Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Turek: Przedmiotem zamówienia jest:
Usługa bieżącego utrzymania i konserwacji technicznej
drogowych sygnalizacji świetlnych
na terenie miasta Turku przy n/w ulicach powiatowych w 2009 roku;
1. skrzyżowanie ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa z ulicami powiatowymi nr 4525P Piłsudskiego i nr 4526P Legionów Polskich oraz ulicy miejskiej Kolska w Turku
2. wjazd z ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa do marketu INTER MARCHE
Numer ogłoszenia: 278043 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku , ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 1682, fax. 063 2891682.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa bieżącego utrzymania i konserwacji technicznej drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Turku przy n/w ulicach powiatowych w 2009 roku; 1. skrzyżowanie ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa z ulicami powiatowymi nr 4525P Piłsudskiego i nr 4526P Legionów Polskich oraz ulicy miejskiej Kolska w Turku 2. wjazd z ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa do marketu INTER MARCHE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Usługa bieżącego utrzymania i konserwacji technicznej drogowych sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Turku przy n/w ulicach powiatowych w 2009 roku; 1. skrzyżowanie ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa z ulicami powiatowymi nr 4525P Piłsudskiego i nr 4526P Legionów Polskich oraz ulicy miejskiej Kolska w Turku 2. wjazd z ulicy powiatowej nr 4520P Kolska Szosa do marketu INTER MARCHE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: - nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i art.24 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty 1. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 2 2. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - załącznik nr 3 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 4 4. oświadczenie zgodnie z art. 44 w/w ustawy - załącznik nr 5 5. oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; - załącznik nr 6 6. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, np. - załącznik nr 7 7. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - załącznik nr 8 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - załącznik nr 9 6.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 1. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat (co najmniej jednej) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 10 2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; wykaz ewentualnego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 11 3. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi; - załącznik nr 12 9.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 1. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 13.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek
tel./fax : 063 289 16 82, zdp@powiat.turek.pl, www. bip.powiat.turek.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ul. Kolska Szosa 64, 62-700 Turek tel./fax : 063 289 16 82, zdp@powiat.turek.pl, www. bip.powiat.turek.pl Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby projektu ,,Cyberbezpieczny Powiat Turecki" II
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Turku i w drugiej lokalizacji Sądu - Wydziale Ksiąg Wieczystych w Turku.
- PROWADZENIE W 2025 ROKU SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie kontroli, utrzymania i wymiany urządzeń sygnalizacji świetlnych oraz świadczenia usług pogotowia drogowego w mieście Elblągu
- Zabezp. ruchu drogowego - bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy i modernizacje sygnalizacji świetlnych, aktywnych przejść dla pieszych i stacji pomiarowych ruchu drogowego na terenie M. Ruda Śląska
- Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawa i modernizacja sygnalizacji świetlnych i urządzeń ITS na terenie miasta Tarnowa.
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Wykonanie zadania pn: "Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice"
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.