Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-13
Leżajsk: Wykonanie prac projektowych związanych z przygotowaniem do realizacji remontu i modernizacji budynku biblioteki publicznej przy ul. Jarosławskiej nr 1 w Leżajsku
Numer ogłoszenia: 278196 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Kultury w Leżajsku , ul. Mickiewicza 65, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 0-17 242 11 34, faks 0-17 242 11 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mck.lezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych związanych z przygotowaniem do realizacji remontu i modernizacji budynku biblioteki publicznej przy ul. Jarosławskiej nr 1 w Leżajsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych związanych z przygotowaniem do realizacji remontu i modernizacji budynku biblioteki publicznej przy ul. Jarosławskiej nr 1 w Leżajsku. Budynek dawnego Domu Ludowego Ukraińskiego Towarzystwa Proświta - obecnie budynek Miejskiego Centrum Kultury - Biblioteki Publicznej im. Stanisława Wyspiańskiego w Leżajsku przy ul. Jarosławskiej 1 wpisany jest do rejestru zabytków nieruchomych województwa podkarpackiego pod numerem rejestru: A -212 (decyzja z dnia 30.03.2007 r.). Przewidywany do wykonania zakres prac remontowo-modernizacyjnych obejmuje 1. Modernizację dachu polegającą na: a) przywróceniu pierwotnego wyglądu (kształtu dachu) wraz z wymianą pokrycia z blachy i rynien (na pokrycie z dachówki - odpowiadającej pierwotnie zastosowanej), b) niezbędny remont drewnianej więźby dachowej, c) remont instalacji odgromowej. 2. Remont górnego stropu drewnianego. 3. Niezbędne wzmocnienie konstrukcji całego budynku. 4. Remont pomieszczeń piwnic wraz z ich adaptacją na potrzeby biblioteki. 5. Modernizację pomieszczeń sanitarnych wraz z wykonaniem toalety dla niepełnosprawnych. 6. Remont elewacji i cokołu budynku (w tym: przywrócenie pierwotnego wyglądu i kolorystyki). 7. Częściowe rozebranie komina (do wysokości niezbędnej dla obsługi gazowego kotła c.o.). 8. Modernizację stolarki: a) wymiana stolarki okiennej z zachowaniem istniejącego wyglądu i kształtu, b) wymiana stolarki drzwiowej, 9. Likwidację boazerii we wszystkich pomieszczeniach. 10. Modernizację instalacji centralnego ogrzewania (wymiana rur i grzejników). 11. Wymianę instalacji elektrycznej z uwzględnieniem zainstalowania systemów alarmowych, p.poż. i przeciw włamaniowych. 12. Modernizację instalacji wodno-kanalizacyjnej. 13. Remont i modernizację pomieszczeń wewnętrznych. 14. Modernizację tarasu od strony północno-wschodniej polegającą na jego poszerzeniu i zadaszeniu. 15. Modernizację kanalizacji deszczowej wokół budynku. 16. Wykonanie izolacji pionowej fundamentów. 17. Zagospodarowanie terenu. 18. Przystosowanie budynku do użytku dla osób niepełnosprawnych. 19. Inne prace remontowe i modernizacyjne wynikające z wykonanych ekspertyz i oceny stanu technicznego budynku. Zakres opracowania projektowego obejmuje kompleksową dokumentację projektowo - kosztorysową niezbędną dla realizacji remontu i modernizacji budynku biblioteki publicznej przy ul. Jarosławskiej nr 1 w Leżajsku zawierającą w szczególności: - niezbędne podkłady i opracowania geodezyjne dla zakresu opracowania, - ekspertyzę geologiczną - badanie skarpy pod względem geologicznym wraz z oceną jej stateczności, a w przypadku konieczności jej zabezpieczenia - projekt niezbędnych do wykonania prac, - ocena stanu technicznego budynku (na podstawie oględzin, badań i sprawdzeń - do wykorzystania są opracowania i dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do specyfikacji) wraz z zaprojektowaniem niezbędnych prac zabezpieczających budynek, - inwentaryzacja architektoniczno budowlana całego budynku obejmująca rzuty piwnic, parteru, pietra, strychu, niezbędne przekroje i elewacje. - materiały do decyzji o warunkach zabudowy, - projekty budowlane i wykonawcze niezbędne dla wykonania prac remontowo medernizacyjnych dla poszczególnych branż: zagospodarowanie terenu, architektoniczno-budowlane, instalacyjne, - 5 egz. - inne opracowanie niezbędne do realizacji zadania - 5 egz. - specyfikacje techniczne i przedmiar robót - 2 egz. - kosztorysy inwestorskie zawierające również przedmiary robót z wyliczeniem ich ilości - 2 egz, - inne opracowania niezbędne dla realizacji zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 2000III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest przygotowanie oferty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożenie jej w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności: - - dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów (w tym wypełnionego i podpisanego formularza oferty, i niezbędnych oświadczeń), - - wykonanie przez Wykonawcę rocznie przynajmniej jednego podobnego zamówienia, - - osiągania rocznych przychodów ze sprzedaży podobnych usług w wysokości co najmniej 100.000 zł, - - zaakceptowanie warunków płatności: płatność następować będzie po wykonaniu i odebraniu poszczególnych etapów robót, w terminie do 30 dni od dostarczenia rachunku do zamawiającego..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Można przedkładać kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy przedłożyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - uprawnienia do wykonywania funkcji projektanta we właściwej specjalności: konstrukcyjne, architektoniczno-budowlane, instalacyjne zakresie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania itp. - zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego aktualne na dzień składania ofert. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i innych składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwych organów, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez zamawiających), - wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe albo jego części (np. rachunku zysków i strat), a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to przedkłada dokumenty za ten okres..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mck.lezajsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Mickiewicza 65, 37-300 Leżajsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę dróg na terenie miasta Leżajska",
- Remont cząstkowy dróg powiatowych emulsją i grysami oraz mieszanką mineralno-asfaltową w roku 2025
- "Budowa wiaty służącej celom gospodarki leśnej wraz z infrastrukturą techniczną" - III postępowanie
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych - w sezonie 2025/2026
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Leżajsk
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Wykonanie dokumentacji projektowej wymiany grzejników i instalacji rozdzielczej wraz z jej wykonaniem w systemie "projektuj i buduj" - budynek mieszkalny przy ul. Płockiej 7A w Warszawie.
- "Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.