Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Góra Świętej Małgorzaty: Wykonanie usługi w zakresie: administrowania, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania ujęcia wody w Zagaju wraz z siecią wodociągową, na terenie Gminy Góra Św. Małgorzaty
Numer ogłoszenia: 277949 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Góra Św. Małgorzaty , 44, 99-122 Góra Świętej Małgorzaty, woj. łódzkie, tel. 0-24 3892400, fax. 0-24 3892401.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie: administrowania, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania ujęcia wody w Zagaju wraz z siecią wodociągową, na terenie Gminy Góra Św. Małgorzaty.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia pn. : Wykonanie usługi w zakresie: administrowania, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania ujęcia wody w Zagaju wraz z siecią wodociągową, na terenie Gminy Góra Św. Małgorzaty. Jest : Wykonanie usługi w zakresie: administrowania, eksploatacji, konserwacji i bieżącego utrzymania ujęcia wody w Zagaju wraz z siecią wodociągową o łącznej długości - 102,49 km, 910 sztuk przyłączy wodociągowych - o łącznej długości 31,52 km, na terenie Gminy Góra Św. Małgorzaty. 2. Zakres usługi obejmuje: a) Zapewnienie zdolności istniejących urządzeń wodociągowych do realizacji dostaw wody w wymaganej ilości i pod odpowiednim ciśnieniem oraz dostawy wody sposób ciągły i niezawodny, a także zapewnić należytą jakość dostarczanej wody. b) Dostarczanie wody na potrzeby gospodarcze odpowiadającej jakościowo wymaganiom określonym przez Ministra Zdrowia. c) Kontrola jakości dostarczanej wody pod względem fizykochemicznym, bakteriologicznym i organoleptycznym oraz likwidacja odchyleń od normy jakości wody. d) Eksploatacja budynku stacji wodociągowej wraz ze zbiornikiem e) Przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych części budowlanych, mechanicznych i instalacyjnych ujęcia oraz sporządzenie stosownych protokołów. f) Kontrola stref ochrony ujęcia. g) Kontrola wydajności ujęcia wraz z pomiarem dynamicznego i statycznego zwierciadła wody w studniach. h) Kontrola, analiza i regulacja pracy sieci wodociągowej w celu utrzymania optymalnego układu ciśnień. i) Prowadzenie ewidencji kosztów utrzymania i eksploatacji wodociągu oraz innej dokumentacji związanej z przekazanym mieniem oraz na każde żądanie Zamawiającego udostępnienie dokumentów rozliczeniowych w celu ustalenia prawidłowej eksploatacji wodociągu, w szczególności polegających na zapewnieniu środków na usunięcie awarii, koniecznych remontów itp. zapobiegających dekapitalizacji przekazanego mienia do korzystania. j) Wydawanie warunków dla podłączenia do wodociągu nowych odbiorców wody. k) Uzgadnianie projektów nowych podłączeń, odbiór techniczny i włączenie do eksploatacji. l) Udział w przeglądach i odbiorach końcowych nowych podłączeń oraz ich inwentaryzacja. m) Uzgadnianie uzbrojenia terenu z innymi użytkownikami. n) Zawieranie umów na dostawę wody z poszczególnymi odbiorcami. o) Ponoszenie opłat związanych ze zwykłym zarządem urządzeniami wodociągowymi. p) Zabezpieczenie obiektów oraz ich nadzór q) Odczyt wodomierzy i pobór należności za zużytą wodę. r) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone odbiorcom i osobom trzecim podczas awarii z przyczyn niezależnych od odbiorcy wody. s) przekazywanie zamawiającemu rocznego sprawozdania rzeczowo - finansowego z realizacji przedmiotu zamówienia - w terminie do 31 marca. 3. Wykonawca dodatkowo w imieniu Zamawiającego zobowiązany będzie do: a) Zakupu materiałów i drobnego osprzętu eksploatacyjnego, BHP, sprzęt p.poż b) Niezwłocznego usuwania awarii urządzeń wodociągowych sieci i przyłączy do zaworu głównego za wodomierzem głównym na koszt administratora. c) Dokonywanie napraw i remontów urządzeń wodociągowych. d) Do udokumentowania kosztów awarii, napraw i remontów. e) Ponoszenia opłat za korzystanie z wód podziemnych. f) Dokonywania rozliczeń z Zakładem Energetycznym za zużytą energię elektryczną. g) Zabezpieczenia wody na cele technologiczne, ochrony p.poż. itp..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.11.10.00 - Przesył wody pitnej 65.50.00.00 - Odczyty liczników .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzenie działalności w zakresie sieci i przyłączy wodociągowych oraz posiadają zezwolenie lub promesę - przyrzeczenie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania minimum jedno zamówienie typu usługa o podobnym charakterze oraz przedstawią dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150.000 PLN i dostęp do wolnych środków finansowych w kwocie 150.000 PLN. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń stosując formułę -spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy - wg załącznika nr 2 do siwz. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - wg. załącznika nr 3 do siwz. d) zezwolenie lub promesę - przyrzeczenie wydania zezwolenia na prowadzenie działalności zbiorowego zaopatrzenia w wodę, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. e) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty składa każdy wykonawca. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. V ppkt.1 lit. b) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goraswmalgorzaty.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Góra Św. Małgorzaty, 99-122 Góra Św. Małgorzaty 44..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Górze Św. Małgorzaty, 99-122 Góra Św. Małgorzaty 44, pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.