eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Remont elewacji wraz z wymianą pokrycia dachu budynku przy ul. Rynek 35 w Drobinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Drobin: Remont elewacji wraz z wymianą pokrycia dachu budynku przy ul. Rynek 35 w Drobinie
Numer ogłoszenia: 278244 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Drobin , ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, tel. 024 2601441 w. 107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji wraz z wymianą pokrycia dachu budynku przy ul. Rynek 35 w Drobinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont elewacji wraz z wymianą pokrycia dachu budynku przy ul. Rynek 35 w Drobinie . Remont elewacji budynku w zakresie - tynki - całkowita renowacja , jego konserwacja i malowanie - elementy zdobnicze - oczyszczenie istniejących fragmentów gzymsu ich wzmocnienie i konserwacja , uzupełnienie ubytków, odtworzenie opasek okiennych - wykonanie izolacji pionowej; - wymiana obróbek blacharskich - wymiana stolarki okiennej; - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana pokrycia dachu . Szczegółowo przedmiot zamówienia określa zatwierdzona dokumentacja projektowa , przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności . Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia . Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności .Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia typu wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym , betoniarka wolnospadowa elektryczna, samochód dostawczy min 0,9 t , samochód samowyładowawczy min 5 t, żuraw okienny przenośny, rusztowanie rurowe . Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności dysponują osobami posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł . Udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace . Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Przedłożą kosztorys wykonany na podstawie przedmiaru robót . Komisja przetargowa dokona oceny formalnej i merytorycznej załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a .Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. b. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. c. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. e . Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pkt 1.a, 1.c , 1.d, 1.e składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, względnie organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty : - wykazu, co najmniej 1 wykonanej i zakończonej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlanej z zakresu obiektów oświatowych o wartości minimum 60.000 zł brutto , z podaniem daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający miejsce, termin, wartość i zakres wykonanych robót oraz , że robota budowlana została zakończona i wykonana należycie. - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca . Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający że wykonawca dysponuje sprzętem typu wyciąg jednomasztowy z napędem elektrycznym , betoniarka wolnospadowa elektryczna, samochód dostawczy min 0,9 t , samochód samowyładowawczy min 5 t, żuraw okienny przenośny, rusztowanie rurowe . - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. - Wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , Wymagane jest wykazanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , posiadającymi określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej kierownik budowy . Osoba pełniąca funkcję kierownika musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował . 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty 50.000 zł . Ponadto niezbędnymi dokumentami, które muszą złożyć podmioty występujące w niniejszym postępowaniu są: a. Oświadczenie informujące, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. b. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - umowa spółki regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierająca co najmniej : - oznaczenie stron umowy, - określenie celu gospodarczego powstania podmiotu występującego wspólnie, który musi obejmować całość przedmiotu zamówienia, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że podmiot występujący wspólnie musi być powołany najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert, - sposób reprezentacji podmiotu występującego wspólnie musi być potwierdzony załączonym do umowy pełnomocnictwem, o którym mowa poniżej, - oświadczenie o zobowiązaniu się do realizacji niniejszego zamówienia w przypadku wyboru oferty podmiotu występującego wspólnie, - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności wobec zamawiającego podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie, obejmującej okres realizacji niniejszego zamówienia oraz okresy udzielonych przez podmioty wchodzące w skład podmiotu występującego wspólnie gwarancji i rękojmi, - oświadczenie o dokonywaniu zmian w umowie regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie tylko za zgodą zamawiającego. - pełnomocnictwo udzielone jednemu z podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia do reprezentacji w niniejszym postępowaniu, podpisania oferty i umowy oraz składania innych oświadczeń w toku postępowania i po jego zakończeniu, udzielonego przez wszystkich uprawnionych przedstawicieli podmiotów wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. - zakres dostaw objętych niniejszym zamówieniem realizowanych przez poszczególnych Wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie o udzielenie zamówienia c. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, według wzoru załączonego do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym . d. Zaakceptowany i parafowany na każdej stronie wzór umowy ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drobin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej zamawiającego www.drobin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Drobinie ul. Piłsudskiego 12 09-210 Drobin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.