Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-20
Legnica: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer ogłoszenia: 278304 - 2015; data zamieszczenia: 20.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych szczegółowo opisanych w załącznikach ofertowych - Pakietach Nr części Numer i nazwa Pakietu 1 Pakiet 1 - STRZYKAWKI RÓŻNE 2 Pakiet 2 - CEWNIKI DO ODSYSANIA GÓRNYCH DRÓG ODDECHOWYCH 3 Pakiet 3- IGŁY TRANSFEROWE DO PODAWANIA LEKÓW 4 Pakiet 4 - WORKI DO DOBOWEJ ZBIÓRKI MOCZU 5 Pakiet 5 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE 6 Pakiet 6 - ZAMKNIĘTY SYSTEM POBIERANIA KRWI ASPIRACYJNO-PRÓŻNIOWY 7 Pakiet 7 - FILTRY DO INSUFLATORA 8 Pakiet 8 DRENAŻ CZTEROKOMOROWY ORAZ POJEMNIKI DO TLENOTERAPII 9 Pakiet 9 - FILTRY ANTYBAKTERYJNE DO OBWODÓW ODDECHOWYCH 10 Pakiet 10 - AKCESORIA DO TOALETY PACJENTÓW (Pozycja 1 ) 11 Pakiet 10 - AKCESORIA DO TOALETY PACJENTÓW (Pozycja 2) 12 Pakiet 10 - AKCESORIA DO TOALETY PACJENTÓW (Pozycja 3) 13 Pakiet 10 - AKCESORIA DO TOALETY PACJENTÓW (Pozycja 4) 14 Pakiet 11 - SYSTEM DO BEZPIECZNEGO ROZPUSZCZANIA LEKU 15 Pakiet 12 - DRENY DO DRENAŻU OPŁUCNEJ 16 Pakiet 13 - OSTRZA WYMIENNE 17 Pakiet 14 - KANIULE DO DŁUGOTRWAŁYCH WLEWAŃ DOŻYLNYCH OBWODOWYCH, KRANIKI ODCINAJĄCE, ROZGAŁĘZIACZE (RAMPY) INFUZYJNE 18 Pakiet 15 - ZESTAW TROKARÓW JEDNORAZOWYCH 19 Pakiet 16 - BIELIZNA JEDNORAZOWA OPERACYJNA, OCHRONNA NA SPRZĘT 20 Pakiet 17 - ROZGAŁĘZIACZE (RAMPY) INFUZYJNE 21 Pakiet 18 - KORECZKI BEZIGŁOWE 22 Pakiet 19 - POJEMNIK SZTYWNE DO SYSYTEMU SEP-T-VAC 23 Pakiet 19 - Aparaty do infuzji, przyrządy do pobierania leków 24 Pakiet 20 - LINIE TĘTNICZE 25 Pakiet 21 - ZESTAWY I CZUJNIKI DO POMIARU RZUTU SERCA 26 Pakiet 22 - PRZENOŚNY SYSTEM INFUZYJNY 27 Pakiet 23 - DRENY DO CZYNNEGO DRENAŻU RAN CHIRURGICZNYCH 28 Pakiet 24 - DRENY DO DRENAŻU DRÓG ŻÓŁCIOWYCH TYPU KEHRA 29 Pakiet 25 - CEWNIKI NACZYNIOWE CENTRALNE 30 Pakiet 26 - CEWNIKI UROLOGICZNE TYPU FOLEY 31 Pakiet 27 - CEWNIKI UROLOGICZNE PCV TYPU NELATON , TIEMAN 32 PAKIET 28 - SYSTEMY DO MONITOROWANIA W CHIRURGII TARCZYCY 33 Pakiet 29 - IGŁY BIOPSYJNE DO SZPIKU KOSTNEGO 34 Pakiet 30 - Igły do znieczuleń 35 PAKIET 31 - KLIPSY LIGATUROWE DO ZAMYKANIA NACZYŃ KRWIONOŚNYCH 36 Pakiet 32 - NABOJE DO KLIPSOWNICY CHALLENGER TYP PL575 37 Pakiet 33 - MASKI KRTANIOWE 38 Pakiet 34 MASKI TLENOWE, RURKI MEYO 39 Pakiet 35 - RURKI INTUBACYJNE DLA NOWORODKÓW 40 Pakiet 36 - PROWADNICE 41 Pakiet 37 - ZESTAWY DO GŁOWICY USG 42 Pakiet 38 - Obłożenia do wkłuć centralnych oraz znieczuleń przewodowych i tracheostomii 43 PAKIET 39 - OBŁOŻENIA DO ZABIEGÓW IMPLANTACJI STYMULATORÓW SERCA 44 Pakiet 40 - ZESTAW DO KRANIOTOMII I OBŁOŻENIA STERYLNE 45 Pakiet 41 - ZESTAWY DO ZABIEGÓW UROLOGICZNYCH I CIĘĆ CESARSKICH 46 Pakiet 42- Zestawy obłożeń jednorazowych sterylnych do zabiegów i ortopedii 47 Pakiet 43 - APARATY DO INFUZJI, PRZEDŁUŻACZE DO POMP 48 Pakiet 44 - UKŁADY ODDECHOWE ANESTETYCZNE 49 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 1) 50 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 2) 51 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 3) 52 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 4) 53 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 5) 54 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 6) 55 Pakiet 45 - RÓZNE WYROBY MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UZYTKU (Pozycja 7) 56 Pakiet 46 - Materiały hemostatyczne (Pozycja 1) 57 Pakiet 46 - Materiały hemostatyczne (Pozycja 2) Warunki dostawy oraz inne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia opisane zostały w projekcie umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na przedmiot zamówienia zgrupowany w poszczególnych Pakietach od 1 do 46 oraz poszczególne pozycje w zakresie Pakietów o numerach: 10, 45 i 46. Łączna ilość części: 57..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00 - Pomoce medyczne 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.19.90.00 - Odzież medyczna 33.14.16.40 - Dreny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 57.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Oferowane wyroby medyczne, muszą posiadać oznakowanie CE - na potwierdzenie wymagań postawionych przez Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą oświadczenia, iż wszystkie oferowane wyroby medyczne posiadają - odpowiednio wg. ich klasy - aktualne certyfikaty jednostki notyfikowanej i deklaracje zgodności oraz, że wykonawca złoży je Zamawiającemu na jego wezwanie. (przykładowe oświadczenie - Załącznik 5 do siwz) 2. Każdy z oferowanego asortymentu musi spełniać minimalne wymogi określone przez Zamawiającego w załącznikach ofertowych stanowiących integralną część siwz - na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego Wykonawcy zobligowani są do złożenia z ofertą: 1) wydanych/opublikowanych przez wytwórcę oferowanych wyrobów medycznych: ulotek informacyjnych, folderów, kart technicznych, katalogów, etc., w których opisane są cechy, parametry, właściwości, rozmiary, itp. oferowanego