Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Warszawa: BUDOWA PARKINGU PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ W REJONIE OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, MODERNIZACJA PĘTLI AUTOBUSOWEJ W UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO ORAZ BUDOWA ALEJEK CHODNIKOWYCH W RAMACH ZADANIA - BUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W OSIEDLU CENTRUM W WOLI GRZYBOWSKIEJ-
Numer ogłoszenia: 277992 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła , ul. 1 Praskiego Pułku 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 773-60-27, faks 022 773-60-99.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PARKINGU PRZY UL. ARMII KRAJOWEJ W REJONIE OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ, MODERNIZACJA PĘTLI AUTOBUSOWEJ W UL. ŻÓŁKIEWSKIEGO ORAZ BUDOWA ALEJEK CHODNIKOWYCH W RAMACH ZADANIA - BUDOWA DRÓG OSIEDLOWYCH W OSIEDLU CENTRUM W WOLI GRZYBOWSKIEJ-.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu przy ul. Armii Krajowej w rejonie Ośrodka Pomocy Społecznej, modernizacja pętli autobusowej w ul. Żółkiewskiego oraz budowa alejek chodnikowych w ramach zadania budowy dróg osiedlowych w os. Centrum, Wola Grzybowska. Realizacja zamówienia obejmuje: I. Budowę parkingu przy ul. Armii Krajowej w rejonie Ośrodka Pomocy Społecznej: 1. Roboty sanitarne - wykonanie przykanalika kanalizacji sanitarnej wraz z likwidacja istniejącego szamba. 2. Roboty drogowe: a) Wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych z wywiezieniem ziemi i gruzu na odległość 20 km. b) Wykonanie nawierzchni parkingów o konstrukcji: - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - gr. 15 cm.; - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3cm.; - kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm. c) wykonanie humusowania z obsianiem , nasadzenie krzewów 3. Wykonanie wiaty śmietnikowej z siatki II. Modernizację pętli autobusowej w ul. Żółkiewskiego 1. Roboty drogowe: a) Wykonanie nawierzchni jezdni o konstrukcji: - warstwa wyrównawcza z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie - gr. 10 cm.; - warstwa podbudowy z chudego betonu - gr. 20 cm.; - podsypka cementowo - piaskowa o gr. 3cm.; - Kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm. b) wykonanie chodnika - warstwa wyrównawcza z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie - gr. 15 cm.; - podsypka piaskowa o gr. 3cm.; - kostka betonowa kolorowa gr. 8 cm. c) wykonanie humusowania z obsianiem 5 cm d) Wykonanie regulacji: - zaworów wodociągowych, gazowych, kanalizacji sanitarnej i teletechniki; e) Wykonanie czasowej organizacji ruchu: f) Wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych z wywiezieniem ziemi i gruzu na odległość 20 km. III. Wykonanie alejek chodnikowych przy ul. Warszawskiej 3 oraz przy ul. Akacjowej a) Wykonanie robót rozbiórkowych i ziemnych z wywiezieniem ziemi i gruzu na odległość 20 km. b) wykonanie alejek chodnikowych - warstwa wyrównawcza z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie - gr. 15 cm.; - podsypka piaskowa o gr. 5cm.; - kostka betonowa kolorowa gr. 6 cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy jezdni lub ciągu pieszo-jezdnego o wartości nie mniejszej niż 200.000,- zł (brutto) lub zamiennie dwóch robót budowlanych j.w. na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- zł (brutto) każda. Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. b) wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe. Zamawiający wymaga wykazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót z uprawnieniami w branży drogowej. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ , W TYM DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy, 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy jezdni lub ciągu pieszo-jezdnego o wartości nie mniejszej niż 200.000,- zł (brutto) lub zamiennie dwóch robót budowlanych j.w. na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- zł (brutto) każda. Wykazane roboty muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia. Należy podać wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie -wzór stanowi załącznik nr 2 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia zawodowe. Zamawiający wymaga wykazania osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika robót z uprawnieniami w branży drogowej. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności wykazanej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z wymaganym aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej - wzór stanowi załącznik nr 3 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają Ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, 5) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wzór stanowi załącznik nr 4 - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu, 6) wykaz - Części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 6 (w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom - należy określić zakres jak i wartość zleconych prac) - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu, 7) kosztorysy ofertowe - sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej, na podstawie i zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarami robót, projektami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wesola.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa,
Dzielnica Wesoła
ul. 1. Praskiego Pułku 33,
05-075 Warszawa-Wesoła
Wydział Zamówień Publicznych pok. 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Wesoła - Wydział Obsługi Mieszkańców (parter) ul. 1. Praskiego Pułku nr 33, 05-075 Warszawa-Wesoła pok. Nr 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe i bieżące dróg i chodników
- REMONTY NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH ORAZ ROBOTY BRUKARSKIE NA TERENIE GMINY MIASTO LĘBORK W 2025 ROKU
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Rozbudowa drogi gminnej od km 0+841,90 do km 1+461,03 - ul. Parkowa, budowa dr. od km 0+003,50 do km 0+340,67 - ul. Makowa, bud. drogi gminnej od km 0+003,50 do km 0+316,50 - ul. Wiśniowa w Biłgoraju
- Remont nawierzchni bitumicznej dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Kostrzyn
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.