To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-20
Łódź: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ RATOWNIKÓW NA TERENIE PŁYWALNI WODNY RAJ W ŁODZI W OKRESIE 12 MIESIĘCY
Numer ogłoszenia: 278261 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252995 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Ks. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 417, faks 42 6367980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ RATOWNIKÓW NA TERENIE PŁYWALNI WODNY RAJ W ŁODZI W OKRESIE 12 MIESIĘCY.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez ratowników na terenie pływalni Wodny Raj MOSiR w Łodzi w okresie 12 miesięcy, a w szczególności: Świadczenie usług przez ratowników na terenie pływalni Wodny Raj w okresie od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r. Zakres zlecenia pływalnia Wodny Raj, przy ul. Wiernej Rzeki 2 1. Obsługa pływalni krytej - 3 stanowiska ratownicze 2. Rozpoczęcie pracy i dozorowanie pływalni w godzinach: poniedziałek - piątek 7.00 - 22.00 - 15 godzin dziennie sobota 10.00 - 22.00 - 12 godzin niedziela 10.00 - 21.00 - 11 godzin 3. Wykaz godzin: a) styczeń - 31 dni - 1 dzień x 8 godzin = 8 godziny (1 stycznia - 13.00 - 21.00) - 22 dni x 15 godzin = 330 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 Razem = 430 godziny b) luty - 28 dni - 20 dni x 15 godzin = 300 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 Razem = 392 godziny c) marzec - 31 dni - 21 dni x 15 godzin = 315 - 5 sobót x 12 godzin = 60 - 5 niedziel x 11 godzin = 55 Razem = 430 godziny d) kwiecień - 30 dni ( z wyłączeniem 19 i 20 kwietnia) - 21 dni x 15 godzin = 315 - 3 soboty x 12 godzin = 36 - 3 niedziele x 11 godzin = 33 - 1 dzień x 8 godzin = 8 Razem = 392 godziny e) maj - 31 dni - 21 dni x 15 godzin = 315 - 5 sobót x 12 godzin = 60 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 - 1 dzień x 12 godzin = 12 (1 maja) Razem = 431 godziny f) czerwiec - 30 dni - 20 dni x 15 godzin = 300 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 5 niedziel x 11 godzin = 55 - 1 dzień x 12 godzin = 12 (19 czerwca - Boże Ciało) Razem = 415 godziny g) lipiec - 31 dni - 23 dni x 15 godzin = 345 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 Razem = 437 godziny h) sierpień - 31 dni - 21 dni x 15 godzin = 315 - 5 sobót x 12 godzin = 60 - 5 niedziel x 11 godzin = 55 Razem = 430 godziny i) wrzesień - 18 dni (z wyłączeniem od 01 - 12 .09.2013 - przerwa technologiczna) - 12 dni x 15 godzin = 180 - 3 soboty x 12 godzin = 36 - 3 niedziele x 11 godzin = 33 Razem = 249 godziny j) październik - 31 dni - 23 dni x 15 godzin = 345 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 Razem = 437 godziny k) listopad - 29 dni (z wyłączeniem 01.11.2013 r.) - 20 dni x 15 godzin = 300 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 5 niedziel x 11 godzin = 55 Razem = 403 godziny l) grudzień - 29 dni (z wyłączeniem 25.12.2013 r) - 19 dni x 15 godzin = 285 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 - 3 dni x 8 godzin = 24 (24, 26, 31 grudnia) Razem = 401 godziny Łącznie - 4847 godzin 4847 godziny x 3 ratowników = 14.541 godzin dodatkowo soboty 8.00 - 10.00 - 1 stanowisko ratownicze tj. 40 sobót x 2 godziny x 1 ratownik = 80 godzin RAZEM: 14.541 + 80 = 14.621.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.00.00 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
RATOWNICTWO WODNE SZKOŁA PŁYWANIA I SPORTÓW WODNYCH MILAN WILHELMI
- Ratownictwo Wodne Szkoła Pływania i Sportów Wodnych Milan Wilhelmi, ul. Rojna 69 A, 91-134 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204694,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 175452,00
Oferta z najniższą ceną: 175452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 214928,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona fizyczna budynków i parkingu IEn-PIB O/Łódź ITC w latach 2025-2026
- ZAKUP PALIW DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM
- DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina" - III POSTĘPOWANIE
- Wykonanie okresowej kontroli technicznej obiektów inżynierskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.