eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkiBudowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Zielonki w latach 2012-2014 - zakres I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-30

Zielonki: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Zielonki w latach 2012-2014 - zakres I
Numer ogłoszenia: 27800 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zielonki , ul. Krakowskie Przedmieście 116, 32-087 Zielonki, woj. małopolskie, tel. 12 2850850, faks 12 2850950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonki.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Gminie Zielonki w latach 2012-2014 - zakres I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na wykonaniu robót budowlanych w zakresie sieci kanalizacyjnych i wodociągowych wraz z robotami branży drogowej (w tym wykonanie odwodnienia). Zamówienie obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt pn. Kanalizacja sanitarna Owczary- etap II, który posiada ostateczną decyzję pozwolenia na budowę AB.V-1-733/10 z dnia 15.12.2010r. Łączna długość kolektora kanalizacji sanitarnej wynosi 1 293,80m. Szczegółowe dane dotyczące zadania określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót zał. nr 7 (dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej) b) wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt pn. Odbudowa pasa drogowego w msc. Owczary, który posiada zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę potwierdzone zaświadczeniem Starosty Krakowskiego AB.V.6811.161.2011.SA. z dn. 08.09.2011r. W ramach projektu przewidziano: odbudowę nawierzchni drogi, odtworzenie istniejącego systemu odwodnienia, umocnienie rowu elementami prefabrykowanymi. Szczegółowe dane dotyczące zadania określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót -zał. nr 8 (dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej) c)wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt pn. Kanalizacja sanitarna Wola Zachariaszowska etap II, który posiada ostateczną decyzję pozwolenia na budowę AB.V.2.369.2011 z dnia 7.07.2011r. Łączna długość kolektora kanalizacji sanitarnej wynosi 2 963,70m. Szczegółowe dane dotyczące zadania określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót - zał. nr 9 (dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej) d) wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt pn. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami domowymi do 91 działek budowlanych powstałych z podziału działki nr 305 w m. Węgrzce, który posiada ostateczną decyzję pozwolenia na budowę AB.V.2.563.2011 z dnia 27.09.2011r. Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi 1 820,00 m oraz długość sieci wodociągowej wynosi 2 268,00 m. UWAGA: Zamawiający przewiduje budowę sieci kanalizacyjnej głównej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi tzw. kwalifikowanymi tj. odcinkami od kolektora głównego do granicy podłączanej posesji (ozn. w dokumentacji technicznej kolorem czarnym). Natomiast w przypadku sieci wodociągowej Zamawiający przewiduje realizację sieci głównej oraz przyłączy wodociągowych kwalifikowanych tj. odcinków od głównego przewodu do granicy posesji przyłączonej. Zamawiający posiada stosowne przedmiary robót z podziałem na poszczególne odcinki sieci, których wartość z kosztami bezpośrednimi i pośrednimi należy uwzględnić odpowiednio w zestawieniu rzeczowo-finansowym w pkt. C, G (zał. nr 3 do SIWZ dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej). Szczegółowe dane dotyczące zakresu określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót zał. nr 10 (dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej) e) wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla rejonu skrzyżowania ulic Baranówny i Krakowskie Przedmieście w Zielonkach, który posiada ostateczne decyzje pozwolenia na budowę AB-V-2.163.2011 z dn. 31.03.2011r. (Starostwa Powiatowego w Krakowie) oraz decyzję WI.II.7111-2-71/10 z dn. 04.02.3011r (Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego). W związku z przyjętym rozwiązaniem technicznym polegającym na przejściu kolektora kanalizacji sanitarnej pod potokiem Białucha m. Zielonki, Zamawiający posiada ostateczną decyzję pozwolenia wodnoprawnego OS.II.JP.EP.6224-29/10 z dn. 17.12.2010r. (Starostwa Powiatowego w Krakowie). Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi 648,00 m (+73,50m w drodze wojewódzkiej nr 794). Szczegółowe dane dotyczące zadania określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót zał. nr 11 (dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej) UWAGA: Zamawiający przewiduje budowę sieci głównej wraz z przyłączami kanalizacyjnymi tzw. kwalifikowanymi tj. odcinkami od kolektora głównego do granicy podłączanej posesji (ozn. w dokumentacji technicznej kolorem czerwonym ) f) wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt pn. Budowa kanalizacji sanitarnej na os. Łysa Góra w Bibicach, który posiada ostateczną decyzję pozwolenia na budowę AB.V.6740.1.292.2011.AJ. z dn. 21.10.2011r. Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi 856,50m. Szczegółowe dane dotyczące zadania określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót zał. nr 12 (dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej) g) wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt pn. Budowa sieci wodociągowej od ul. B4 do E7 w Węgrzcach gm. Zielonki- II etap, który posiada ostateczną decyzję pozwolenia na budowę AB.V-1-46/10 z dn. 29.01.2010r (Starostwa Powiatowego w Krakowie) oraz decyzję WI.II.7111-2-88-09 z dnia 12.02.2010r (Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego). Zaprojektowana długość sieci wodociągowej wynosi 1123,00 m (+2,00 m w pasie drogi krajowej nr 7). Szczegółowe dane dotyczące zadania określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót zał. nr 13 (dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej) h) wykonanie robót budowlanych w oparciu o projekt pn. Kanalizacja sanitarna w obszarze Niecki Miechowskiej w Garliczce, w Owczarach i w Przybysławicach, który posiada ostateczną decyzję pozwolenia na budowę AB.V.2.534.2011 z dn. 13.09.2011r. Łączna długość sieci kanalizacji sanitarnej wynosi 3 522,70m. Szczegółowe dane dotyczące zadania określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót zał. nr 14 (dostępny na stronie Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej) Łącznie zakres do realizacji obejmie budowę ok. 11 178 m sieci kanalizacji sanitarnej oraz ok. 3 393 m sieci wodociągowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • roboty budowlane związane z wykonaniem sieci kanalizacyjnej, wodociągowej lub roboty drogowe polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień o wartości nie przekaczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000 PLN 00/100 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie i dokumenty wg. formuły spełnia bądź nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie potwierdzonego odpowiednimi dokumentami doświadczenia zawodowego wyrażającego się należytym i terminowym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat licząc od dnia wszczęcia niniejszego zamówienia robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości m in. 6 000m oraz wykonanie sieci wodociągowej o łącznej długości m. in. 1 500m.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie zdolnymi do wykonania zamówienia osobami: kierownikiem budowy uprawnionym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci kanalizacyjnych, wodociągowych oraz robót drogowych. Osoby mające pełnić techniczne funkcje kierownicze na budowie muszą należeć do samorządu zawodowego (tj. do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa). Do oferty należy załączyć listę osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego dla wykonania zamówienia,a także zakres wykonanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika 5a do SIWZ dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej). Należy także załączyć aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia polega na zdolności innych podmiotów, Zamawiający oczekuje, że podmioty te będą bezpośrednio, osobiście brać udział w realizacji zamówienia lub jego części odpowiednio do zakresu w jakim Wykonawca wykazał spełnianie tego warunku polegając na ich zdolnościach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Posiadanie przychodu ze sprzedaży netto za ostatni rok obrotowy w wysokości co najmniej 5 000 000, 00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie posiadania przychodu ze sprzedaży netto za ostatni rok obrotowy w wysokości co najmniej 5 000 000,00 PLN.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin realizacji - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonki.pl w zakładce Małopolskiego Biuletynu Informacji Publicznej
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście 116, 32-087 Zielonki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście 116, 32-087 Zielonki w pokoju 207 (dziennik podawczy).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.