eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny › Dostawa 250 ton miału węglowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Sejny: Dostawa 250 ton miału węglowego
Numer ogłoszenia: 278331 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Sejnach , ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 516 36 40, faks 87 516 36 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstrsejny.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 250 ton miału węglowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 250 ton miału węglowego - kaloryczność co najmniej 21 000 kJ/kg - zawartość siarki nie więcej niż 0,7% - wilgotność całkowita nie większa niż 12% - zawartość popiołu do 18% - poszczególne partie dostaw będą realizowane przez Wykonawcę samochodami do 15 ton ładowności. Dopuszcza się możliwość zrezygnowania (wyłącznie przez Zamawiającego) z części dostaw w przypadku braku zapotrzebowania na pełną, wyżej określoną ilość węgla. W przypadku zmniejszenia wielkości zapotrzebowania, Wykonawca nie zmieni cen jednostkowych węgla a zapłata, dokonana zostanie tylko za faktycznie dostarczony i przyjęty przez Zamawiającego węgiel. Wykonawca dołączy do oferty parametry jakościowe oferowanego węgla, które muszą spełniać warunki minimalne zamówienia. Wykonawca dostarczać będzie węgiel transportem własnym, na koszt Zamawiającego uwzględniony w cenie oferty. Wykonawca ważyć będzie dostarczony węgiel w obecności pracownika ZSCKR na terenie Sejn oraz na koszt Zamawiającego uwzględniony w cenie ofertowej węgla. Dostawa węgla, odbywać się będzie w godzinach pracy szkoły 7.30 - 15.30 w dni robocze oraz w ilościach i terminach pożądanych przez Zamawiającego. Najkrótszy termin dostawy węgla od telefonicznego lub pisemnego zapotrzebowania wynosić będzie 24 godziny. Wykonawca, podczas trwania umowy, zobowiązuje się do utrzymania ceny węgla zgodnie ze złożoną ofertą a w przypadku wzrostu cen nie zależnych od Wykonawcy, Wykonawca udokumentować musi Zamawiającemu ponoszenie wyższych kosztów zakupu węgla niż cena jednostkowa wystawiona w ofercie. W tym przypadku Wykonawca może żądać za węgiel tylko faktycznej różnicy ceny jego zakupu. Wykonawca, podczas trwania umowy, zobowiązuje się do spełnienia minimalnych norm jakościowych opisanych w niniejszym dokumencie oraz na wniosek zamawiającego, przedstawienia parametrów jakościowych dostarczanej partii węgla. W celu zabezpieczenia roszczeń z tytułu jakości dostarczonego węgla, może zostać pobrana próba przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy (np. kierowcy) próba, która zostanie oplombowana, opisana i zabezpieczona przez Zamawiającego. Możliwość oplombowania próby przysługuje również Dostawcy. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego węgla Zamawiający może pobraną i zabezpieczoną próbę poddać badaniom laboratoryjnym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunków. Za spełnienie warunku będzie uważane złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy Pzp złożone na formularzach stanowiących załączniki nr 2 i 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunków. Za spełnienie warunku będzie uważane złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy Pzp złożone na formularzach stanowiących załączniki nr 2 i 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawi wykaz posiadanego sprzętu transportowego, zdolnego do prawidłowego realizowania zamówienia. Warunkiem będzie posiadanie co najmniej 1 środka transportowego o ładowności do 15 ton. Jeżeli Wykonawca nie posiada własnego transportu, musi przedstawić przed zawarciem umowy umowę wynajmu lub współpracy na niezbędny transport w okresie realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunków. Za spełnienie warunku będzie uważane złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy Pzp złożone na formularzach stanowiących załączniki nr 2 i 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunków. Za spełnienie warunku będzie uważane złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 Ustawy Pzp złożone na formularzach stanowiących załączniki nr 2 i 2a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Wykonawca dołączy do oferty parametry jakościowe oferowanego węgla, które muszą spełniać warunki minimalne przedmiotu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010, nr 113 poz. 759 z późn. zm.). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem poniższych warunków ich wprowadzenia: w przypadku wystąpienia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. - w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie zaistniałych zmian - wprowadzenia podwykonawcy lub jego zmiana za zgodą Zamawiającego - w przypadku wzrostu lub spadku cen węgla oraz zmian innych niezależnych od Wykonawcy kosztów, Wykonawca udokumentować musi Zamawiającemu ponoszenie wyższych kosztów niż cena jednostkowa wystawiona w ofercie. W tym przypadku Wykonawca może żądać za węgiel tylko faktycznej i udokumentowanej różnicy. Podwyższenie ceny jednostkowej za węgiel nie może skutkować wzrostem wartości umownej zamówienia. Zmianie może ulec wyłącznie zmniejszenie lub zwiększenie ilości dostaw - zmiana obowiązującej stawki VAT. (jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę); -jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane dostawy, które Wykonawca zrealizował w związku z wynikającymi z umowy planowanymi dostawami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zstrsejny.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Im. Stanisława Staszica w Sejnach, Księgowość, ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego Im. Stanisława Staszica w Sejnach, sekretariat, ul. Konarskiego 23, 16-500 Sejny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków własnych. Kontakt: Anna Ignatowicz Tel./faks: 87 5163640 e-mail: zstrsejny@poczta.internetdsl.pl..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.