eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówWYKONANIE GADŻETÓW - KALENDARZY PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Hrubieszów: WYKONANIE GADŻETÓW - KALENDARZY PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA
Numer ogłoszenia: 278219 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263281 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE GADŻETÓW - KALENDARZY PROMUJĄCYCH PODREGION GOTANIA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU OD WIZJI DO NOWOCZESNEGO ZARZĄDZANIA PODREGIONEM GOTANIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gadżetów - kalendarzy promujących podregion Gotania w ramach projektu Od wizji do nowoczesnego zarządzania podregionem Gotania w ilości 1000 kompletów. Kalendarze zostaną wykonane dla 10 gmin uczestniczących projekcie: Miasto Hrubieszów Gmina Hrubieszów Gmina Werbkowice Gmina Trzeszczany Gmina Tomaszów Lubelski Gmina Uchanie Gmina Mircze Gmina Dołhobyczów Gmina Tyszowce Gmina Komarów-Osada W skład 1 kompletu wchodzi: 1. Kalendarz książkowy A5 dzienny okleina termoprzebarwialna w brązowym kolorze z tekstylną fakturą na całej powierzchni - 500 szt. okleina termoprzebarwialna w czarnym kolorze z tekstylną fakturą na całej powierzchni - 500 szt. format: 143 x 203 +/-5 mm (A5) objętość: 360 strony +/-10 stron perforacja narożników 2 rzędy registrów panoramicznych układ kalendarium: dzień na stronie Gramatura 70 gram offset biały lub chamois oprawa twarda piankowana narożnik okładki okrągły narożnik bloku okrągły część informacyjna, mapy - 16 stron - Warszawa -mapa samochodowa - Łódź - mapa samochodowa - Kraków - mapa samochodowa - Wrocław - mapa samochodowa - Poznań - mapa samochodowa - Szczecin - mapa samochodowa - Bydgoszcz - mapa samochodowa - Lublin - mapa samochodowa - Polska mapa samochodowa - Niemcy mapa samochodowa (2 strony) - Europa mapa polityczna (2 strony) -Polska mapa administracyjna Część informacyjna kalendarza zawiera: - stronę z danymi personalnymi - planer roczny - 24 strony - dni świąteczne na świecie - święta ruchome - kalendarz skrócony 2014 oraz 2015 - tył kalendarza przed mapami wymienny notes teleadresowy, registrowany, 24 strony kalendarium szaro-bordowe w jęz. PL, GB, F, RU, D 2 tasiemki bordo+popiel 3 mm Oprawa: miękka, na gąbce, delikatna, matowa powierzchnia Kolor okładki kalendarza: brąz - 500 szt. (odcień uzgodniony z Zamawiającym) czarny - 500 szt. (odcień uzgodniony z Zamawiającym) Znakowanie: grawer laserowy: I i IV strona okładki Wykonawca wykona 10 różnych projektów kalendarza dla każdej z 10 gmin uczestniczących w projekcie (po 100 szt. kalendarzy dla każdej gminy - 50 szt. brąz i 50 szt. czarny): Miasto Hrubieszów Gmina Hrubieszów Gmina Werbkowice Gmina Trzeszczany Gmina Tomaszów Lubelski Gmina Uchanie Gmina Mircze Gmina Dołhobyczów Gmina Tyszowce Gmina Komarów-Osada Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić próbne projekty kalendarzy, w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowanie przez Zamawiającego. Wykonawca prześle do Zamawiającego próbne projekty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnych projektów zgłosi swoje uwagi do nich bądź zaakceptuje otrzymane projekty, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adres strony internetowej gminy dla której będzie wykonywany. Na kalendarzach powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać mieć zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. 2. Kalendarz trójdzielny Wymiary kalendarza: 315 x 765 mm +/- 10 mm Główka kalendarza: projekt wg zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego wymiary: 315 x 195 mm (+/- 10 mm) ilość kolorów: 4+0 (nadruk w pełnym kolorze) zabezpieczona lakierem UV, oklejana na tekturze z efektem wypukłości (kaszerowana) Plecki (spód kalendarza): - papier: karton min. 350 g/m2 - nadruk na pleckach w dwóch dowolnych kolorach - miejsce na reklamę: trzy paski 315 x 45 mm (+/- 5 mm), Kalendarium: - papier: offset 90 g/m2 - naklejane - trójkolorowe (środkowe kalendarium żółte lub błękitne) - trzyjęzyczne (PL, GB, D) - każda część kalendarium zawiera święta i imieniny w języku polskim - kalendarz zawiera przesuwane okienko wskazujące aktualną datę Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić projekt próbny kalendarza, w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, do zaakceptowania przez Zamawiającego. Próbny projekt Wykonawca prześle do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: prg_hrubieszow@o2.pl Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania próbnego projektu zgłosi swoje uwagi do niego bądź zaakceptuje otrzymany projekt, o czym poinformuje Wykonawcę drogą elektroniczną. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zdjęcia do wykorzystania przy wykonywaniu projektu. Projekt kalendarza powinien zawierać dane teleadresowe oraz adresy stron internetowych 10 gmin. Na kalendarzu powinny być zamieszczone logotypy SWISS CONTRIBUTION, Bundeslogo, herby Instytucji Realizującej i Partnerów Projektu (10 gmin) oraz logotyp Gotanii. Pozostałe treści, kolory zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie Informacji i Promocji w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Kolory oznakowania, zgodnie z wytycznymi przekazanymi przez Zamawiającego. UWAGA! Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92 - Kalendarze 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grafpol Agnieszka Blicharz-Krupińska, ul. Czarnieckiego 1, 53-650 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34194,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.