przedmiotu zamówienia w kontekście opisu i wymagań zakreślonych przez Zamawiającego - materiały należy opisać numerem Pakietu i pozycji w Pakiecie. Autentyczność złożonych dokumentów przedmiotowych musi być poświadczona przez Wykonawcę poprzez złożenie stosownego oświadczenia załączonego do oferty (przykładowe oświadczenie - Załącznik 6 do siwz) - dotyczy wszystkich Pakietów Nadto, niezależnie od wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, określonych poniżej: 1) W zakresie Pakietu 42 - Pozycja 1 - Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne (przyrządy) spełniały wymagania norm: PN-EN ISO 8536-4, PN-EN 10993-1, PN-EN 1707 oraz dyrektywy medycznej 93/42/EEC. Na potwierdzenie powyższych wymagań Wykonawcy zobligowani są do złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających ww. wymagania wobec przedmiotowego asortymentu; 2) W zakresie Pakietu 5 pozycja 1 - Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne były: a) zgodne z wymaganiami normy PN-EN 455 - 1-2 -3 - na potwierdzenie powyższych wymagań Wykonawcy zobligowani są do złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających ww. wymagania wobec przedmiotowego asortymentu b) testowane na zawartość wymywalnych protein zgodnie z PN-EN 455-3 - Zawartość protein - wartość pojedyncza < 50 ?g/g na potwierdzenie zawartości białek należy przedstawić protokół z przeprowadzonego testu przez niezależny ośrodek badawczy na określenie białek met. Lowry oraz analizy aminokwasowej HPLC gdzie wartość średnia dla metody HPLC nie może przekraczać 10?g białek/g rękawiczki. W zakresie Pakietu 5 pozycja 2 Zamawiający wymaga, aby oferowane wyroby medyczne były zgodne z normami PN-EN 455 - 1-2 -3 -na potwierdzenie powyższych wymagań Wykonawcy zobligowani są do złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów potwierdzających ww. wymagania wobec przedmiotowego asortymentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin wykonaywania dostawy - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Dopuszcza się zmianę w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową jego odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wstrzymania lub wycofania asortymentu decyzją właściwego organu, c) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, d) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 będzie dopuszczalna pod warunkiem, iż: a) odpowiednik znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach, co asortyment objęty umową i będzie posiadał cechy nie gorsze niż produkt zastępowany, b) w przypadkach wskazanych w ust. 1 pkt. a)-c) cena odpowiednika będzie nie wyższa niż cena zastępowanego asortymentu, c) w przypadku wskazanym ust. 1 pkt. d) niższej od ceny zastępowanego asortymentu. 3. Zmiany umowy mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia i zawartości opakowania handlowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z propozycją zmiany doręczyć Zamawiającemu aktualne certyfikaty i deklaracje zgodności dla nowo proponowanego asortymentu. 5. Umowa może ulec zmianie w przypadku: zmian bądź wprowadzenia cen urzędowych asortymentu objętego przedmiotem umowy także w rozumieniu ustawy o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych, 6. Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania), w przypadku wystąpienia mniejszej ilości przypadków chorobowych leczonych w jednostce Zamawiającego w okresie, o którym mowa w §10 jednak nie dłużej niż na okres dalszych 8 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Zmiany, o których mowa w ustępach poprzedzających mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok 046, bud. 1 D.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5, pok Kancelaria, bud. 1 D.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie należy: 1) realizować prze okres 6 miesięcy od zawarcia umów - dotyczy wszystkich Pakietów z wyłączeniem Pakietu 46, 2) realizować przez okres 20 miesięcy od zawarcia umowy - dotyczy Pakietu 46.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Obsługa techniczna w obszarach rejonów OGM-1 i OGM-2 polegająca na wykonywaniu niezbędnych robót budowlanych i usług
- DOSTAWY WISKOELASTYKÓW
- Zakup zestawów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legnicy
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- "Modernizacja centralnego ogrzewania w budynku administracyjnym Urzędu Miasta Legnicy Plac Słowiański 7"
- Prace konserwatorskie, restauratorskie, budowlane dotyczące balkonu i płaskorzeźby figuralnej nad portalem elewacji północnej zabytku stanowiącym pierwotne główne wejście do budynku Teatru w Legnicy
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA FARTUCHÓW HIGIENICZNYCH, NIESTERYLNYCH, JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa sterylnych wyrobów medycznych dla Pracowni Leków Cytostatycznych i Hematoonkologii.
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
więcej: Cewniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.