eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoDostawa wraz z montażem wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Radomsko: Dostawa wraz z montażem wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36
Numer ogłoszenia: 278089 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246229 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, faks 044 6834192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul. Jagiellońskiej 36.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Obserwacyjno - Zakaźnego Szpitala Powiatowego w Radomsku przy ul Jagiellońskiej 36. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca ma możliwość złożenia oferty (według swojego wyboru) na jedną, dwie, trzy lub cztery części. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 (cztery) niezależne części: Część I 1. Talerz płytki 40 szt. 2. Talerz głęboki 40 szt. 3. Kubek 40 szt. 4. Wiadro z pokrywą 2 szt. 5. Łyżka 40 szt. 6. Widelec 40 szt. 7. Nóż 20 szt. 8. Dzbanek na herbatę 4 szt. 9. Łyżka wazowa 5 szt. 10. Łyżka do nakładania ziemniaków 5 szt. 11. Garnek emaliowany 1l 2 szt. 12. Garnek emaliowany 3l 1 szt. 13. Patelnia 1 szt. 14. Czajnik bezprzewodowy 2 szt. 15. Pojemnik na pieczywo 1 szt. 16. Miska do mycia chorych 10 szt. 17. Termometr do lodówki 3 szt. 18. Kosz na śmieci 30 szt. 19. Wieszak na ręczniki 15 szt. 20. Wieszak na ubrania 10 szt. 21. Koszyczek plastikowy 10 szt. 22. Szczotka do toalet 20 szt. 23. Tablica korkowa 2 szt. 24. Kubek - poidełko dla chorych 5 szt. 25. Lustro 20 szt. 26. Pojemnik na odpadki ze stali nierdzewnej polerowanej 4 szt. 27. Wózek sprzątacza 1 szt. Część II 1. Dozownik na mydło w płynie 17 szt. 2. Pojemnik na ręczniki papierowe 12 szt. 3. Pojemnik na papier toaletowy w dużych rolkach 7 szt. 4. Pojemnik na płyn dezynfekcyjny 17 szt. 5. Uchwyt na papier toaletowy 20 szt. Część III 1. Poszwy 46 szt. 2. Poszewki 46 szt. 3. Prześcieradła 46 szt. 4. Koce 23 szt. 5. Poduszki szpitalne 23 szt. 6. Kołdry 23 szt. Część IV 1. Szafka szatniowa 26 szt. 2. Krzesło zespolone pięciosiedziskowe do poczekalni 1 szt. Wszelkie informacja dotyczący parametrów technicznych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, zawarte zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym dodatek nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ dla każdej części. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyto określenia typu ... lub wskazano nazwę własną produktu, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie wyposażenia o parametrach takich samych lub wyższych jak opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wskazane marki lub nazwy producenta określają klasę produktu. Przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad, posiadać wymagane atesty i certyfikaty. 1) Wykonawca zobowiązany jest udzielić na przedmiot zamówienia gwarancji zgodnie z zasadami określonymi we wzorze umowy i złożoną ofertą przetargową, licząc od daty podpisania protokołu przekazania przedmiotu umowy do użytkowania. Termin gwarancji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (jeżeli dotyczy) został wskazany w dodatku nr 1,2,3,4 do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy. 3) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na własny koszt w miejsce: Szpital Powiatowy w Radomsku, 97-500 Radomsko, ul. Jagiellońska 36..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 44.61.90.00 - Inne pojemniki 39.22.12.10 - Talerze 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.43.30 - Wiadra 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.51.25.00 - Poszewki na poduszki 39.51.11.00 - Koce 39.51.61.20 - Poduszki 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • W&W Design Katarzyna Kaczmarczyk, ul. Pokoju 8a/7, 40-859 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6341,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6907,19

  • Oferta z najniższą ceną: 6907,19 / Oferta z najwyższą ceną: 7957,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Trochimczyk i S-ka LINEA TRADE Import - Export Sp. j., ul. Wolności 68, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7235,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7589,10

  • Oferta z najniższą ceną: 7589,10 / Oferta z najwyższą ceną: 9997,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POZMEBEL Mateusz Gawroński Sp. j., ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12217,59

  • Oferta z najniższą ceną: 12217,59 / Oferta z najwyższą ceną: 15129,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.