eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockRemonty budynków 93A, 93B, 93C, 93D, 93E, 35A, 35B w ZUOP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-16

Otwock: Remonty budynków 93A, 93B, 93C, 93D, 93E, 35A, 35B w ZUOP
Numer ogłoszenia: 278182 - 2013; data zamieszczenia: 16.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych - Przedsiębiorstwo Państwowe , ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7180092, faks 22 7180257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: przedsiębiorstwo użyteczności publicznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty budynków 93A, 93B, 93C, 93D, 93E, 35A, 35B w ZUOP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych: a) Remont elewacji budynków magazynowych 93 A, 93 B, 93 C, 93D, b) Remont dachu budynków magazynowych 93 B i 93 C, c) Remont wiaty 93 E, d) Remont pomieszczeń wewnętrznych budynków 35 A i 35 B. 2. Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany w oparciu o dokumentację techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do siwz, w skład której wchodzi: a) Projekt Remontu Budynków Magazynowych b) Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót c) Przedmiar robót 3. Zakres robót budowlanych będzie obejmował prace: a) Naprawa elewacji budynków 93A, B, C, D, b) Wykonanie nowej opaski betonowej wokół budynków 93 A, B, C, D, c) Remont dachów budynków 93 B i 93 C, d) Przemurowanie kominów ponad dachami budynków 93 B i 93 C, e) Montaż nowych obróbek blacharskich i podokienników w budynkach 93 A, B, C, D, f) Wymianę rur spustowych oraz rynien w budynkach 93B i 93C, g) Wymianę stolarki okiennej, h) Zamurowanie otworów po zdemontowanej stolarce okiennej, i) Montaż blachy trapezowej do konstrukcji wiaty, j) Wykonanie nowego pokrycia dachowego wiaty 93E, k) Montaż nowych drzwi stalowych przesuwnych od strony północnej wiaty, l) Montaż drzwi stalowych jednoskrzydłowych od strony południowej, ł) Oczyszczenie i ponowne pomalowanie farbą antykorozyjną wszystkich elementów stalowych, m) Remont podjazdu do wiaty 93 E, n) Wymianę bramy wjazdowej na teren wiaty 93E, o) Naprawę tynków wewnętrznych, posadzek oraz pomalowanie ścian oraz sufitów pomieszczeń wewnętrznych w budynkach w budynkach 35 A i 35 B. 4. Prace będą wykonywane na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych w Świerku,, który jest zakwalifikowany jako teren nadzorowany w rozumieniu ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.276 z poźn. zm.) tj. teren objęty specjalnym nadzorem w celu ochrony przed promieniowaniem jonizującym.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające będą dotyczyć poszczególnych pozycji zakresu rzeczowego opisanych w pkt. II.1.3)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.00 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca w razie korzystania z potencjału innych podmiotów powinien przedstawić Oświadczenie innych podmiotów o spełnieniu warunków, do udzielenia wykonawcy swojego potencjału - wykaz zrealizowanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, realizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających rodzajem jak przedmiot zamówienia - min. 1 robota budowlana o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych brutto oraz wykazanie, że zostały one wykonane należycie (referencje lub protokoły zdawczo - odbiorcze potwierdzające wykonanie dostaw), Wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia posiadający uprawnienia: - 1 osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający zastrzega, iż warunkiem dopuszczenia Wykonawcy do wykonywania pracy jest: 1) wyrażenie zgody przez pracowników Wykonawcy na objęcie ich kontrolą dozymetryczną, gdyż prace te będą wykonywane na terenie nadzorowanym i kontrolowanym w rozumieniu ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2010 r. poz.264), 2) posiadanie przez każdego pracownika wykonującego pracę paszportu dozymetrycznego, 3) odbycie przez każdego pracownika przeszkolenia przeprowadzonego przez Zamawiającego w zakresie ochrony przed promieniowaniem jonizującym, 4) dopuszczenie pracowników Wykonawcy do pracy w narażeniu na promieniowanie jonizujące, potwierdzone przez lekarza orzecznika posiadającego uprawnienia do wydawania takich orzeczeń. Koszt badań ponoszą oferenci. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, oferenci zobowiązani są dołączyć do oferty przetargowej. Wybrany wykonawca przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia publicznego będzie zobowiązany przedstawić dokumenty i spełnić warunki, o których mowa w pkt. 2 - 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 Ustawy - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych tych podmiotów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 Ustawy Wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia posiadający uprawnienia: - 1 osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 1 osobą o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający zastrzega, iż warunkiem dopuszczenia Wykonawcy do wykonywania pracy jest: 1) wyrażenie zgody przez pracowników Wykonawcy na objęcie ich kontrolą dozymetryczną, gdyż prace te będą wykonywane na terenie nadzorowanym i kontrolowanym w rozumieniu ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2010 r. poz.264), 2) posiadanie przez każdego pracownika wykonującego pracę paszportu dozymetrycznego, 3) odbycie przez każdego pracownika przeszkolenia przeprowadzonego przez Zamawiającego w zakresie ochrony przed promieniowaniem jonizującym, 4) dopuszczenie pracowników Wykonawcy do pracy w narażeniu na promieniowanie jonizujące, potwierdzone przez lekarza orzecznika posiadającego uprawnienia do wydawania takich orzeczeń. Koszt badań ponoszą oferenci. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, oferenci zobowiązani są dołączyć do oferty przetargowej. Wybrany wykonawca przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia publicznego będzie zobowiązany przedstawić dokumenty i spełnić warunki, o których mowa w pkt. 2 - 4

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy ustala się w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy z Wykonawcą w zakresie zmiany: 1. wynagrodzenia w wyniku zmiany urzędowej stawki VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na realizację Umowy, 2. wynagrodzenia z przyczyn wcześniej nie możliwych do przewidzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 3. terminu realizacji dostawy z przyczyn wcześniej nie możliwych do przewidzenia, 4. sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zaproponowanego przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 5. sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Zmiana umowy musi być dokonana poprzez sporządzenie Aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuop.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych Przedsiębiorstwo Państwowe 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 13:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych Przedsiębiorstwo Państwowe 05-400 Otwock ul. Andrzeja Sołtana 7 budynek R1, pokój 215.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.