eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeżów SudeckiWYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO WRAZ Z UZYSKANIEM DECYZJI POZWOLENIA NA BUDOWĘ NA ZADANIEBUDOWA WODOCIĄGU WE WSI CZERNICA, GMINA JEŻÓW SUDECKI.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-07

Jeżów Sudecki: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO WRAZ Z UZYSKANIEM DECYZJI POZWOLENIA NA BUDOWĘ NA ZADANIE: BUDOWA WODOCIĄGU WE WSI CZERNICA, GMINA JEŻÓW SUDECKI.
Numer ogłoszenia: 277884 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeżów Sudecki , ul. Długa 63, 58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, tel. 075 7132254, faks 075 7132254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO WRAZ Z UZYSKANIEM DECYZJI POZWOLENIA NA BUDOWĘ NA ZADANIE: BUDOWA WODOCIĄGU WE WSI CZERNICA, GMINA JEŻÓW SUDECKI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla realizacji inwestycji pod nazwą Zaopatrzenia w wodę wsi Czernica Gmina Jeżów Sudecki. 2) Zakres zamówienia obejmuje opracowanie: - opracowanie koncepcji modernizacji SUW Siedlęcin, w zakresie zapewniającym zaopatrzenie w wodę wsi Czernica, ujęcie wody w Siedlęcinie stanowić będzie ujęcie podstawowe- zaopatrujące w wodę pitno- gospodarczą i p. poż. miejscowość Czernica, w ilości zgodnej z bilansem wody, pod odpowiednim ciśnieniem i o jakości odpowiadającej obowiązującym w tym zakresie normom i przepisom, - opracowanie koncepcji zaopatrzenia w wodę wsi Czernica z ujęcia wody w Siedlęcinie, - opracowanie projektu budowlanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz.1133), - opracowanie szczegółowych projektów wykonawczych (branża technologii, elektryczna i automatyka, sanitarna, drogowa), - opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), -opracowanie kosztorysów inwestorskich wg metod i podstaw określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z 2004 r.) w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, - opracowanie przedmiarów robót - sporządzonych w kolejności technologicznej robót z obliczeniem ilości jednostek przedmiarowych z podaniem podstaw do ustalenia szczegółowego opisu robót i czynności wchodzących w zakres robót (poz. kosztorysowej) zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn zm.), - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn zm.), - sporządzenie lub uzyskanie własnym staraniem map do celów projektowych i wypisów z rejestru gruntów, materiałów wyjściowych do projektowania oraz innych niezbędnych dla realizacji zadania, - opracowanie dokumentacji geotechnicznej na przedmiotowym terenie (wymagane są odwierty co 150m na głębokość 1,0m poniżej posadowienia obiektów), - uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji, uzgodnień i zatwierdzeń, -uzyskanie pisemnej zgody właścicieli na zaprojektowanie i wybudowanie sieci wodociągowej/przyłącza wody na ich terenie, - poniesienie kosztów wymaganych materiałów i uzgodnień, -wystąpienie w imieniu Zamawiającego o aktualizację pozwolenia wodno prawnego na ujęcie wody we wsi Siedlęcin, - wystąpienie w imieniu Zamawiającego o decyzje pozwolenia na budowę zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156, późn 1118 z późn zm.), - opracowanie całości dokumentacji w formie elektronicznej na nośniku CD. Zakres rzeczowy: Zadanie obejmuje: -przebudowę SUW Siedlęcin, w skład której wchodzi: - studnia ujęciowa, - budynek technologiczny wraz z automatycznym układem technologicznym uzdatniania wody, - zbiornik wody czystej, - odstojnik popłuczyn, - zbiornik ścieków sanitarnych, - bezodpływowy zbiornik neutralizujący, - wylot do odbiornika, - studzienki rewizyjne - rurociągi i kanały technologiczne zewnętrzne, - sieci elektroenergetyczne i sterowania, w zakresie zapewniającym zaopatrzenie w wodę wsi Czernica; -wykonanie rurociągu tranzytowego z przysiółka Płoszczynka do Czernicy oraz sieć rozdzielczą wraz przyłączami wodociągowymi do budynków. Na sieci tranzytowej należy zastosować zawory odpowietrzające, redukcyjne z zaworami bezpieczeństwa z odprowadzeniem wód do odbiorników oraz uzyskaniem pozwolenia wodno prawnego. Należy przewidzieć w projekcie budowlanym sieci wodociągowej, wybudowanie zbiornika na wodę, jeżeli zatwierdzona koncepcja zaopatrzenia w wodę m. Czernica będzie przewidywać taką konieczność oraz pompownię wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu (ogrodzenie, drogi dojazdowe i plac manewrowy, zasilanie