Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-07
Jarosław: Wykonanie otworów studni głębinowych zastępczych S-1A i S-2A oraz studni awaryjnej S-3 wraz z likwidacją starych otworów studziennych S-1 i S-2 na terenie ujęcia wody podziemnej z utworów czwartorzędowych dla wodociągu grupowego w miejscowości Surochów
Numer ogłoszenia: 278146 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jarosław , ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6248610, faks 016 6248613.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.jaroslaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie otworów studni głębinowych zastępczych S-1A i S-2A oraz studni awaryjnej S-3 wraz z likwidacją starych otworów studziennych S-1 i S-2 na terenie ujęcia wody podziemnej z utworów czwartorzędowych dla wodociągu grupowego w miejscowości Surochów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie otworów studni głębinowych zastępczych S-1A i S-2A oraz studni awaryjnej S-3 wraz z likwidacją starych otworów studziennych S-1 i S-2 na terenie ujęcia wody podziemnej z utworów czwartorzędowych dla wodociągu grupowego w miejscowości Surochów (działki nr ewid. gr 149/1, 149/2, 158). Prace będą prowadzone w oparciu o Projekt Prac Geologicznych zatwierdzony decyzją Starosty Jarosławskiego nr OLR-IV.6530.2.2011 z dnia 26.08.2011 r. Zakres prac obejmuje: 1) odwiercenie otworów systemem mechanicznym obrotowo-udarowym na sucho (przy pomocy urządzenia H3-05HI lub równoważnym) zastosowaniem kolumny rur roboczych śr. 406 mm do głębokości ok. 21,0-22,0 m ppt (należy przewiercić całą miąższość osadów czwartorzędowych i ok. 3,0 m w trzeciorzędowych iłach krakowieckich), 2) zafiltrowanie otworów filtrami z rur PVC śr. 280 mm łączonych na gwint, składającymi się z następujących elementów: - rura podfiltrowa PVC śr. 280 mm, pełna z dnem prowadnikami do rur śr. 406 mm, dł.3,0 m, - część czynna filtra, którą stanowi rur PVC śr. 280 mm perforowana, owinięta żyłką nylonową grub. 2,5 -3,0 mm, w odstępach 5-6 mm i siatką filtracyjną nylonową 1x1mm, długości 5,0 m, - rura nadfiltrowa PVC śr.280 mm z prowadnikami do rur śr. 406 mm, dł.13,5 m (0,5 m nad powierzchnię terenu zabezpieczona nakładką wykonaną z zaślepionej rury stalowej), 3) wykonanie obsypki żwirowej ze żwiru granulowanego śr. 2-5 mm do głębokości 3,0 m ppt z sukcesywnym podciąganiem rur roboczych śr. 406 mm; przestrzeń ponad obsypką żwirową do powierzchni terenu należy wypełnić plastycznym iłem, 4) wykonanie badań i pomiarów w trakcie wiercenia otworów: a) pomiary głębokości nawierconego i ustabilizowanego zwierciadła wody, b) pobór próbek gruntu do analizy makroskopowej z każdej przewierconej, litologicznie odmiennej warstwy, nie rzadziej niż co 1,0 m, 5) wykonanie pompowań oczyszczających i pomiarowych (po odwierceniu i zafiltrowaniu otworu) : a) pompowania oczyszczające 24 godz. ( do uzyskania wody klarownej wolnej od drobnych ziaren piasku i zawiesiny mechanicznej); po zakończeniu pompowania otwór zachlorować, b) pompowania pomiarowe przy trzech ustalonych depresjach i odpowiadających im wydajnościach w czasie po 24 godz. każda rozpoczynając od najmniejszej depresji ( wielkość depresji zostanie ustalona na podstawie pompowania oczyszczającego ), 6) wykonanie pomiarów w trakcie pompowania oczyszczającego : a) pomiary wydajności i depresji, b) pomiary poziomu wody w otworze po zakończeniu pompowania - do czasu jego ustabilizowania, 7) wykonanie pomiarów i badań w trakcie pompowań pomiarowych : a) pomiary głębokości dynamicznego zwierciadła wody w otworze pompowanym w pierwszej godzinie trwania pracy pompy w odstępach minutowych tzn. po 2-giej, a następnie 5, 10, 20, 40 i 60 minutach i dalej co godzinę aż do zakończenia pompowania przy każdej kolejnej depresji, b) pomiary wydajności otworu co 1 godzinę, przy pomocy wodomierza, c) pomiary zwierciadła wody w starym