Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-16
Lesko: Zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 278058 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesko , ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4698001, 4698158, faks 0-13 4696458.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów na potrzeby Gminy Lesko wraz z ich rozładunkiem. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania z możliwością składania ofert częściowych, w tym: a) zadanie I: -25 sztuk pojemników na odpady zmieszane - kolor zielony, pojemność -1100 l, czterokołowy, wykonany z HDPE o wysokiej wytrzymałości, wyposażony w szeroką, płaską pokrywę z uchwy-tami, - 11 sztuk pojemników na papier w kolorze niebieskim - pojemność - 1100 l, czterokołowy, z klapą przystosowaną do selektywnej zbiórki, z zamkiem, - 14 sztuk pojemników brązowych na odpady biodegradowalne - pojemność 1100 l, czterokołowy, wykonany z PEHD o wysokiej wytrzymałości, odporny na starzenie się oraz skrajne temperatury zewnętrzne, trudnopalny wyposażony w szeroką, płaską pokrywę z uchwytami, b) zadanie II: - 8 sztuk pojemników białych na szkło - pojemność 1.3 m3, podstawa prostokątna lub kwadratowa, z otworem wrzutowym, rozładunek przy pomocy HDS, odporny na zmiany temperatur, odporność chemiczna i korozyjna, dobre tłumienie, trudnopalność, - 8 sztuk pojemników żółtych na plastik - pojemność 1.3 m3, podstawa prostokątna lub kwadratowa, z otworem wrzutowym, rozładunek przy pomocy HDS, odporny na zmiany temperatur, odporność chemiczna i korozyjna, dobre tłumienie, trudnopalność, - 8 sztuk pojemników zielonych na szkło - pojemność 1.3 m3, podstawa prostokątna lub kwadrato-wa, z otworem wrzutowym, rozładunek przy pomocy HDS, odporny na zmiany temperatur, odporność chemiczna i korozyjna, dobre tłumienie, trudnopalność, - 12 sztuk pojemników z siatki na tworzywa sztuczne i puszki aluminiowe - pojemność 1.5 m3, podstawa prostokątna, wykonany z profili stalowych obudowanych siatką, rozładunek przy pomocy HDS, Dodatkowo pojemniki muszą spełniać następujące wymagania techniczne: - materiał - tworzywo nie powinno zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, - kolor - kolor pojemników nie może znikać ani ulegać zmianom pod wpływem działania czynników atmosferycznych, termicznych i promieniowania UV, - otwory wrzutowe - otwory powinny być wielkością i kształtem dostosowane do zbieranego surowca oraz zabezpieczone fartuchem gumowym uniemożliwiającym dostawaniem się wody deszczowej oraz śniegu do wnętrza, - normy - pojemniki muszą być wykonane zgodnie z normą EN 13071, muszą posiadać atest higieniczny PZH (Państwowego Zakładu Higieny) oraz deklaracje zgodności WE wraz z oznaczeniem gwarantowanego poziomu mocy akustycznej dla pojemników na szkło, - oznakowanie - każdy z pojemników powinien posiadać trwały napis na czołowej ściance infor-mujący o rodzaju zbieranych selektywnie odpadów. Wzory napisów stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Wszystkie zaoferowane pojemniki muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie obowiązki Wykonawcy są zawarte w załączonym projekcie umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w następującym zakresie : 1. W razie zmiany przepisów prawa, w tym przepisów prawa miejscowego, mających zastosowanie do Umowy, jej postanowienia z nimi sprzeczne ulegną zmianie, zaś w ich miejsce zostaną wprowadzone zapisy (dotyczące w szczególności sposobu wykonywania umowy i okresu jej obowiązywania) wynikające ze znowelizowanego prawa, 2. Wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu - wówczas możliwa jest zmiana sposobu wykonywania umowy, okresu obowiązywania umowy lub wynagrodzenia Wykonawcy, 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych ustawowo stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. Warunki zmian: 1. inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, 2. uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych dostawy, 3. forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Lesko, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, pokój nr 202..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Lesko, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, pokój nr 106..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.18) Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej. Nie dotyczy Nie dotyczy. IV.4.16.1) Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów. Nie dotyczy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach SIWZ..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów na potrzeby Gminy Lesko wraz z ich rozładunkiem, tj. -25 sztuk pojemników na odpady zmieszane - kolor zielony, pojemność -1100 l, czterokołowy, wykonany z HDPE o wysokiej wytrzymałości, wyposażony w szeroką, płaską pokrywę z uchwytami, - 11 sztuk pojemników na papier w kolorze niebieskim - pojemność - 1100 l, czterokołowy, z klapą przystosowaną do selektywnej zbiórki, z zamkiem, - 14 sztuk pojemników brązowych na odpady biodegradowalne - pojemność 1100 l, czterokołowy, wykonany z PEHD o wysokiej wytrzymałości, odporny na starzenie się oraz skrajne temperatury zewnętrzne, trudnopalny wyposażony w szeroką, płaską pokrywę z uchwytami. Dodatkowo wszystkie pojemniki muszą spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pojemników do segregacji odpadów na potrzeby Gminy Lesko wraz z ich rozładunkiem, tj.: - 8 sztuk pojemników białych na szkło - pojemność 1.3 m3, podstawa prostokątna lub kwadratowa, z otworem wrzutowym, rozładunek przy pomocy HDS, odporny na zmiany temperatur, odporność chemiczna i korozyjna, dobre tłumienie, trudnopalność, - 8 sztuk pojemników żółtych na plastik - pojemność 1.3 m3, podstawa prostokątna lub kwadratowa, z otworem wrzutowym, rozładunek przy pomocy HDS, odporny na zmiany temperatur, odporność chemiczna i korozyjna, dobre tłumienie, trudnopalność, - 8 sztuk pojemników zielonych na szkło - pojemność 1.3 m3, podstawa prostokątna lub kwadrato-wa, z otworem wrzutowym, rozładunek przy pomocy HDS, odporny na zmiany temperatur, odporność chemiczna i korozyjna, dobre tłumienie, trudnopalność, - 12 sztuk pojemników z siatki na tworzywa sztuczne i puszki aluminiowe - pojemność 1.5 m3, podstawa prostokątna, wykonany z profili stalowych obudowanych siatką, rozładunek przy pomocy HDS. Dodatkowo wszystkie pojemniki muszą spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych położonych na terenie Gminy Gozdnica od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności 80, 120, 140 i 240 litrów
- Zakup koszy na śmieci na terenie Miasta Mława
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.