energetyczne, oświetlenie itp.). Przewiduje się wykonanie: a) sieć wodociągową tranzytową i rozdzielczą wraz z przyłączami wody do budynków na terenie wsi Czernica o łącznej dł. 8 800,0 m, b) zbiornik na wodę o poj. ok. V= 100m3 (jeżeli zatwierdzona koncepcja będzie przewidywała), c) strefową przepompownię wody. Liczba mieszkańców Czernicy - 745 mieszkańców. Przed przystąpieniem do projektowania należy sporządzić koncepcję programowo-przestrzenną zaopatrzenia w wodę m. Czernica w oparciu o istniejący system wodociągowy Siedlęcin-Jeżów Sudecki-Płoszczynka. Koncepcja powinna zawierać m.in.: - prognozę zaopatrzenia w wodę m. Czernica oraz całego wodociągu grupowego, - obliczania wielkości zbiornika na wodę, - obliczania hydrauliczne sprawdzające możliwości zaopatrzenia w wodę m. Czernica w oparciu o istniejący system wodociągowy Siedlęcin-Jeżów Sudecki ze wskazaniem ewentualnych zmian w celu optymalizacji pracy całego wodociągu grupowego., - określenie zakresu rzeczowego oraz szacunkowych kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych, - należy przewidzieć zagospodarowanie ujęcia wody w Czernicy i wpięcie do sieci w przypadku podłączenia i poboru przez wszystkich odbiorców wody w Czernicy. Ponadto przy projektowaniu sieci wodociągowej do miejscowości Czernica należy uwzględnić: 1.Przebudowę SUW Siedlęcin obejmującą: - wybudowanie zbiornika o pojemności 50m3 lub inna wynikająca z koncepcji, - przebudowa studni czerpania wody, - instalacja agregatu prądotwórczego z samoczynnym, automatycznym załączeniem rezerwy zasilania w przypadku zaniku zasilania z sieci elektroenergetycznej. 2.Wymianę zestawu pompowego na przepompowni nr 3, 4 i 5 w Siedlęcinie. Uwagi końcowe: 1.Opracowana dokumentacja powinna być kompletna, co oznacza, że powinna zawierać wszystkie materiały geodezyjne, prawne, potwierdzone wnioski (o wydanie decyzji, dokumentów lub wykonywania jakichkolwiek zmian) oraz decyzje administracyjne. 2.Dokumentację należy opracować w ilości (wersja papierowa): koncepcja programowo-przestrzenna - 3 egz. projekty budowlane - 5 egz. projekty wykonawcze - 5 egz. przedmiary robót - 5 egz. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 5 egz. kosztorys inwestorski - 2 egz. 3.Wersję elektroniczną całości dokumentacji projektowo-kosztorysowej na nośniku CD (w formacie PDF) -2 egz. 4.Przyjęte w trakcie projektowania rozwiązania, materiały należy konsultować z Zamawiającym. 5.Zamawiający wymaga również uczestnictwo Wykonawcy w spotkaniach z mieszkańcami (co najmniej 2 razy), 6.Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod projektowaną inwestycję..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości 4.500,00 PLN (słownie złotych cztery tysiące pięćset i 00-100) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN Bank PKO BP SA Oddział Jelenia Góra , numer 74 1020 2124 0000 8802 0011 1419, z adnotacją w tytule wpłaty Wadium- projekt budowy wodociągu we wsi Czernica, Gmina Jeżów Sudecki 5. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie - formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w kasie Urzędu Gminy - parter budynku, w godzinach urzędowania 07:30 do 15:30, od poniedziałku do piątku. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu do składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia, przez Zamawiającego, terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do SIWZ, udostępnionej na stronie: www.jezowsudecki.pl oraz: a) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do SIWZ, udostępnionej na stronie: www.jezowsudecki.pl oraz: a) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do SIWZ, udostępnionej na stronie: www.jezowsudecki.pl oraz: a) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do SIWZ, udostępnionej na stronie: www.jezowsudecki.pl oraz: a) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( art.22 ust. 1 u.p.z.p.) - Załącznik Nr 2 do SIWZ, udostępnionej na stronie: www.jezowsudecki.pl oraz: a) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia), b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jezowsudecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jeżów Sudecki , 58-521 Jeżów Sudecki ul. Długa 63,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Urzędu Gminy Jeżów Sudecki , 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63 Urzędu Gminy - I piętro ( adres j. w.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.