To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-07
Piekary Śląskie: Jednorazówka podstawowa
Numer ogłoszenia: 278113 - 2010; data zamieszczenia: 07.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117718 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. Dra Janusza Daaba, ul. Bytomska 62, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3934100, faks 032 3934141.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazówka podstawowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego podstawowego zgodnie z wymaganiami szczegółowo opisanymi w załączniku nr 4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 21 pakietów, na które można składać oferty oddzielnie. Pakiet 1 - Zestawy do podawania leków Pakiet 2 - waciki Pakiet 3 - wyroby diagnostyczne Pakiet 4 - pojemniki na mocz, zestawy do podawania leków, torby do gromadzenia płynów ustrojowych Pakiet 5 - akcesoria do drenażu Pakiet 6 - pojemniki na skalpele, kompresy, pojemniki ikosze na odpady i śmieci Pakiet 7 - probówki Pakiet 8 - akcesoria do drenażu Pakiet 9 - akcesoria do drenażu Pakiet 10 - akcesoria do drenażu Pakiet 11 - igły medyczne, strzykawki Pakiet 12 - urządzenia i przyrządy do infuzji, urządzenia i przyrządy do transfuzji Pakiet 13 - artykuły do infuzji Pakiet 14- artykuły do infuzji Pakiet 15 - sondy, pojemniki na mocz, Pakiet 16 - cewniki Pakiet 17 - Rękawice chirurgiczne Pakiet 18 - artykuły do infuzji Pakiet 19 - artykuły do infuzji Pakiet 20 - Wyroby diagnostyczne(żele usg EKG) Pakiet 21 - Artykuły do infuzji Wymagania szczegółowe: a)CZAS DOSTAWY - dwa dni robocze , dostawy pilne - jeden dzień roboczy b) DOSTAWA I SKŁADOWANIE TOWARU -towar należy dostarczać do apteki i składować w miejscu wskazanym przez pracownika apteki c)REKLAMACJA - reklamacje ilościowe i asortymentowe i cenowe muszą być rozpatrzone w ciągu trzech dni d) WYMAGANIA DLA PRODUKTÓW OFEROWANYCH: -każde opakowanie określone w opisie musi posiadać oznaczenie nazwy produktu, kodu produktu jeżeli taki istnieje, nazwy podmiotu odpowiedzialnego, serii, daty ważności, -wymagane są oznaczenia, instrukcje obsługi, ulotki w języku polskim e) WYMAGANIA DODATKOWE - Pakiet 11: Oferent chcący zaoferować strzykawki do pomp infuzyjnych inne niez opisane ( z prostopadłym wycięciem) zobowiązany jest do sprawdzenia kompatybilności oferowanych strzykawek z pompami posiadanymi w szpitalu -Pakiet 7 :szpital posiada automat do analizy OB.-Becton Dickinson Sedi 15 - proponowane probówki muszą być kompatybilne z tym aparatem lub oferent zobowiązany będzie do bez odrębnego wynagrodzenia użyczenia zamawiającemu na okres trwania umowy innego, kompatybilnego aparatu oraz przeszkolenia personelu. Zamawiający wymaga również aby na wszystkich probówkach zawierających antykoagulant znajdowały się znaczniki pobrania (zalecenie standardu ISO 6710) - Pakiet 14 : Zamawiający wymaga aby wszystkie produkty pochodziły od jednego producenta -Pakiet 10 : Oferent zobowiązany jest sprawdzić kompatybilność proponowanych worków z ssakami znajdującymi się w szpitalu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.10 - Torby do gromadzenia płynów ustrojowych 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.11.23 - Pojemniki na skalpele 33.14.11.19 - Kompresy 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.19.42.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji 33.19.41.20 - Artykuły do infuzji 33.14.16.41 - Sondy 33.14.12.00 - Cewniki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11021,00
Oferta z najniższą ceną: 11021,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11021,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR s.c., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15515,00
Oferta z najniższą ceną: 15515,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15515,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU ANMAR s.c., ul. Bławatków 6, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24468,5 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 37309,3
Oferta z najniższą ceną: 37309,3 / Oferta z najwyższą ceną: 37309,3
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pakiet nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A., ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36125,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24128,50
Oferta z najniższą ceną: 24128,50 / Oferta z najwyższą ceną: 32902,5
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pakiet nr 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33566,48
Oferta z najniższą ceną: 33566,48 / Oferta z najwyższą ceną: 33566,48
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Pakiet nr 7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Proplasma Sp. z o.o., ul. Ludwinowska 17k, 02-856 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45690,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50932,00
Oferta z najniższą ceną: 50932,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50932,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med. LTD, 72 New Bond Street, Mayfair, Londyn, kraj/woj. Zjednoczone Królestwo.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39376,00
Oferta z najniższą ceną: 39376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39376,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pakiet nr 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JTA Investment Sp. z o.o., ul. Bytomska 8, 61-403 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8292,5
Oferta z najniższą ceną: 8292,5 / Oferta z najwyższą ceną: 8292,5
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Pakiet nr 10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JAMRO P.H.-U., ul. Braci Mieroszewskich Pawilon B2-3, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6355,8
Oferta z najniższą ceną: 6355,8 / Oferta z najwyższą ceną: 6355,8
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Pakiet nr 11
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60463,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47018,3
Oferta z najniższą ceną: 47018,3 / Oferta z najwyższą ceną: 69331,29
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Pakiet nr 12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72540,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54360,28
Oferta z najniższą ceną: 54360,28 / Oferta z najwyższą ceną: 72642,3
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Pakiet nr 13
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKME Sp. z o.o, Sp. k.., ul. Postępu 1, 02-676 Warszawa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5350,00
Oferta z najniższą ceną: 5136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5897,84
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Pakiet nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96885,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98199,25
Oferta z najniższą ceną: 98199,25 / Oferta z najwyższą ceną: 110881,96
Waluta: PLN.
Część NR: 15
Nazwa: Pakiet nr 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego Zarys Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24217,5 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21256,09
Oferta z najniższą ceną: 21256,09 / Oferta z najwyższą ceną: 21256,09
Waluta: PLN.
Część NR: 16
Nazwa: Pakiet nr 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COVIDIEN POLSKA Sp. z o.o., Al.Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9630,00
Oferta z najniższą ceną: 9630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12037,5
Waluta: PLN.
Część NR: 18
Nazwa: Pakiet nr 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- Skamex Sp.z o.o. Sp. k., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27194,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26343,4
Oferta z najniższą ceną: 26343,4 / Oferta z najwyższą ceną: 26343,4
Waluta: PLN.
Część NR: 19
Nazwa: Pakiet nr 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JAMRO P.H.-U., ul. Braci Mieroszewskich Pawilon B2-3, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1401,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1551,5
Oferta z najniższą ceną: 1551,5 / Oferta z najwyższą ceną: 3317,00
Waluta: PLN.
Część NR: 21
Nazwa: Pakiet nr 21
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1363,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2327,26
Oferta z najniższą ceną: 2327,26 / Oferta z najwyższą ceną: 2327,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich - II
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Dostawa sprzętu IT składająca się z 2 części: Część 1 - Dostawa 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych Część 2 - Dostawa 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do dożylnego podawania cystostatyków wraz z dzierżawą pomp objętościowych, kompatybilnych z zestawami do dożylnej podaży leków cytostatycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SP ZOZ w Krasnymstawie
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.