To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-09
Opole: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań)
Numer ogłoszenia: 27784 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335500 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 454-54-01, faks 077 453-61-06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla potrzeb Kuchni Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu, ul. Reymonta 8, na okres 1 roku (z podziałem na 7 zadań). Zadanie nr 1: Zakup wraz z dostawą mięsa i produktów wędliniarskich oraz smalcu wieprzowego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1.1 do SIWZ. Zadanie nr 2: Zakup wraz z dostawą drobiu i produktów drobiarskich oraz parówki z cielęciną na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1.2 do SIWZ. Zadanie nr 3: Zakup wraz z dostawą mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczu roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1.3 do SIWZ. Zadanie nr 4: Zakup wraz z dostawą ryby mrożonej i przetworów z ryb na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1.4 do SIWZ. Zadanie nr 5: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych sypkich, przypraw i oleju roślinnego na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZ. Zadanie nr 6: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - dodatkowych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1.5 do SIWZ. Zadanie nr 7: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców mrożonych na okres 1 roku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1.6 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.51.10.00 - Mleko 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.22.90.00 - Mrożone produkty rybne 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup wraz z dostawą mięsa i produktów wędliniarskich oraz smalcu wieprzowego na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MASARNIA BOROWE" J.B. PLUTA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MASARNIA BOROWE" J.B. PLUTA SPÓŁKA JAWNA
- MASARNIA BOROWE J. B. Pluta Spółka Jawna, Borowe ul. Długa 114, 42-133 Węglowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62525,40
Oferta z najniższą ceną: 62525,40 / Oferta z najwyższą ceną: 65930,55
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zakup wraz z dostawą drobiu i produktów drobiarskich oraz parówki z cielęciną na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JANETA ERNESTYN ZAKŁAD RZEŹNICZO - WĘDLINIARSKI ERNESTYN JANETA
jakie przetargi wygrała firma
JANETA ERNESTYN ZAKŁAD RZEŹNICZO - WĘDLINIARSKI ERNESTYN JANETA
- Zakład Rzeźniczo - Wędliniarski Ernestyn Janeta, ul. Pogrzebieńska 21a, 44-360 Lubomia, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43045,28
Oferta z najniższą ceną: 43045,28 / Oferta z najwyższą ceną: 43045,28
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zakup wraz z dostawą mleka i produktów mlecznych oraz tłuszczu roślinnego na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PRUDNIKU W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W PRUDNIKU W UPADŁOŚCI
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Prudniku, ul. Prężyńska 1, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61783,05
Oferta z najniższą ceną: 61783,05 / Oferta z najwyższą ceną: 63402,51
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zakup wraz z dostawą ryby mrożonej i przetworów z ryb na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MISIEK Krzysztof Misiołek, ul. Wiejska 24b, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19813,50
Oferta z najniższą ceną: 19813,50 / Oferta z najwyższą ceną: 24103,80
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych sypkich, przypraw i oleju roślinnego na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe POLARIS M. Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 32-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 76700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61982,45
Oferta z najniższą ceną: 61982,45 / Oferta z najwyższą ceną: 92045,50
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - dodatkowych na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG ROLNICZO-GOSPODARCZYCH "AGRA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG ROLNICZO-GOSPODARCZYCH "AGRA" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Rolniczo - Gospodarczych AGRA Sp. z o.o., ul. Obr. Stalingradu 66, 45-565 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5783,38
Oferta z najniższą ceną: 5783,38 / Oferta z najwyższą ceną: 12148,44
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców mrożonych na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHUP MISIEK Krzysztof Misiołek, ul. Wiejska 24b, 48-200 Prudnik, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15446,76
Oferta z najniższą ceną: 15446,76 / Oferta z najwyższą ceną: 15882,81
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Część IV: Wykonanie monitoringu stanu ochrony susła moręgowanego (kod gatunku 1335) w obszarze Natura 2000 Kamień Śląski PLH160003 - II termin
- D/33/2025 Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Usługa sukcesywnego odbioru i zagospodarowania odpadów [U/1/TP/2025]
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu kompetencji twardych w podziale na 4 części
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- MZŻ.262.7.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Zakup różnych artykułów żywnościowych dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin 2025
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku z podziałem na 4 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.