otworze studziennym, co 3 godziny, d) pobór 2 - ch prób wody z każdego otworu do badań fizykochemicznych ( zakres badań: mętność , barwa, zapach, odczyn, przewodność elektryczna, żelazo, mangan, jon amonowy, azotyny i azotany) i bakteriologicznych (zakres: liczba bakterii grupy coli, Escherichia, Enterokoki); badania należy zlecić laboratorium posiadającym zatwierdzenie przez Państwową Inspekcję Sanitarną, 8) wykonanie pomiarów po zakończeniu pompowania pomiarowego : a) pomiar wzniosu zwierciadła wody w otworze pompowanym na początku w odstępach minutowych, a następnie co godzinę do chwili całkowitego ustabilizowania, 9) po wykonaniu całości prac wiertniczo-geologicznych, wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wykonanych otworów, 10) nadzór geologiczny na prowadzonymi pracami przez osoby posiadające wymagane uprawnienia, 11) opracowanie dokumentacji hydrogeolgicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód podziemnych oraz dokumentacji geologicznej likwidacji (starych) otworów wiertniczych - do zatwierdzenia przez starostę (marszałka), 12) opracowanie operatu wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z ujęcia obejmującego wykonane otwory studzienne i określone zasoby eksploatacyjne- do uzyskania pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych. 13) Do obowiązków Wykonawcy robót będzie należało również: a) zorganizowanie robót w sposób zapewniający nieprzerwaną pracę ujęcia wody, b) prowadzenie prac zgodnie z przepisami BHP, c) powierzenie prowadzenia nadzoru nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje w specjalności geologicznej , a) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. 14) Zamawiający zapewni: a) zasilanie w energię elektr., b) odprowadzenie wód z pompowania otworów, c) wycięcie drzew i krzewów w miejscu wykonywania odwiertów, Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 71.33.20.00 - Geotechniczne usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (trzy tysiące złotych). Wadium musi być wniesione do dnia 22.09.2011 r. , do godz. 12:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było wykonanie odwiertu studni głębinowych o głębokości min. 20 mb,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi podstawowymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia: wiertnica H3-05HI lub równoważna
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować pracownikiem, który posiada uprawnienia do sprawowanie nadzoru geologicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości oferty brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub - innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jarosław, 37-500 Jarosław, ul. Piekarska 5 - pok. Nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jarosław, 37-500 Jarosław, ul. Piekarska 5 - pok. Nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Przebudowa pomieszczeń sali gimnastycznej na żłobek wraz z pomieszczeniami przynależnymi w m. Munina
- Zakup i dostawa leków dla potrzeb Apteki szpitalnej
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
- Montaż doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Zamkowej, Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Garbarze - II etap, ul. Długosza + boczna, Budowa oświetlenia ul. Fredry + Miłosza (4 części)
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Opracowanie dokumentacji projektowej - Rozbudowa/przebudowa drogi wojewódzkiej nr 885 Przemyśl - Hermanowice - Granica Państwa na odcinku Przemyśl - Hermanowice
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Ruda
- Rozbudowa, przebudowa i remonty dróg gminnych na terenie gminy Sokoły
- Budowa studni głębinowych na potrzeby komunalnego ujęcia wód podziemnych w miejscowości Tarcze
- "Budowa studni głębinowej rezerwowej w m. Tokary, gm. Korczew"
więcej: Wiercenie studni wodnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.