Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Lubin: Dostawa wyrobów medycznych wg. 18 cześci.
Numer ogłoszenia: 27822 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie , ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, faks 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych wg. 18 cześci..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych wg. 18 części zgodnie z wykazem ilościowo-asortymentowym tj. załącznikiem nr 3 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1 - 4 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i w celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia przedstawią Zamawiającemu : - oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do oferty. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią oświadczenie, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z treścią Załącznika Nr 4 do oferty. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i w tym celu przedstawią Zamawiającemu : - oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do oferty oraz złożą wymagane w pkt. 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty . 2. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie : a) oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896 - Załącznik Nr 5 do oferty. Zamawiający zastrzega sobie ponadto możliwość żądania próbek wyrobów w celu identyfikacji z opisem przedstawionym w siwz. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3. Zasady oceny spełnienia warunków w przypadku złożenia oferty wspólnej a) Warunki opisane w pkt. 1 lit.a i 1 lit.d winien spełnić każdy z podmiotów osobno. b) Warunki opisane w pkt. 1 lit.b i 1 lit.c mogą spełniać Wykonawcy występujący wspólnie. 4. Oferty składane przez Wykonawców występujących wspólnie. a) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. c) Wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. d) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę i odpowiedzialność tych Wykonawców. 5. Dokumentowanie spełnienia warunków przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 lit.a i 1 lit.d, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 lit.a. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego i dołączone do Formularza oferty mogą być a) przedstawione w formie oryginału, b) przedstawione w formie kopii potwierdzonej - Za zgodność z oryginałem - przez uprawnione osoby. Zamawiający zaleca aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba - osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Załącznik Nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy - Załącznik Nr 2 do oferty. c) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e) oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - Załącznik Nr 4 do oferty f) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. g) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. h) oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896 - Załącznik Nr 5 do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Bema 6
59-300 Lubin
pok. nr 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Bema 6 59-300 Lubin pok. nr 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy do przetaczania krwi i preparatów krwi, przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych, przedłużacze do pomp infuzyjnych, przedłużacze do pomp infuzyjnych - 4 pozycje według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do zniecz. podpajęcz z dłuższym uchw., przyrządy do wielokrotnej aspiracji, zestawy do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego - 6 pozycji według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pomiaru ośrodkowego ciśnienia żylnego, skala pomiarowa do OCZ - 2 pozycje według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły - 3 pozycje według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne - 3 pozycje według załącznika ne 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czterokomorowy system drenażu klatki piersiowej, zestawy do pobierania popłuczyn z drzewa oskrzelowego - 2 pozycje według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy Flokare do żywienia dojelitowego - 4 pozycje według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanki odbytnicze, pensety medyczne, woreczeki do pobier moczu, Woreczki do dobowej zbiórki moczu - 6 pozycji według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System zamknięty do odsysania pacjenta do rurek intubacyjnych, filtry oddechowe, wymienniki ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych - 5 pozycji według załącznka nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do punkcji jamy brzusznej, zestawy do punkcji jamy opłucnej - 2 pozycje według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy infuzyjne ze skrzydełkami - 4 pozycje według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne - 2 pozycje według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice pudrowane chirurgiczne lateksowe - 6 pozycji według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki do żył centralnych, zestawy do tętnicy udowej, kaniula dotętnicza, kaniula dożylna pediatryczna - 6 pozycji według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobierania wydzieliny z tchawicy - 1 pozycja według załącznika ne 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowce na kamerę do artroskopu i laryngoskopu - 1 pozycja według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek do godzinowej zbiórki moczu - 1 pozycja według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.04.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wyroby medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty do kości korowej samogwintujące - 1 pozycja według załącznika nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki nr 109/90 w miejscowości Chróstnik.
- Dostawy artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
- "Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie."
- Świadczenie ochrony fizycznej obiektu Starostwa Powiatowego w Lubinie oraz monitorowania obiektu za pomocą telewizji dozorowej, ochrony przed kradzieżą z włamaniem, dewastacją lub zniszczeniem
- "Sprzedaż paliw płynnych do pojazdów służbowych w ramach utworzonej przez Powiat Lubiński grupy zakupowej"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie akcelerometrów do badań naukowych w Instytucie Nauk o Zdrowiu
- Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów leczenia migotania przedsionków metodą PFA wraz z dzierżawą konsoli oraz zamykaczy tętniczych dla potrzeb O/Kardiologii wg zadań 1-2
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.