniem prób szczelności w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMPLEX Rafal Gajda, ul. Kwiska 158, 54-210 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197374,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26712,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69170,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.