Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Strzelce Opolskie: Dostosowanie 12-stu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 278231 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, fax. 077 4612763.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie 12-stu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich do potrzeb osób niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy: 1)Modernizacja 12 szt. łazienek w Szpitalu w Strzelcach Opolskich, z przeznaczeniem na łazienki przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, polegająca na: a)demontażu istniejących przyborów armatury, instalacji i pionów wodno-kanalizacyjnych, instalacji elektrycznej oraz osprzętu elektrycznego, b)montażu ww. elementów, c)demontażu płytek ceramicznych i wykładziny podłogowej, d)ułożeniu płytek ceramicznych i podłogowych, e)demontażu stolarki drzwiowej, f)montażu stolarki drzwiowej, g)montażu 12-stu wentylatorów mechanicznych w istniejących kanałach, h)wyburzeniu ścian działowych. 2 Rodzaj materiałów demontażowych: a)Instalacje wodne - ocynkowane b)Instalacje kanalizacyjne - żeliwo i pcv c)Instalacje elektryczne - aluminiowo-miedziane d)Ściany z cegły pełnej e)Umywalki, wanny, brodziki, ustępy. 3 Rodzaj montowanych materiałów: a)Instalacje wodne - PCV b)Kanalizacja - PCV c)Instalacje elektryczne - miedź 4 Lokalizacja: a)III piętro - a.2 Łazienki - Oddział Wewnętrzny, b.2 Łazienki - Oddział Ginekologiczny b)II piętro a.4 Łazienki - Oddział Dziecięcy c) piętro - 4 Łazienki - Oddział Chirurgii d) Parter - 2 Łazienki - Apteka 5 Zamawiający część materiałów i urządzeń dostarczy Wykonawcy we własnym zakresie. W takim przypadku w Przedmiarze Robót przy danej pozycji przedmiarowej zaznaczono ten fakt zapisem: do zakupu przez inwestora. Zakup inwestorski dotyczy następujących rodzajów przedmiotów: a)drzwi, b)płytki ceramiczne, c)przybory (umywalki, ustępy, brodziki), d)uchwyty. Wykonawca winien odpowiednio oszacować daną pozycję przedmiarową, z pominięciem kosztu zakupu takich materiałów i urządzeń. 6 Wykonawca winien zapoznać się z terenem robót, celem oszacowania rzeczywistego zakresu robót. 7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Przedmiarze Robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 8 Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie Przedmiaru robót, zawierający kalkulację poszczególnych składników ceny ryczałtowej. 9 Informacja o możliwości składania ofert częściowych:. Nie dopuszcza się. 10 Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń. 3. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, w oryginale lub kopia potwierdzona notarialnie, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt.1. 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy, składanych na Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty, o których mowa w pkt.1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 5 W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b) jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6 W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1 składają dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzone i podpisane przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni: www.szpital.strzelce-op.pl/przetargi.htm).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Op..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi realizację projektu - Dostosowanie 12-stu pomieszczeń higieniczno-sanitarnych Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich do potrzeb osób niepełnosprawnych - w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami, realizowanego i współfinansowanego ze środków PFRON. 2. Wykonawcy oprócz dokumentów o których mowa w pkt. III.2) winni do oferty dołączyć: - Prezentację oferenta (Zał. 1 do SIWZ) - Druk ofertowy (Zał. 2 do SIWZ) - Kosztorys ofertowy. 3.Termin wykonania zamówienia - 1.12.2008r. - 11.02.2009r., wg następującej kolejności robót: Strona lewa - Odziały: Dziecięcy, Chirurgia, Apteka, Strona prawa - Oddziały: Ginekologiczny, Chirurgii. Podany termin realizacji zamówienia ma charakter warunkowy, uzależniony od zakończenia postępowania przetargowego i zawarcia ważnej umowy do 1.12.2008r. W przypadku przedłużenia trwania przetargu odpowiednio ulega przesunięciu termin realizacji zamówienia..
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Modernizacja oświetlenia ulicznego z zastosowaniem energooszczędnych rozwiązań
- "Remonty nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie Powiatu Strzeleckiego przy użyciu mieszanki mineralno - asfaltowej"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa drogi gminnej relacji Zdziar Wielki - Zdziar Łopatki - Krawięczyn - Nowe Żochowo na odcinku od km 0+000,00 do km 0+408,10
- "Odbudowa mostu ul. Martwa (powódź wrzesień 2024)"
- "Budowa drogi gminnej w miejscowości Krzywanice
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w Płotowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.