eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MławaŚwiadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-24

Mława: Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego
Numer ogłoszenia: 278097 - 2011; data zamieszczenia: 24.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283186 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. A. Dobrskiej 1, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543240, faks 023 6543240.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego Hispeed Dual produkcji General Electric dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie w okresie 24 miesięcy i zakresie: 1. Okresowy przegląd techniczny (4 w czasie trwania umowy - 2 w ciągu roku): 1.1 Konsola operatorska - Czyszczenie komputerów składowych konsoli operatorskiej - Sprawdzenie poprawności działania wentylatorów chłodzących - Czyszczenie wnętrza konsoli oraz filtrów - Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne konsoli operatorskiej). 1.2 Gantry - Demontaż i czyszczenie modułu szczotek ślizgowych - Sprawdzenie stanu zużycia szczotek ślizgowych - Czyszczenie modułu slip-ring - Czyszczenie zespołu DAS (filtry) - Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne gantry). 1.3 Stół - Sprawdzenie mechaniczne poprawności działania stołu pacjenta (ruch wzdłużny, ruch up/down) - Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne stołu, pływający stół) 1.4 System - Sprawdzenie logów systemowych pod względem błędów krytycznych - Sprawdzenie stanu technicznego lampy rtg (poziom zużycia, ilość ewentualnych błędów ekspozycji) - Sprawdzenie jakości oraz poprawności odwzorowania obrazów TK 1.5 Wydanie certyfikatu sprawności urządzenia 2. Zapewnienie ciągłości działania lampy RTG - W przypadku uszkodzenia lampy, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowej nieużywanej lampy RTG (Zamawiający nie płaci ani za lampę ani za jej zamontowanie itp.), Testy akceptacyjne - każdorazowo po wymianie lampy - Diagnostyka urządzenia w przypadku uszkodzenia lampy rtg - Wykonanie niezbędnych kalibracji. 3. Pakiet serwisowy - Zdalna diagnostyka urządzenia - przez cały okres trwania umowy - Dostawa sprzętu na potrzeby łącza teleserwisowego. - Testy specjalistyczne - raz do roku zgodnie z wymogami ustawy - Call-serwis - nielimitowane konsultacje telefoniczne w godzinach 8.00-20.00..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług serwisowych tomografu komputerowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GE Medical Systems Polska Sp. z o.o., ul. Wołoska 9, 02-583 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 154000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 144266,70

  • Oferta z najniższą ceną: 144266,70 / Oferta z najwyższą ceną: 166050,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.